vihdoin löytyi elämäni ripsari
Ja taisi olla marketin halvinkin: Maybelline Great Lash
Kommentit (16)
Ne on tehneet ripsareita jo 100 vuotta ja kokemusta on. Maybelline on paras.
Onneksi olkoon hyvän ripsarin löytämisen johdosta!
Mitä maksoi? :) Pitäis ostaa uusi mutta juuri nyt haluisin päästä vähän halvemmalla kuin oma luottoripsarini, joka ei muutenkaan ole ihan 100% hyvä.
Mikä vaikutus? Oma vielä hakusessa. :)
Maybellinet on aina olleet parhaita! Käytän muuten kalliimpaa kosmetiikkaa, ihonhoito, meikkivoiteet jne mutta Maybellinea en vaihda!
Joo, oon testannu ja sillä saa ihan nätit ripset. Valitettavasti mun silmiä rupeaa aina kutiamaan great lashistä, joten pitää ostaa muita merkkejä.
Ah, pitääpä hakea itsellekin kokeiluun ! Kiitos vinkistä!
Minulla tahtoo kaikki kalleimmat kutittaa silmiä :/
NIIN ON!! Just se Blackest Black...:)
Olen käyttänyt jo vuosia...
Taisi olla 7.90 Prismassa. Ei KLImppejä!!!! Taivutti ihanasti mun tönkköripset, ja piiiiitkät niistä tuli. Voi kun voisin laittaa kuvan. Tästä alkaa uusi vaihe elämässä.
Minustakin Great Lash on loistava, ja toi GL:n harja on ihan paras kun se on niin kapea, inhoan niitä sentin paksuisia sotkevia "vessaharjoja" mitä joissain ripsareissa on :/
Juu, harja unohtuikin mainita: se on pieni, lyhyt ja kapea, ei sottaa. Kätevin harja ikinä, eikä siihen tulee liikaa kerralla!
Täytyy ehkä kokeilla ! Itse käytän Isadoran build-up mascaraa. Erittäin tyytyväinen olen ollut, mutta hyviä ripsareita ei ole koskaan liikaa.
Laitan vielä toisen BeST EVER tuotteen, edullisen sellaisen: Lumenen CC-voide. Putkilo kyllä paha, purskauttaa ainetta pitkin kylppäriä, mutta sisältö ihanaa.
Itse en pidä tuosta, mutta monet muut maybellinen ripsarit on ihania.
Maybelline on kyllä hyvä ripsareissa.