Mistä katsoa Modern Familya?
Siis nelos ja vitoskauden? Jostain syystä katsomossa ei näy ja Netflix vitun paskassa ei ole kuin kolme kautta. En tajua miksi. Haluaisin siis katsoa suomiteksteillä. Tietääkö kukaan?
Kommentit (12)
Ok en siis haluais dvd boxia kun ei ole millä katsoa :(
Kuka nyt sellasta paskaa viittii kattoa?
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:46"]Couchtuner.me
[/quote]
Onkohan ihan laillista ladata tuolta? Ja saako mistään tekstejä
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:47"]Kuka nyt sellasta paskaa viittii kattoa?
[/quote]
No minä ainakin.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:47"]
Kuka nyt sellasta paskaa viittii kattoa?
[/quote]
No kerroppa mitä sitten kannattaisi? Modern Familyssa on itseasiassa komediasarjalle poikkeuksellisen hyvin kirjoitetut hahmot ja juonenkäänteet.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:46"]Couchtuner.me
[/quote]
Onkohan ihan laillista ladata tuolta? Ja saako mistään tekstejä
[/quote]
ei tartte ladata kun voi katsoa suoraan sieltä sivustolta jaksot.. Tekstejä ei tosiaan ole. Mutta tekstityksellä et tosiaan mistään pääse katsomaan kyseistä sarjaa laillisesti.. Surullinen tosiasia
Lataat osoitteesta http://kassto.come.in (kickasstorrents). Tekstit voit ladata podnapisi.net sivustolta. Tekstitykset on zip tiedostossa minkä klikkaat auki ja sieltä raahaat tekstitys-tiedoston videoon jonka olet avannut vaikka vlc-playerillä. Tarvitset myös utorrent -ohjelman ladataksesi. Ei ole tyhmien hommaa, mut helppoa kun oppii.
Eiks netflixis muka oo :o Mää oon si varmyy kattony väärin
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:13"]
Eiks netflixis muka oo :o Mää oon si varmyy kattony väärin
[/quote]
Jos lukisit sen ap:n viestin ennen kuin vastaat.
HDfiniltä näkyy muistaakseni ainakin 4. kausi.
Mä tilasin ne Cdon.comista. =)