sali/lenkkiseuraa hki (itä)
Löytyiskö itä-Hki alueelta lenkki tai saliseuraa. Laihis menossa ja kivempaa liikkua yhdessä kuin yksin.
Kaikki liikunta käy
Kommentit (13)
Joo, Nähdään puolen tunnin päästä Itiksessä!? Mennään kolmen kilometrin lenkille ja sen jälkeen kahville jonnekki itikseen. Ostetaan kans samalla itiksestä samanlaiset käsikorut osoituksesta ystävyydestä. Laihdutaan ydessä! Ja ollaan bestiksii for everrrrrrrr!
Mä yritin saada puolituttuja kahden vuoden ajan seuraksi aina vaikka minne, en ole täältä kotoisin joten yritin kaikkeni että edes joku olisi kaverini. Kaikilla oli aina muita menoja. Nykyään käyn sitten yksin ja harkitsen koiran hankkimista kaveriksi
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:09"]Mä yritin saada puolituttuja kahden vuoden ajan seuraksi aina vaikka minne, en ole täältä kotoisin joten yritin kaikkeni että edes joku olisi kaverini. Kaikilla oli aina muita menoja. Nykyään käyn sitten yksin ja harkitsen koiran hankkimista kaveriksi
[/quote]
No missä asut? Lähde mun kaa
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:07"]Missä päin Itä-Helsinkiä asut?
[/quote]
No asun Herttoniemessä eli en varsinaisesti idässä...mut liikun paljon itis-vuosaari axelilla ja usein myös laajasalo, tammisalo, roihuvuori ja marjaniemi eli ei niin väliä missä
mina voida lahtea.ps mina ei raiskata
ahmed
Ma voida lahte kansa sun kansa sali sun pitaa treeni puorea peppu ja sita ma voi sitten laimaista ja anta kunnola analin pitka musta kurpa ps ika on vain numero
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:19"]
Ma voida lahte kansa sun kansa sali sun pitaa treeni puorea peppu ja sita ma voi sitten laimaista ja anta kunnola analin pitka musta kurpa ps ika on vain numero
[/quote]
muta ensin sun pita kaantua islam
no lahtekosa mun kansa sali ja lenki? puorea pullu pita olla ja muslimi waryah ma asu meri-rastila #Lähi-Itä-Helsinki
Heippa,
käyn toisinaan puhoksen elixiassa ja olen sinne kaivannut treeniseuraa. Kiinnostaisiko? Terkuin marjaniemeläinen
Up