Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sanon että Cheek on homo, miksi yritätte kiistää sen?

Vierailija
12.10.2014 |

Seksuaalinen suuntautuminen on jokaisen oma asia eikä homous tee kenestäkään sen huonompaa ihmistä. Ja mitä väliä sillä ylipäätään on?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ihmiset varmaan kitisivät Siltsun homoudesta myös.
Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
2/22 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten yhdentekevää kenenkään homous voikaan olla. Ei kosketa minun henk.kohtaista mielenrauhaa mitenkään, eikä iso osa homoista ei yritäkään tehdä asialla numeroa sen enempää kuin heterotkaan omasta heteroudestaan.

Piruako se kellekään kuuluu kummasta sukupuolesta löytää itselleen sielunkumppanin.

Vierailija
4/22 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus livenä tavannut ohimennen ja gayradar piippasi. Olisiko bi kuitenkin se oikeampi termi? Sinällään aivan sama.

Vierailija
5/22 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen harrastanut seksiä hänen kanssaan. Olen nainen.

Vierailija
6/22 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:02"]

[/quote]nii juu varmaan ;D

Vierailija
7/22 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaalisuuden todennäköisyys miehillä keskimäärin lienee luokkaa 5%. Taiteilijoilla, esiintyjillä etc. voi olla vaikka 10%....

Jos dé hattu sanot että Julkkis x on homo, niin epäilen suuresti, koska se on tilastollisesti epätodennäköistä.

Jos sanot tietäväsi vaikkapa kaverin-kaverin kautta, niin... no voihan se olla...

Mutta silti epäilisin epämääräisen näytön perusteella, koska harva homoseksuaali pitää yllä kulissia, moni ei vain kerro (kuten vaikkapa Jari Sillanpää).

Moni julkkis joka myöhemmin sanoo olevansa homo, voi olla ollut nuorena bi tai epävarma ja vasta aikuisena tunnustaa itselleen (ja muille) olevansa homo. 41v m

Vierailija
8/22 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet että sinun sanomisiesi kiistäminen kiinnostaa ketään?

Vierailija
9/22 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se teininä vielä Lahdessa asuessaan  homo ollut, mutta pääkaupungissa monesta heterosta käännytetään muodikkaasti homppeli. Naisia Jarella on aina ollut.

Vierailija
10/22 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla bi.

Vierailija
11/22 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet että muita kiinnostaisi vähääkään kenekään julkkiksen homous tai heterous?

Vierailija
12/22 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biseksuaalit voivat rakastella sekä miesten että naisten kanssa. Mm. Jorma Uotinen, Cheek ja Jenni Vartiainen ovat biseksuaaleja. 

Vierailija
13/22 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisfanit menettävät illuusion, että voisivat pelehtiä cheekin kanssa, ja harmistuvat kun tajuavat ettei sanoituksensa ole tarkoittaneet naisia. Siinä syy kieltämisreaktioon. Sillanpään homoutta ei haluttu uskoa samoista syistä, vaikka oli ilmihomo kuten cheek. Hönöimmät eivät uskoneet edes ukon itse puhuttua asiasta. :D

Vierailija
14/22 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla näin?

Vierailija
15/22 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Cheek tarkoita jenkkislangissa perskannikkaa/pakaraa?

Eiköhän tuo nimi jo kerro kaiken :)

Vierailija
16/22 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska on bi. On ollut paljon naisia, mutta myös miehiä.

Vierailija
17/22 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuisin samoin kuin mihin tahansa väitteeseen, jota henkilö ei ole itse sanonut. Varsinkaan kun väitettä ei ole mitenkään perusteltu.

Vierailija
18/22 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei tuo todista mitään. hän saattaa harrastaa naispuolisten fanien kanssa irtosuhteita, että ihmiset pitäisivät häntä heterona. julkisuuskuvan rakentaminen on rankkaa puuhaa. pitää tehdä asioita joita ei oikeasti halua tehdä.

Vierailija
19/22 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin mielenrauhan jos niin olisi, antaa jotenkin todella gayn vaikutelman ja on hämmentävää kun biiseissä kuitenkin reteillään naisjutuilla. Ei ole vaan uskottava naistenmies mitenkään. Vrt Ela tms.

Vierailija
20/22 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Antti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi