Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Niin?

• ylös 0
  • alas 1

Kommentit (6)

Vierailija

Meilä ainaki tasan lusikassa. Eli mies kyljellään panee  minua joka myös kyljellään, osittain minäkin jalat kyllä levällään ,jotta mies saahyväillä klitorista  samalla.Se on tosi kiihoittavaa. ja takuu orgasmi on. Aina pantava joku astutusalusta. kun squirttaan aina. Mutta, ei parempaa panoa voi olla!

• ylös 12
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En itse kyllä naisena tiedä, ei taida tuo piste toimia kaikilla ihan samalla tavalla. Silloin kun makaan mahallani ja mies on päällä niin tuntuu hyvältä sillä alueella ainakin, en tiedä onko juuri g-piste. En kyllä orgasmia sieltä saa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En itse kyllä naisena tiedä, ei taida tuo piste toimia kaikilla ihan samalla tavalla. Silloin kun makaan mahallani ja mies on päällä niin tuntuu hyvältä sillä alueella ainakin, en tiedä onko juuri g-piste. En kyllä orgasmia sieltä saa.

Tämä! Tosin miehellä pitää olla pitkä tässä asennossa.

Vierailija

Parhaiten takaapäin mahallaan niin että tyyny korottaa mua vähän. Toinen on selällään niin että mies on vähän matalammalla ka joutuu tavallaan tulemaan peniksen kanssa sisään alakulmasta :) johan oli selitys, toivottavasti ymmärsitte