Vierailija

Olevan sinuun yhteydessä (syynä vaikka henkinen väkivalra). Esimerkiksi et haluaisi sinua huonosti kohtelevan isäsi olevan tekemisissä kanssasi. Mitä ajattelet, pitäiskö äitisikään yhteyttä sinuun vaikka toivoisit?

• ylös 1
  • alas 1

Kommentit (11)

Vierailija

Miksi kukaan rakastava äiti haluaisi, että oma lapsi on tekemisissä jonkun kanssa joka kohtelee häntä huonosti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan rakastava äiti haluaisi, että oma lapsi on tekemisissä jonkun kanssa joka kohtelee häntä huonosti?

Samaa mieltä

Vierailija

Minulla ei ole kummia vanhempia, hankala valita jompaakumpaa vanhemmista tällaisessa tilanteessa. Millä tavalla kummia ap:n vanhemmat ovat?

Vierailija

No onhan tällä palstalla monesti väitetty, että puoliso tulee ensin, sitten vasta lapset. Itse en katkoisi välejä lapsiini siksi, että heillä olisi välit poikki isäänsä. Jos isä pahoinpitelisi lapsia, en edes jäisi sellaisen kanssa samaan talouteen vaan veisin lapset turvaan.

Jos aikuisena menee välit lapsilla isäänsä, niin ei, en katkoisi välejä lapsiin tämän takia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No onhan tällä palstalla monesti väitetty, että puoliso tulee ensin, sitten vasta lapset. Itse en katkoisi välejä lapsiini siksi, että heillä olisi välit poikki isäänsä. Jos isä pahoinpitelisi lapsia, en edes jäisi sellaisen kanssa samaan talouteen vaan veisin lapset turvaan.

Jos aikuisena menee välit lapsilla isäänsä, niin ei, en katkoisi välejä lapsiin tämän takia.

Samaa mieltå. Ei kai palstalaiset oikeasti pistä puolisoa lasten edelle?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltå. Ei kai palstalaiset oikeasti pistä puolisoa lasten edelle?

Onhan se nähty täällä

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.