Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet laittautuvasta äidistä?

Vierailija
05.09.2021 |

Pidätkö pahana asiana jos äiti laittautuu itsensä nätiksi joka päivä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erittäin normaalia paitsi ehkä av:lla. En ihmettele yhtään.

Vierailija
2/6 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole paha asia. Jos itse haluaa laittautua ja muuta, niin ei ole ainakaan minulta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hyvin omistautuva äiti. Rakastin olla äiti. Rakastan lapsiani niin, että koko sydän oli tulvillaan rakkautta. Ne lasten 10 ensimmäistä vuotta olivat elämäni ihanimmat, intensiivisimmät, parhaimmat vuoteni, joista olen syvän kiitollinen. Olin meikkaava äiti, aina meikit, hiukset, vaatteet viimeisen päälle. Sain halveksuvia katseita ja pilkallisia kommentteja osakseni yllin kyllin. Tämä 90-luvulla.

Vierailija
4/6 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että kun tätä pohdittiin jo 20 v sitten palstalla, on kumme ettei olla päästy puusta pidemmälle. Ole kuten haluat.

Vierailija
5/6 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka äippä hiukset laitettuna, meikissä ja trikoissa on just parasta.

Vierailija
6/6 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jokainen saa olla sellainen kun haluaa.

Suomessa vaan yleisesti ei oikein katsota hyvällä kai ketään sellaista joka laittautuu sillai koreasti, jos tiedätte mitä tarkoitan eli siis vahva meikki, näyttävät vaatteet ja korut jne..

Mulle itselleni on tosiaan aivan sama kuka laittautuu ja kuka ei. Ainut mikä ehkä vähän häiritsee on se jos joku korostaa tissejä eli siis tissivako näkyy selvästi. Toinen aika paha on se jos pakarat melkein vilahtaa kun on niin lyhyt hame tai shortsit. Mun mielestä se ei kuulu muualle kuin korkeintaan jonnekin baariin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme