Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Ah, tätä eloa

Viettää loikoisaa lauantai-iltaa kotona nojatuolissa lojuen. Samalla juoda olutta ja katsella Suomi-Ruotsi-yleisurheilumaaottelua. Vieressä myös paketti Nessuja ja tuubi Niveaa, kun välillä sitä villiintyy noita ihania ruotsalaisnaisia katsoessa.
Kyllä tämä aina parisuhde-elämän jonkun naispuolisen suomi-manaatin kanssa voittaa.

• ylös 13
  • alas 3

Kommentit (11)

Vierailija

On ihanaa olla suominaissinkku kun ei ole pakko katsoa suomimiehiä edes telkkarista. Harmi, että täällä palstalla ovat silti ällöine juttuineen. Siirtyisit ap sinäkin postailemaan ruotsalaisille foorumeille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eihän Nivea luista! Se on sellaista nihkeää jankkia. Et kai oikeasti käytä runkkurasvana sellaista? Siinä voi äkkiä liikkuvat osat jumittaa paikalleen.

Vierailija

Jaaha, no mun mies sai tältä suomimanaatilta aamulla jo sitä itseään eikä tarvittu Niveaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jaaha, no mun mies sai tältä suomimanaatilta aamulla jo sitä itseään eikä tarvittu Niveaa.

Miehesi tyytyykin kakkosluokan elämään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miehesi tyytyykin kakkosluokan elämään.

Onneks ei taida tietää paremmasta. Joutui jo aikoinaan liian monta vuotta tyytymään nyrkkiinsä

Vierailija

Käyttäjä6792 kirjoitti:
Mitä vikaa suomalaisissa naisissa on?

En ole ap, mutta rumat ei kiinnosta naisia.