Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies löi

Vierailija
11.10.2014 |

Mitä nyt?
Mies löi täysin yllättäen.
Olen niin rikki että en osaa edes ajatella mitään.
Haluaisin kuolla pois, lasten takia ei voi.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, älä kuole, vaan lähde pois kotoa lasten kanssa - jos ei ystäville tai sukulaisille voi, niin turvakotiin. 

Ja huomenna ilmoitat miehellesi eroavasi. Siitä se lähtee. 

Vierailija
2/40 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lyö kerran, lyö toistekin, valitettavasti. Kova paikka, tiedän kokemuksesta. Parasta olisi erota mahd. pian. Ja rikosilmoitus toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:23"]

Jos lyö kerran, lyö toistekin, valitettavasti. Kova paikka, tiedän kokemuksesta. Parasta olisi erota mahd. pian. Ja rikosilmoitus toki.

[/quote] Ja tsemppiä kovasti sulle!

Vierailija
4/40 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rauhassa, ala etsiä omaa asuntoa.

Vierailija
5/40 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde nyt. Älä jää odottelemaan seuraavaa kertaa.

Vierailija
6/40 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkikö lapset?

Vierailija
7/40 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde heti pois, ihan lastesikin takia, tietenkin myös itsesi. Jos lyönyt jo kerran, varmasti tekee sen uudestaankin, ja uudestaan... 

Vierailija
8/40 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/40 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina niin mene että lyö uudestaan.

Vierailija
10/40 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on ottanut mun kurkusta kiinni monta kertaa,kuristanut, tullut takaapäin ja rutistanut niskasta kovaa ja uhkaillut samalla korvaani. Hän on heittänyt tyynyjä todella kovaa mua päin, nostanut mua hiuksista ilmaan kun makasin sängyllä ja heittänyt takas sänkyyn, hän on kädellä puristanut mun leukaluusta ja toista kättä piti naaman päällä nyrkissä sanoen että muotoilee mun naaman uudestaan, ja lopulta löi kaikin voimin nyrkin mun jalkaan. Kävely oli vaikeaa kauan,kasvoihin jäi mustemat,samoin kurkkuun on jäänyt mustelmat. Mies on kolme kertaa mun kokoinen ja vahva. Joskus hän painaa mua jalalla maahan enkä pääse ylös,hän tönii mua niin että kaadun. Hän läppäsi mua niin kovin päähän että olin hetken muissa maailmoissa ja päässä tykytti oudosti. Hän huutaa aina päin mun naamaa,uhkailee paljon. Käyttää myös henkistä väkivaltaa. Suhteessa on lapsia. 

en ole siis ap mutta näin meillä

Vierailija
11/40 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:33"]

[/quote]Suksi Nevadaan ääliö

Vierailija
12/40 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa lähteä. Miksi uhrin pitää olla lahtijä. Menet lääkäriin ja kerrot tilanteen ja pelkosi. Lasten takia ukko ulos ja lähestymiskielto. Toimi heti. Älä jää odottamaan toista lyöntiä.

Vierailija
13/40 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No aikalailla menee. Miks ylipäätänsä löis jos pystys tulevaisuudes pitää itsehillinnän yllä

Vierailija
14/40 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on ottanut mun kurkusta kiinni monta kertaa,kuristanut, tullut takaapäin ja rutistanut niskasta kovaa ja uhkaillut samalla korvaani. Hän on heittänyt tyynyjä todella kovaa mua päin, nostanut mua hiuksista ilmaan kun makasin sängyllä ja heittänyt takas sänkyyn, hän on kädellä puristanut mun leukaluusta ja toista kättä piti naaman päällä nyrkissä sanoen että muotoilee mun naaman uudestaan, ja lopulta löi kaikin voimin nyrkin mun jalkaan. Kävely oli vaikeaa kauan,kasvoihin jäi mustemat,samoin kurkkuun on jäänyt mustelmat. Mies on kolme kertaa mun kokoinen ja vahva. Joskus hän painaa mua jalalla maahan enkä pääse ylös,hän tönii mua niin että kaadun. Hän läppäsi mua niin kovin päähän että olin hetken muissa maailmoissa ja päässä tykytti oudosti. Hän huutaa aina päin mun naamaa,uhkailee paljon. Käyttää myös henkistä väkivaltaa. Suhteessa on lapsia. 

[/quote]

Lapsia tai ei mut miksi et jo häivy!????

Vierailija
15/40 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:33"]mun mies on ottanut mun kurkusta kiinni monta kertaa,kuristanut, tullut takaapäin ja rutistanut niskasta kovaa ja uhkaillut samalla korvaani. Hän on heittänyt tyynyjä todella kovaa mua päin, nostanut mua hiuksista ilmaan kun makasin sängyllä ja heittänyt takas sänkyyn, hän on kädellä puristanut mun leukaluusta ja toista kättä piti naaman päällä nyrkissä sanoen että muotoilee mun naaman uudestaan, ja lopulta löi kaikin voimin nyrkin mun jalkaan. Kävely oli vaikeaa kauan,kasvoihin jäi mustemat,samoin kurkkuun on jäänyt mustelmat. Mies on kolme kertaa mun kokoinen ja vahva. Joskus hän painaa mua jalalla maahan enkä pääse ylös,hän tönii mua niin että kaadun. Hän läppäsi mua niin kovin päähän että olin hetken muissa maailmoissa ja päässä tykytti oudosti. Hän huutaa aina päin mun naamaa,uhkailee paljon. Käyttää myös henkistä väkivaltaa. Suhteessa on lapsia. 

[/quote] Olet heikko.

Vierailija
16/40 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tapahtui ennenkuin löi? joku riita?   

lyöminen ei tietty ole oikein mutta ihmisiä ei kannata ärsyttää... lähde suhteesta pois ennenmin kuin katselet tuota.  

Vierailija
17/40 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:38"]

[/quote]

No aikalailla menee. Miks ylipäätänsä löis jos pystys tulevaisuudes pitää itsehillinnän yllä

[/quote]

Todennäköistä se onkin. Muttei satavarmaa. Ihan sen takia halusin sanoa tuon kun niin monelta tuli jo se kuuluisa yleistys, että jos kerran luo niin lyö uudestaankin, ihan kuin se olisi ainoa totuus. Mutta tietenkin, jos se ensimmäinen lyönti tulee, niin vakavastihan siihen on suhtauduttava.

Vierailija
18/40 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Millainen on ollut tilanne, mikä on johtanut lyömiseen? Kyllä rauhallinen koirakin puraisee kun tarpeeksi kiusaa. Onko miehellä tressiä/sairauksia elämässä? Hakekaa yhdessä apua. Kyllä lyövä mieskin voi väkivallattomaksi muuttua, kun syy ja tarvittaessa hoito itsehillinnän pitämiseen löytyy...

Vierailija
19/40 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Lapsia tai ei mut miksi et jo häivy!????

[/quote]

Olenkin lähdössä,olen järjestänyt asiat (asunnot ynmt) melkein valmiiksi. Tulee täytenä yllätyksenä miehelle. Nyt en enää ole välittänyt mistään niin on ollut tosi rauhallista,ehkä mies aavistaa jotain ja on ollut erikoisen "ihanalla" päällä mutta päätös pitää ja me lähdemme kun mies lähtee työreissuun seuraavaksi. Saamme omat tavarat mukaan ja ihan rauhassa lähteä.... nmr 11

Vierailija
20/40 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:45"]

[/quote]

[/quote]

Millainen on ollut tilanne, mikä on johtanut lyömiseen? Kyllä rauhallinen koirakin puraisee kun tarpeeksi kiusaa. Onko miehellä tressiä/sairauksia elämässä? Hakekaa yhdessä apua. Kyllä lyövä mieskin voi väkivallattomaksi muuttua, kun syy ja tarvittaessa hoito itsehillinnän pitämiseen löytyy...

[/quote]

No koiraa ei voi verrata mitenkään ihmiseen. Kyllä munkin mies hermostuu ja itsehillintä pettää, mutta IKINÄ ei ole mua lyönyt. Purkaa mielummin tunteesa tavaroihin tai lyö vaikka seinää mielummin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän