Vierailija

Jotka ovat työssäkäyviä, suht raittiita, savuttomia, kunnollisia mutta yksinäisiä ja jotka haluaisivat naisen ja parisuhteen? Mistä yksinäisenä naisena voisin löytää sellaisen? Ei siis TARVITSE olla yksinäinen, mutta ajattelin että sellainen ehkä ymmärtäisi minua paremmin. Joku mies jolla on paljon kavereita ja jonka entisillä naisystävillä on ollut kavereita, saattaisi pitää minua outona.

• ylös 0
  • alas 3

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vaihtelevasti olen tinderissä. Töissä käyn ja vapaa-ajalla kotona, ulkoilemassa tai punttisalilla. Olen yksin mutten yksinäinen.

M34

Vierailija

Ongelma on se, että sitten kun isket sen miehen, huomaa muutkin naiset että hei toi onkin hyvä mies, ja alkaa piirittää sitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niitähän on tinderit sun muut täynnä

Mitä on nämä sun muut? Siis ihan oikeita nimiä kiitos.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitähän on tinderit sun muut täynnä

Mitä on nämä sun muut? Siis ihan oikeita nimiä kiitos.

Bumble. Hinge. 

Vierailija

Peräkamareissahan meitä on vaikka kuinka paljon. Määrittele kuitenkin vähän tarkemmin, mikä on normaali mies, jos suinkin oletat pystyväsi siihen. Oletko muuten sinä "normaali" nainen? Saatan vähän eppäillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Uteliaisuudesta Ymmärätkö Ap yksinäisyyden ja yksin olemisen eron? 

Kyllä. Mutta toivon miehen ymmärtävän miltä tuntuu olla yksin vastoin tahtoaan, ilman kavereita ja kumppania. 

Mitä muuten luulette, voisiko tällainen yksinäinen nainen aloittaa suhteen sellaiseen mieheen, jolla on paljon kavereita ja jonka entisellä tyttöystävällä on ollut kavereita? 

Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.