Vierailija

Vääntäkää ihan rautalangasta tuon ohjelman idea. En tiedä siitä mitään.

• ylös 3
  • alas 3

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Siis minua ei voisi vähempää kiinnostaa Masked singer ja siksi en tiedäkään siitä mitään. Nyt tein tämän aloituksen ja vaikuttaa siltä ,että ketään muutakaan ei voisi vähempää kiinnostaa Masked singer.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Esiintyjät etsivät siellä naamioitunutta ompelukonetta, Singeriä. Viimeisenä sen löytänyt tippuu ohjelmasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Esiintyjät etsivät siellä naamioitunutta ompelukonetta, Singeriä. Viimeisenä sen löytänyt tippuu ohjelmasta.

Minun on vain vaikea uskoa, että Päivi Räsänen olisi laulanut julkisesti. Ohjelmaa en katso. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minun on vain vaikea uskoa, että Päivi Räsänen olisi laulanut julkisesti. Ohjelmaa en katso. ap

Etsikö usein kotonasi ompelukonetta?

Vierailija

Minäkään en ole katsonut sitä ohjelmaa, mutta käsittääkseni siinä julkkikset puheutuvat näyttäviin naamioasuihin ja heidän pelehtiessään lavalla soi joku kappale. Ja sitten arvuutellaan kuka siellä sisällä on. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kai se nyt kirkossa veisaa julkisesti harva se sunnuntai. Tai ainakin ennen korona-aikaa on tehnyt niin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ole katsonut sitä ohjelmaa, mutta käsittääkseni siinä julkkikset puheutuvat näyttäviin naamioasuihin ja heidän pelehtiessään lavalla soi joku kappale. Ja sitten arvuutellaan kuka siellä sisällä on. 

Kuulostaapa typerältä. Ja miksi ohjelman nimi on sitten Masked singer, jos kukaan ei oikeasti laula?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa typerältä. Ja miksi ohjelman nimi on sitten Masked singer, jos kukaan ei oikeasti laula?

En osaa sanoa, ehkä olen väärässä. 

Vierailija

Miksi tukisin jotain seksinukketurrien showta? Pervoja nuo kaikki, varmaan nussii backstagella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luulin että siellä on oikeita laulajia naamioituneena, kuten jenkkiversiossa.

No eihän ne laulajia kaikki ole läheskään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat tietää jos ei kiinnosta, outo.
Minua kiinnostaisi kyllä tietää. Luulin tosiaan aluksi (ohjelmaa katsomatta), että osallistujat laulavat, mutta keitä olen mediasta nähnyt siellä olleen, niin on vaikea uskoa, että he laulaisivat ja että Suomen version idea olisi siinä, että nämä ihan muitten alojen ihmiset juuri laulamisellaan siinä loistaisivat. Miksen sitten ole katsonut? En oikein tiedä, ei ole osunut kohdalle, jos olen ollut telkkarin äärellä. 

8 & 12

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Esitteleehän se tissejäänkin riettaasti linnanjuhlissa, se saaasta tekee mitä vaan, että pääsee julkisuuteen. Kuvottava akka. .

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko Selviytyjissä todellista selviytymistä? Onko Ensitreffit alttarilla oikeaa avioitumista?

Kaikki on nykyään vain mielikuvaa. Että ihmiset eivät alkaisi kyseenalaistamaan tosimaailmaa.

Vierailija

Tässä lastenohjelmassa jänskästi naamioituneet, julkisuudessakin nähdyt henkilöt laulavat cover-versioita vanhoista biiseistä. Hassusti pukeutuneet ja penkeillään heiluvat aikuiset yrittävät porukalla sitten arvata, kuka oikeasti oli lavaesiintyjä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.