Strandberg veti herneen nenäänsä kun eri mieltä oleva osallistui Masked Singersiin
Maskin takaa paljastui Päivi Räsänen.
Nyt Strandberg itkee että ohjelman piti olla epäpoliittinen...
Miksi hän sitten itse tekee asiasta numeron ja tekee asiasta poliittisen.
Eihän Räsänen ohjelmassa millään tavalla tuonut esille mitään poliittista.
Esiintyi hyvin, hauskasti ja hyväntahtoisesti
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaperä pitäisikin saada sellaiseksi, että kaiken maailman hamput eivät siinä kasvaisi ja kukkisi.
Pölyttäjät kuolee, ruoka loppuu, mutta Räsäslupiinit vaan jatkaa levittäytymistään. Lopputuloksena saadaan talibanin tyyppisiä ihastuttavia kukkasia.
Pölyttäjät kuolee, miehet rupeaa houmoiksi, ei synny lapsia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö annetakaan kaikkien kukkien kukkia?
Ei, kaikkien kukkien ei anneta kukkia. Räsänen on kuin lupiini, joka levittämällä juuriaan muuttaa maaperän sopimattomaksi
Ihmisellä on oikeus mielipiteeseensä, oli se sitten mikä vain. Ei se silti oikeuta ripittämään ketään suorassa lähetyksessä. 2 tuomaria vetoaa että kyseessä koko perheen viihdeohjelma, joka nyt pilasi monen katsojan illan. Päivi esiintyi ja kuunteli haukut aikuismaisesti ja ne jotka pilasi illan, olivat Maria ja Christoffer tekemässä spektaakkelin koko asiasta.
What??!! Nillittikö ne jo ohjelmassa? Itse en kys. ohjelmaa katso, kun se on niin huono. Luin vasta Iltiksestä C:n mielipiteitä.
Olen muuten aina ihmetellyt, mitä Se Veitolan mies näkee muijassaan.
Jonkun Jaskan entisessä.
Ohis
Enemmän kuin herneen. Palkoa meni vähintään hehtaarin verran.
Itse joskus seurannut Päivin mieli piteitä homoista ja kirkoista ym. Olen ajatelut huoh höllää vähän Päivi.Silloin kun tapahtui karmea koskelan tapaus niin Päivi oli kova ja puhui juuri ,että nuorten asioihin pitää panostaa.Sitten taas eilinen olin oho ja hyvä Päivi.Pirtsakka nainen ja iloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaperä pitäisikin saada sellaiseksi, että kaiken maailman hamput eivät siinä kasvaisi ja kukkisi.
Pölyttäjät kuolee, ruoka loppuu, mutta Räsäslupiinit vaan jatkaa levittäytymistään. Lopputuloksena saadaan talibanin tyyppisiä ihastuttavia kukkasia.
Olipas typerä kommentti, kyllä se ruoka nimenomaan loppuu jos samanmunaiset kasvit tai eläimet yrittää lisääntyä keskenään.
Tämä on sitä vähemmistö diktatuurin "kaikki pitää hyväksyä sellaisena kuin on"
Miksi hömöt on niin järkyttävän suvaitsemattomia.
Miksi pitäisikään sietää vihapuhetta suoltavaa henkilöä? Päivi Räsänen on vihapuheellaan tehnyt monen ihmisen elämästä vaikeampaa, hänelle ei pitäisi antaa tilaa mediassa lainkaan. Kammottava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pölyttäjät kuolee, miehet rupeaa houmoiksi, ei synny lapsia...
Periaatteessa olet asian ytimessä. Olen jostain lukenut että tuo raamatun ohje että "jos mies makaa miehen kanssa kuten naisen kanssa on kauhistus", johtuu siitä että homoseksuaalisuus rehotti ja nimenomaan se että "lisääntykää ja täyttäkää maa" oli vaarassa. Koska homoutta on ollut aina ja sitä on sitten tuolla tavalla, lyömällä raamatulla päähän, alettu hillitsemään. 60-luvullahan homous taas oikein rehotti mutta sitten tuli aids ja taas mentiin takapakkia.
Hyvä Christoffer, näytit suoraan sen kuinka suvaitsevainen on aito sateenkaari-ihminen.
Mielensäpahoittaja pitäisi kirjoittaa uudelleen ja uusien henkilöhahmojen kautta.
Suomessa on toistaiseksi vapaus ilmaista mielipiteitä tai ainakin oli vielä joitakin vuosia sitten. Miten sateenkaari eroaa izlamista, ei juuri mitenkään, vääräuskoiset lynkataan julkisesti. En minäkään pidä Räsäsen arvomaailmasta, mutta ei se hänen ihmisarvoaan laske silmissäni. En pidä myöskään Strandbergin ideologiasta, mutta hänenkään ihmisarvoa en lähde polkemaan. Kuten en myöskään izlaminuskoisten tai minkään muunkaan vähemmistö- tai enemmistöryhmän.
Mielipiteiden erot rikastuttavat maailmaa ja ilman mielipide-eroja maailma olisi tosi synkkä paikka ja kehitys olisi pysähtynyt jo kivikaudella, viimeistään inkvisition aikakaudella. Haluaako joku todella inkvisition takaisin?
Mikäs viherpissis tämä Strandberg on?
Miksei Strandberissä ollut sen verran miestä, että olisi jäänyt pois tästä jaksosta?
Vierailija kirjoitti:
Homot pahimpia vihapuhujia?
Kyllä!
Samoin erään uskonnon harjoittajat.
Oli muuten tosi huono Putouksen juontajana. Ja osa sen Putous-hahmoista oli hirveän tylsiä, mies mekossa on loppuun kaluttu vitsi.