Vituttaa rankasti huolimattomat myyjät
Tilasin Zalandolta takin. Se oli oikein hyvä ja kiva ja päätin pitää sen. Sitten huomasin, että yksi sauma on lähtenyt purkautumaan. Nopeasti sama takki uudelleen tilaukseen ja rikkinäinen palautukseen. Oli hintalappukin irronnut (siis ihan oikeasti irronnut, ei irrotettu) joten vähän jännitin, että onnistuuko palautus vai ei. Ja näin uuden ihanan takin käyttö viivästyi monella, monella päivällä. Vain siksi, että RIKKINÄINEN TUOTE ON LAITETTU TAKAISIN MYYNTIIN EIKÄ VAADITTU MAKSUA SEN RIKKONEELTA.
Sitten ostin paidan Hullareilta. Siinä illalla kun se päällä hengailin niin äkkiä tajusin, että siinä on vittu hälytin kiinni. Voin sanoa että jos se päivä, jota varten ensisijaisesti ostin tuon paidan, olisi ollut tuosta seuraava päivä niin raivollani ei olisi ollut rajaa. Onneksi minulla on kuitti tallessa ja menen huomenna poistattamaan hälyttimen. Suututtaa!
Kommentit (25)
Juu, ihan vittuillakseen ja sinua kiusatakseen tuollaista tekevät.
Tai mitenkäs, oletkos miettinyt, että nykyisessä yt-paratiisi Suomessa alkaa olla väki vähissä joka putiikissa ja pikkuisella henkilökunnalla pitää kuitenkin saada vielä parempaa tuottoa kuin ennen. Siinä sitten meillä ainakin kaikki juoksevat pää kolmantena jalkana yrittäen olla yhtäaikaa miljoonassa eri paikassa ja saada miljardi työtehtävää hoidetuksi päivän aikana.
Onneksi pääsen pian pois koko alalta.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:08"]Myyjä ei ole huomannut että sauma on lähtenyt purkautumaan? Jos hintalappu on irronnut, niin miten se on myyjän vika?! Kiireessä joskus jää valitettavasti hälyttimiä kiinni ja joskus ne ei edes huuda porteilla, ikäväähän se on, muttei tahallista kuitenkaan.
T. myyjä on vain ihminen
[/quote]
Huoh. Myyjän PITÄISI huomata, että sauma on lähtenyt purkaantumaan/purkautumaan/mikä ikinä se sana onkaan! Kun tuote tulee takaisin Zalandolle (tai ihan minne tahansa nettivaatekauppamestaan) se tuote TARKASTETAAN, jotta sitä ei laiteta rikkinäisenä myyntiin. Haloo!
Missä vaiheesaa annoin ymmärtää, että hintalapun irtoaminen on jonkum myyjän vika, öö? :D Koska hintalappu oli irronnut, sain jännittää että ONNISTUUKO RIKKINÄISEN TUOTTEEN PALAUTUS VAIVATTOMASTI, VAI SYYTETÄÄNKÖ MINUA TUOTTEEN KÄYTTÄMISESTÄ, RIKKOMISESTA JA YRITYKSESTÄ KUSETTAA. Onneksi kyseinen pulju toimii hyvin nykyään, mutta toisen nettikaupan asiakkaana tuo olisi saattanut koitua kalliiksi MINULLE.
Ja missähän vitun kohdassa olen antanut ymmärtää, että myyjät tekevät kiusallaan jotain? Sanoin, että HUOLIMATTOMAT MYYJÄT VITUTTAVAT RANKASTI. Myyjäkin on ihminen, mutta kyllä sen verran täytyy ällin leikata töissä, että hälyttimet irrotetaan ja palautukseen tulevat tuotteet TARKASTETAAN, ei vain vilkaista: "Joo, kunnossa on, nyt mä pääsen nopeemmim kotiin, jee!"
Hyvin pienestä hutiloinnista voi syntyä hyvin iso ongelma.
Takkihan on voinut olla viallinen alun alkaen, tuskin rikkimäistä tahalteen laitetaan eeteen päin. Mitäs aloittaja tekee työkseen, kun on noin kovin aggressiivinen?
Ap:n kannattaisi harkita vihanhallintakurssia.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:22"]
Ja missähän vitun kohdassa olen antanut ymmärtää, että myyjät tekevät kiusallaan jotain? Sanoin, että HUOLIMATTOMAT MYYJÄT VITUTTAVAT RANKASTI. Myyjäkin on ihminen, mutta kyllä sen verran täytyy ällin leikata töissä, että hälyttimet irrotetaan ja palautukseen tulevat tuotteet TARKASTETAAN, ei vain vilkaista: "Joo, kunnossa on, nyt mä pääsen nopeemmim kotiin, jee!" Hyvin pienestä hutiloinnista voi syntyä hyvin iso ongelma.
[/quote]
No sellaista sattuu joskus. Kommentoin jo aikaisemmin, että virheitä sattuu ja tapahtuu joskus. Myös myyjille. En ymmärrä miten elämä voi mennä raiteiltaan kyseisten asioiden takia?
T. 2
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:22"]
Ja missähän vitun kohdassa olen antanut ymmärtää, että myyjät tekevät kiusallaan jotain? Sanoin, että HUOLIMATTOMAT MYYJÄT VITUTTAVAT RANKASTI. Myyjäkin on ihminen, mutta kyllä sen verran täytyy ällin leikata töissä, että hälyttimet irrotetaan ja palautukseen tulevat tuotteet TARKASTETAAN, ei vain vilkaista: "Joo, kunnossa on, nyt mä pääsen nopeemmim kotiin, jee!" Hyvin pienestä hutiloinnista voi syntyä hyvin iso ongelma.
[/quote]
ota ne vitun lääkkeet jo!!!
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:25"]Takkihan on voinut olla viallinen alun alkaen, tuskin rikkimäistä tahalteen laitetaan eeteen päin. Mitäs aloittaja tekee työkseen, kun on noin kovin aggressiivinen?
[/quote]
Vittu kun mistään "tahalteen" tehdystä virheestä en ole maininnut sanallakaan. Myyjän tulee käyttää silmiään ja HUOMATA viat vaatteissa, ei niitä vain VILKAISTA ja todeta että joo ihan hyvä.
Mulla ei ainakaan ollut tapana myyjänä työskennellessä käydä jokaista vaatetta läpi, kun se tuli myyntiin. Edelleen kysyn mitä sinä teet työksesi?
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:22"]
Ja missähän vitun kohdassa olen antanut ymmärtää, että myyjät tekevät kiusallaan jotain? Sanoin, että HUOLIMATTOMAT MYYJÄT VITUTTAVAT RANKASTI. Myyjäkin on ihminen, mutta kyllä sen verran täytyy ällin leikata töissä, että hälyttimet irrotetaan ja palautukseen tulevat tuotteet TARKASTETAAN, ei vain vilkaista: "Joo, kunnossa on, nyt mä pääsen nopeemmim kotiin, jee!" Hyvin pienestä hutiloinnista voi syntyä hyvin iso ongelma.
[/quote]
No sellaista sattuu joskus. Kommentoin jo aikaisemmin, että virheitä sattuu ja tapahtuu joskus. Myös myyjille. En ymmärrä miten elämä voi mennä raiteiltaan kyseisten asioiden takia?
T. 2
[/quote]
Huoh, eiköhän ketä tahansa vituta jos on tiukka aikataulu ja the päivän aamuna huomaa, että vaatteessa on hälytin kiinni? Siinä hieman viivästyy muut askareet, kun täytyy lähteä etsiskelemään kauppaa, joka voisi irrottaa sen vitun hälyttimen, ja aiinä sitten aikataulut viivästyvät ja kaikki menee perseelleen. Katsos kun JOTKUT käyvät jossain, eivätkä tarvitse vaatteita ainoastaan lähikauppareissua varten. JOILLAIN on aikatauluja, joissa täytyy pysyä. ja sen takia on helvetin hyvä, että envarsinaisesti tarvitse kyseistä vaatetta VIELÄ.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:38"]Mulla ei ainakaan ollut tapana myyjänä työskennellessä käydä jokaista vaatetta läpi, kun se tuli myyntiin. Edelleen kysyn mitä sinä teet työksesi?
[/quote]
Se on oma mokasi.
Tuollaisia keski-ikäisiä kiukkuisia akkoja ei jaksa kukaan :D
Rauhoitu! Joka toisen sanan isolla kirjoittaminen ei kasvata uskottavuuttasi yhtään, lopeta se.
Ap:n kaltaiset aasit ovat minulle niitä, jotka oikeasti lämmittävät päivääni. Mikään ei ole naurettavamman ja säälittävämmän näköinen, kuin joku isona itseään pitävä idiootti, joka kokee olevansa niin suuri ja mahtava, että voi huutaa pää punaisena minulle mitättömälle aspalle.
Vielä kivempaa on painaa vartijan nappia ja katsoa, kun miehet taluttavat hullun ulos :)
Jatka ihmeessä samaan malliin ap. Voit luottaa siihen, että käytökselläsi varmistat ne "unohtuneet" varashälyttimet jatkossakin "unohdetuiksi". Kerronpa muuten senkin, että joihinkin vaatteisiin on joskus jostain syystä laitettu liikaa hälyttimiä. Miksi etsisin kolmatta hälytintä, jos oletuksena on, että niitä pitäisi olla vain kaksi yhdessä tuotteessa? Ja sellainenkin vielä, että minä oletan saavani myymälään ehjiä ja myyntikelpoisia vaatteita. En todellakaan lähde tutkimaan 150kpl:n housulähetystä, nähdäkseni onko kaikki ehjiä. Toki jos kassalla huomaan virheen tuotteessa, niin tietenkin ilmoitan siitä asiakkaalle.
Tilasin viime vuonna Ellokselta jumalattoman kalliin takin. Ensin odotin sitä kuin kuuta nousevaa ja vihdoin kun paketti saapui, iski aika rankka vitutus. Muovipussi, missä takki oli, oli aivan repaleinen eikä edes kiinni. Takkia ei oltu viikattu, vaan se oli tungettu pussiin ja kaiken lisäksi takki oli aivan rasvassa/öljyssä/liassa/missäliepaskassa. Valkoinen takki kyseessä. Laitoin Ellokselle palautetta TODELLA vittuuntuneena eikä kukaan vaivautunut edes vastaamaan palautteeseeni. Uutta takkia odottelin taas pari viikkoa. Kukahan sokea ja kädetön urpo siellä Elloksella mahtaa paketteja pakata? Asiakaspalvelijaksi mä hänetkin lasken vaikka tekeekin työtä jossain (ilmeisesti pimeässä) varastossa.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:57"]Ap:n kaltaiset aasit ovat minulle niitä, jotka oikeasti lämmittävät päivääni. Mikään ei ole naurettavamman ja säälittävämmän näköinen, kuin joku isona itseään pitävä idiootti, joka kokee olevansa niin suuri ja mahtava, että voi huutaa pää punaisena minulle mitättömälle aspalle.
Vielä kivempaa on painaa vartijan nappia ja katsoa, kun miehet taluttavat hullun ulos :)
Jatka ihmeessä samaan malliin ap. Voit luottaa siihen, että käytökselläsi varmistat ne "unohtuneet" varashälyttimet jatkossakin "unohdetuiksi". Kerronpa muuten senkin, että joihinkin vaatteisiin on joskus jostain syystä laitettu liikaa hälyttimiä. Miksi etsisin kolmatta hälytintä, jos oletuksena on, että niitä pitäisi olla vain kaksi yhdessä tuotteessa? Ja sellainenkin vielä, että minä oletan saavani myymälään ehjiä ja myyntikelpoisia vaatteita. En todellakaan lähde tutkimaan 150kpl:n housulähetystä, nähdäkseni onko kaikki ehjiä. Toki jos kassalla huomaan virheen tuotteessa, niin tietenkin ilmoitan siitä asiakkaalle.
[/quote]
Hah hah, mimä en KOSKAAN raivoa aspalle, että sori vaan. Osaan ilmaista asiani ystävällisesti ja vähemmän ystävällisesti mutta huutamaan en rupea.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:51"]Tuollaisia keski-ikäisiä kiukkuisia akkoja ei jaksa kukaan :D
[/quote]
:D Keski-ikää lähelläkään moneen vuoteen. Onko seuraavana vuorossa teini-kortti?
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:57"]Ap:n kaltaiset aasit ovat minulle niitä, jotka oikeasti lämmittävät päivääni. Mikään ei ole naurettavamman ja säälittävämmän näköinen, kuin joku isona itseään pitävä idiootti, joka kokee olevansa niin suuri ja mahtava, että voi huutaa pää punaisena minulle mitättömälle aspalle.
Vielä kivempaa on painaa vartijan nappia ja katsoa, kun miehet taluttavat hullun ulos :)
Jatka ihmeessä samaan malliin ap. Voit luottaa siihen, että käytökselläsi varmistat ne "unohtuneet" varashälyttimet jatkossakin "unohdetuiksi". Kerronpa muuten senkin, että joihinkin vaatteisiin on joskus jostain syystä laitettu liikaa hälyttimiä. Miksi etsisin kolmatta hälytintä, jos oletuksena on, että niitä pitäisi olla vain kaksi yhdessä tuotteessa? Ja sellainenkin vielä, että minä oletan saavani myymälään ehjiä ja myyntikelpoisia vaatteita. En todellakaan lähde tutkimaan 150kpl:n housulähetystä, nähdäkseni onko kaikki ehjiä. Toki jos kassalla huomaan virheen tuotteessa, ni[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:59"]Tilasin viime vuonna Ellokselta jumalattoman kalliin takin. Ensin odotin sitä kuin kuuta nousevaa ja vihdoin kun paketti saapui, iski aika rankka vitutus. Muovipussi, missä takki oli, oli aivan repaleinen eikä edes kiinni. Takkia ei oltu viikattu, vaan se oli tungettu pussiin ja kaiken lisäksi takki oli aivan rasvassa/öljyssä/liassa/missäliepaskassa. Valkoinen takki kyseessä. Laitoin Ellokselle palautetta TODELLA vittuuntuneena eikä kukaan vaivautunut edes vastaamaan palautteeseeni. Uutta takkia odottelin taas pari viikkoa. Kukahan sokea ja kädetön urpo siellä Elloksella mahtaa paketteja pakata? Asiakaspalvelijaksi mä hänetkin lasken vaikka tekeekin työtä jossain (ilmeisesti pimeässä) varastossa.
[/quote]
Ymmärrät siis vitutuksen,
Ap lisää: mikäli tämä takki olisi jo tehtaalta tullessaan ollut rikkinäinen, niin eiköhän eka asiakas olisi siitä huomauttanut aspaan ja näin ollen takki OLISI PITÄNYT ottaa pois myynnistä. En jaksa uskoa, että olin kyseisen takin ensimmäinen sovittaja.
Myyjä ei ole huomannut että sauma on lähtenyt purkautumaan? Jos hintalappu on irronnut, niin miten se on myyjän vika?! Kiireessä joskus jää valitettavasti hälyttimiä kiinni ja joskus ne ei edes huuda porteilla, ikäväähän se on, muttei tahallista kuitenkaan.
T. myyjä on vain ihminen