Hyvänmielen ketju :-)
Maailma tarvitsee valonpilkahduksia synkkyyden keskelle. Jaetaan elämän pieniä iloja, hyvänmielen tarinoita ja vinkkejä siihen, miten arjen hetkistä voi tehdä kivoja ja merkityksellisiä. AP aloittaa: lämmin kuppi teetä, hyvä tuoksukynttilä ja sylissä kehräävä kissa syksyn iltana.
Kommentit (7)
minä saan hyvän mielen kun lähden joka päivä tästä aamusta ulos kuljeskelemaan lounaaseen asti ,Syön lounaan ,pienet torkut , uudeleen ilta päivää ja usein myös pieni lenkki alku iltaa.Olen ovialtanut yksin asuvana .Kuinka tärkeää minulle tuo ulkoilu on mielen ja uunenlaadun kohotajana.Säät minua ei estä.On jokaiselle säälle ja vuoden ajalle vaateus kuin jalkineet.Suomen luonto kaikina vuoden aikoina kaunis.Kunioita jokaista vanhusta,joka kulkee rollatori ja ulkoilevat myös,oivaltaneet miten toimii luonto omaan mielen rauhaan ja uneenkin.Kiitolisuus vaikka asuu kerrostalo lähiö,on metsää säilytetty.Kuin on mahtavia ureilupuistoja,leikki puistoja.Joissa voi piipahtaa.Nähdä lasten ja nuorten iloa ja kuin elämää täysi he ovat.
Tulee hyvä mieli kun avaa oven jollekin (jos esim lastenvaunut tai muuten vaikeaa avata itse), ja voi näin pienellä teolla helpottaa toisen arkea edes vähän.
Huomasin netistä kissa-aiheisen tiedon. Tiedättekö mikä on nimeltään se kohta, jossa kissan viikset ovat?
Se on viiksityyny. Maailman suloisen nimitys ihanille viiksenomistajien viiksialustalle.
Se ku tulee lenkiltä ja saa heti pienen lapsen syliin.
Marjasato riittää varmaan koko talveksi, kun vielä saa puolukat poimituksi, ja variksenmarjaa mehuksi.
Kuuntelen noita Abban uusia biisejä melkein nonstoppina. Olen ihan hullaantunut. Mitenhän pääsisi sinne hologrammikonserttiin...
Meinasin mennä uimaan josko piristää.
Kylmä vesi kaunistaa, olen kuullut.