Mies löi
Mitä nyt?
Mies löi täysin yllättäen.
Olen niin rikki että en osaa edes ajatella mitään.
Haluaisin kuolla pois, lasten takia ei voi.
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:33"]
mun mies on ottanut mun kurkusta kiinni monta kertaa,kuristanut, tullut takaapäin ja rutistanut niskasta kovaa ja uhkaillut samalla korvaani. Hän on heittänyt tyynyjä todella kovaa mua päin, nostanut mua hiuksista ilmaan kun makasin sängyllä ja heittänyt takas sänkyyn, hän on kädellä puristanut mun leukaluusta ja toista kättä piti naaman päällä nyrkissä sanoen että muotoilee mun naaman uudestaan, ja lopulta löi kaikin voimin nyrkin mun jalkaan. Kävely oli vaikeaa kauan,kasvoihin jäi mustemat,samoin kurkkuun on jäänyt mustelmat. Mies on kolme kertaa mun kokoinen ja vahva. Joskus hän painaa mua jalalla maahan enkä pääse ylös,hän tönii mua niin että kaadun. Hän läppäsi mua niin kovin päähän että olin hetken muissa maailmoissa ja päässä tykytti oudosti. Hän huutaa aina päin mun naamaa,uhkailee paljon. Käyttää myös henkistä väkivaltaa. Suhteessa on lapsia.
en ole siis ap mutta näin meillä
[/quote]
Jätä se! Jätä! Jätä! Jätä! Mutta tee se fiksusti ettei se yritä estää sinua ja lapsia lähtemästä.
Voimia!!!
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:38"]
Ei se aina niin mene että lyö uudestaan.
[/quote]
No aikalailla menee. Miks ylipäätänsä löis jos pystys tulevaisuudes pitää itsehillinnän yllä
[/quote]
Millainen on ollut tilanne, mikä on johtanut lyömiseen? Kyllä rauhallinen koirakin puraisee kun tarpeeksi kiusaa. Onko miehellä tressiä/sairauksia elämässä? Hakekaa yhdessä apua. Kyllä lyövä mieskin voi väkivallattomaksi muuttua, kun syy ja tarvittaessa hoito itsehillinnän pitämiseen löytyy...
[/quote]
No koiraa ei voi verrata mitenkään ihmiseen. Kyllä munkin mies hermostuu ja itsehillintä pettää, mutta IKINÄ ei ole mua lyönyt. Purkaa mielummin tunteesa tavaroihin tai lyö vaikka seinää mielummin.
[/quote]
Kyllä voi verrata. Haluan nähdä sen ihmisen, tai eläimen joka on uhittelevaa vastapuolta vahvempi ja jos tämä uhitteleva käy fyysisesti kiinni, niin ei tee jossain vaiheessa jotain. Toinen kestää naiselta yhden iskun, toinen taas 10 mutta jossain vaiheessa varmasti menee hermo ja lyö takaisin.
Täysin eriasia on sitten, että jos vastapuoli eli tässä tapauksessa nainen ei koskekkaan mieheen ja siittä huolimatta mies käy kiinni. Silloin kannattaa käydässä ammattiavun luona ja etsiä syy käyttäytymiseen.
Selvittäkää mielummin ongelmat! Ero on ihan ok väliaikaisratkaisu mutta ei paranna ongelmaa.
Itsehillintä tarkoittaa sitä että pystyy olemaan lyömättä vaikka suuttuisi todella paljon.
En hyväksy lyömistä mistään syystä.
Itse olen isokokoinen mies, joka on saanut kiukkuiselta naisystävältä käsiin veitsestä viiltohaavoja, kepistä mustelmia käsiin ja jalkoihin, molempiin käsiin hampaiden puremajäljet.... jos olisin lyönyt vihaisena nyrkillä takaisin niin en tiedä mitä olisi tälle naiselle käynyt... kun pystyn niin helposti vetäytymään tai työntämään normaalikokoisen naisen pois kimpusta lyömättäkin.
Itse uskon että ensimmäinen kerta olisi vaikein, sitten 2. kerran ja ettenpäin lyöminen olisikin jo helpompaa....
Tiettyjä asioita ei saa tehdä edes sitä yhtä kertaa. M40
Rikosilmoitus heti ensimmäiseksi, niin että näytät kaapin paikan siitä mitä toisille ihmisille ei saa tehdä ja mitä siitä seuraa. Oman turvallisuutesi takia ja jotta mies tajuaa rajat jotka on näköjään unohtanut.
Naista ei voi syyllistää miehen väkivaltaisuudesta!!! Usein on niin, että mies pettää ja vaimo saa siitä usein täysin tietämättömänä kärsiä, kun mies purkaa omantuntonsa syyttämistä vaimoonsa, joka ei ole silloin miehen silmissä kuin paskaläjä, kun miehellä on joku muu nainen! Vaimo on usein täysin syytön kärsijä!!!
Rikosilmoitus ja pois väkivaltaisen miehen luota. Pidän täysin ala-arvoisena väkivaltaa ja etenkin sitä, että mies käy itseään huomattavasti heikomman naisen kimppuun.
Olen pahoillani, että sinulle on tehty jotain noin hirveää. Toivottavasti tilanne paranee pian.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:06"]
Naista ei voi syyllistää miehen väkivaltaisuudesta!!! Usein on niin, että mies pettää ja vaimo saa siitä usein täysin tietämättömänä kärsiä, kun mies purkaa omantuntonsa syyttämistä vaimoonsa, joka ei ole silloin miehen silmissä kuin paskaläjä, kun miehellä on joku muu nainen! Vaimo on usein täysin syytön kärsijä!!!
[/quote]
Täysin mahdoton syyllistää tai olla syyllistämättä kun ei tiedä tilannetta missä lyönti tuli. Usein on myös asiat täysin toisinpäinkin, että turhaa sananhelinää...
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:03"]
Itsehillintä tarkoittaa sitä että pystyy olemaan lyömättä vaikka suuttuisi todella paljon.
Itse olen isokokoinen mies, joka on saanut kiukkuiselta naisystävältä käsiin veitsestä viiltohaavoja, kepistä mustelmia käsiin ja jalkoihin, molempiin käsiin hampaiden puremajäljet.... jos olisin lyönyt vihaisena nyrkillä takaisin niin en tiedä mitä olisi tälle naiselle käynyt... kun pystyn niin helposti vetäytymään tai työntämään normaalikokoisen naisen pois kimpusta lyömättäkin.
Itse uskon että ensimmäinen kerta olisi vaikein, sitten 2. kerran ja ettenpäin lyöminen olisikin jo helpompaa....
[/quote]
Näin!
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:33"]
Ei se aina niin mene että lyö uudestaan.
[/quote]Suksi Nevadaan ääliö
[/quote] Miksi haukut ääliöksi ihmistä joka kertoo totuuden? Eivät kaikki lyö uudelleen. Itseasiassa ärsyttää tuo hokema " jos lyö kerran, lyö toistekin", koska se ei pidä paikkaansa. Oma mies on kerran läppäissyt minua avarilla poskelle. 12 vuotta sitten, ja ei ole toistunut, vaikka on riidelty rajustikin. Olisiko minunkin siis pitänyt tuon yhden läimäyksen ( jonka muuten ansaitsin) vuoksi rikkoa lasteni perhe ja heittää romukoppaan hyvä mies ja loistava isä? Joskus lyöminen liittyy poikkeustilaan elämässä, eihän se hyväksyttävää ole koskaan, mutta ymmärrettävää kuitenkin. Nurkkaan ahdistettuna kuka tahansa meistä voi reagoida väkivaltaisesti, on tekopyhää väittää muuta.
[/quote]
Olen täysin erimieltä kanssasi. Jos vastapuoli, oli sitten vaikka nainen käy uhittelemalla ja fyysisesti kimppuusi, eikä pyynnöistä huolimatta halua lopettaa, niin olet oikeutettu fyysiseen väkivaltaan vastapuolta kohtaan. Tämä menee myös oikeudessa hätävarjeluna, kunhan pysyy oikeissa rajoissa.
Tietysti saa halutessaan jokainen ottaa niin paljon väkivaltaa vastaan kuin itse haluaa, mutta pakko siihen ei ole.
T: Mies joka vertaili koiraa ja ihmistä...
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:30"]
[/quote]
Olen täysin erimieltä kanssasi. Jos vastapuoli, oli sitten vaikka nainen käy uhittelemalla ja fyysisesti kimppuusi, eikä pyynnöistä huolimatta halua lopettaa, niin olet oikeutettu fyysiseen väkivaltaan vastapuolta kohtaan. Tämä menee myös oikeudessa hätävarjeluna, kunhan pysyy oikeissa rajoissa.
Tietysti saa halutessaan jokainen ottaa niin paljon väkivaltaa vastaan kuin itse haluaa, mutta pakko siihen ei ole.
[/quote]
Ai sä oot mies. Sen takia siis puolustelet naisten hakkaamista. Mutta koira ja ihminen ovat ihan eri nisäkkäitä, ihminen pystyy ajattelemaan loogisesti asioita. Koira menee vaistojensa mukaan, mies taikka nainen pystyy ajattelemaan selkeästi asioita. En hyväksy naisen, enkä miehen hakkaamista. Jos toinen hakkaa niin on vaihtoehtoja muitakin kun lähteä mätkimään takasinpäin. Esim. Voi vaan lähteä lätkimään tilanteesta.
Mies joka lyö on todella pahasti sairas!! Mulkku! Nainen joka sitä sietää on jollain tasolla sairas myös..
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:30"]
[/quote]
[/quote]
Ai sä oot mies. Sen takia siis puolustelet naisten hakkaamista. Mutta koira ja ihminen ovat ihan eri nisäkkäitä, ihminen pystyy ajattelemaan loogisesti asioita. Koira menee vaistojensa mukaan, mies taikka nainen pystyy ajattelemaan selkeästi asioita. En hyväksy naisen, enkä miehen hakkaamista. Jos toinen hakkaa niin on vaihtoehtoja muitakin kun lähteä mätkimään takasinpäin. Esim. Voi vaan lähteä lätkimään tilanteesta.
[/quote]
Olen mies, mutta se ei vaikuta kantaani milläänlailla. Asioissa pitää pystyä näkemään myös pintaa syvemmältä. En puolustele naisten hakkaamista, mutta on mielestäni tyhmää tulla hakemaan sääliä, otsikolla että mies löi. Varsinkaan jos ei kerro tilannetta, missä lyöminen tuli. Ei ole oikeutettua väkivalta myöskään vahvempaa kohtaan ja vahvemmalla on oikeus siittä tarvittaessa puolustautua. Olen kokoajan puhunut, että jos miehen lyöminen taikka koiran pureminen on siinä tilanteessa viimeinen vaihtoehto tilanteesta poispääsemiseksi, on se silloin oikeutettua. Muuten ei.
Sanoin myös, että jos miehen väkivalta on tullut ns.aiheetta, niin silloin on aika miehen mennä käymään tutkimuksissa. Kukaan terve mies ei näin käyttäydy. Se että kannattaako miehestä erota, tietää vaimo itse mutta ainakin ehdoksi minä itse laittaisin tutkimuksissa käynnin ja avun saannin. Myös väkivallasta pääsee avunkautta eroon...
T:Mies
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:01"]Selvittäkää mielummin ongelmat! Ero on ihan ok väliaikaisratkaisu mutta ei paranna ongelmaa.
[/quote]
Parantaa se ap:n ongelman. Hän ei ole millään tavoin velvollinen auttamaan miestä omansa kanssa.
Pahoinpiteleviä mamuja ymmärretään, mutta minne se ymmärrys nyt on kadonnut?
Itse lähdin kertaheitolla ja tein rikosilmoituksen.
opettele jujutsua niin osaat puolustautua
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:38"]
mun mies on ottanut mun kurkusta kiinni monta kertaa,kuristanut, tullut takaapäin ja rutistanut niskasta kovaa ja uhkaillut samalla korvaani. Hän on heittänyt tyynyjä todella kovaa mua päin, nostanut mua hiuksista ilmaan kun makasin sängyllä ja heittänyt takas sänkyyn, hän on kädellä puristanut mun leukaluusta ja toista kättä piti naaman päällä nyrkissä sanoen että muotoilee mun naaman uudestaan, ja lopulta löi kaikin voimin nyrkin mun jalkaan. Kävely oli vaikeaa kauan,kasvoihin jäi mustemat,samoin kurkkuun on jäänyt mustelmat. Mies on kolme kertaa mun kokoinen ja vahva. Joskus hän painaa mua jalalla maahan enkä pääse ylös,hän tönii mua niin että kaadun. Hän läppäsi mua niin kovin päähän että olin hetken muissa maailmoissa ja päässä tykytti oudosti. Hän huutaa aina päin mun naamaa,uhkailee paljon. Käyttää myös henkistä väkivaltaa. Suhteessa on lapsia.
en ole siis ap mutta näin meillä
[/quote]
Lapsia tai ei mut miksi et jo häivy!????
[/quote]
Olenkin lähdössä,olen järjestänyt asiat (asunnot ynmt) melkein valmiiksi. Tulee täytenä yllätyksenä miehelle. Nyt en enää ole välittänyt mistään niin on ollut tosi rauhallista,ehkä mies aavistaa jotain ja on ollut erikoisen "ihanalla" päällä mutta päätös pitää ja me lähdemme kun mies lähtee työreissuun seuraavaksi. Saamme omat tavarat mukaan ja ihan rauhassa lähteä.... nmr 11
[/quote]
Hyvä, tsempit sulle !