Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-mobiili ruokakorin ravintolaskuri

epätietoinen Kälviältä
05.09.2021 |

Juuh Elikkäs..

Seuraan ostosten terveellisyyttä ruokakorin ravintolaskurista, joka on mielestäni eri hyvä sovellus.

Olen huomannut, että kuitujen määrä jää jatkuvasti alle suositusten, mutta kun aloin tutkia asiaa, huomasin kovasti pitämäni Sunaxin myslien puuttuvan ostoista. Ai jumpe miten harmittaa, kun tokihan myslissä on paljon kuituja.

Toinen mikä harmittaapi on se, että S-ryhmän hedelmät ja vihannekset eivät ole yhtä hyviä kuin Lidlin ja K-ryhmän, ja sen takia ravintolaskurista näyttää hiukka väärin kun siitä puuttuukin ostoksia.

Onko vinkkejä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vaan äläkä laske numeroita

Vierailija
2/5 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuh niin syönkin mutta miten saan kuidut kohdilleen kun mysli ei näy tilastoissa eikä S-ryhmän banaani ole hyvää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voithan laskea paperilla.

Alkaa meneen liian pitkälle ihmisillä tekemiset kun kaikki pitää analysoida ja tallentaa.

Vierailija
4/5 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voithan laskea paperilla.

Alkaa meneen liian pitkälle ihmisillä tekemiset kun kaikki pitää analysoida ja tallentaa.

Hih. Mä en ymmärrä tätä lasku- ja kelloyhteiskuntaa myöskään. Miksei laita sitä kyttäämiseen kuluvaa aikaa ulkoiluun, urheiluun ja terveellisen ruuan kokkaamiseen? Mitä silläkään on edes väliä jos menee muutama kalori tai kuitu pieleen? Ei me kaikki olla huippu-urheilijoita.

Terkuin Huithapeli

Vierailija
5/5 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun tarviikkaan laskea kun abblikaatio laskee mun puolesta niin siksi justiisa kysynkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi