Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras shampoo?

Vierailija
12.10.2014 |

Kaipaisin hyviä shampoo vinkkejä! Plussaa jos on sulfaaniton tai luonnontuote! Kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tresemme silikoniton shampoo+hoitoaine, olen itse todennut ne parhaiksi tähän karkeaan tukkaan.

Vierailija
2/6 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves Rocherin kaurashampoo ja hoitis, hiuksista tulee tosi kiiltävät ja helposti käsiteltävät. Ja ihanan tuoksuiset. Born to Bion kosteuttava shampoo on myös hyvä, muista luonnonkosmetiikka-hiustuotteista ei ole kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen hiuslaatu sinulla on, ap? Itse pidän Flow-kosmetiikan palasampoista. Niitä myyvät esim. Life-kaupat. Oma hiuslaatuni on lasimainen, taipuisa eikä erityisen paksu. Hiuspohja on rasvoittuva, joten käytän yleensä rasvoittuville hiuksille tarkoitettuja tuotteita. Flow'lla on sampoopaloja erilaisille hius- ja päänahkatyypeille. On sekä rasvaisille että erittäin rasvaisille hiuksille tarkoitettu pala. 

Olen huomannut, että minun hiuksilleni sopii Natusanin vauvasampoo. Kampaamotuotteista pidän eniten Tigin tuuheuttavasta sampoosta.

Vierailija
4/6 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vaikka Ruohonjuuren sivuilta, siellä on vaikka kuinka paljon :)

Vierailija
5/6 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervasamppoo!

Vierailija
6/6 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Born to Bio:n hilseshampoo ja on todella hyvä tuote. Seuraavaksi kokeilen saman merkin rasvaisille tarkoitettua shampoota. (kuten huomaa, niin mulla on rasvoittuvat hiukset, joten hoitavista ei ole mulla kokemusta)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi