Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastutko toisiin miehiin? Miten käsittelet asian?

Vierailija
11.10.2014 |

Ruokitko ihastustmisen tunnetta vai vältteletkö asian ajattelua ja toivot, että se menisi ohi mahdollisimman pian?

Itse olen hieman ihastunut ja näin yöllä untakin tästä miehestä, mutta en ole tekemässä mitään asialle. :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun parisuhteessa menee huonosti,ihastun toisiin miehiin helposti. En varsinaisesti tee asialle mitään,siis sen enempää ruoki kuin välttele ihastusta,anna asioiden mennä omalla painollaan.Haaveilen salaa ja nautin tunteesta. Ne menee kuitenkin ohi omia aikojaan. Viimeksi viikko sitten näin ihanaa unta sopimattomasta kohteesta ja heräsin hymyillen.

Vierailija
2/7 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi vuosikausia kestänyt kestoihastus ystävämieheeni ja olen oppinut elämään asian kanssa. Muut ovat ohimeneviä ja karistan ne nopeasti sillä että otan joko etäisyyttä tai kaikkoan kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut vuosia ihastunut erääseen mieheen, vaikka olen naimisissa. Välillä hän on mielessä paljon, välillä vähemmän. Olen tottunut siihen, että elämässäni kulkee mukana tällainen ekstramatkustaja. :)

Vierailija
4/7 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 15:13"]

Itse olen ollut vuosia ihastunut erääseen mieheen, vaikka olen naimisissa. Välillä hän on mielessä paljon, välillä vähemmän. Olen tottunut siihen, että elämässäni kulkee mukana tällainen ekstramatkustaja. :)

[/quote]

Olin aluksi varma että minä kirjoitin tämän :D

Miksi teistä ei tullut aikanaan paria? Minusta ja kaveristani ei kai siksi että olimme liian ujoja kunnes oli myöhäistä, löysin toisen.

Vierailija
5/7 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 15:13"]

[/quote]

Olin aluksi varma että minä kirjoitin tämän :D

Miksi teistä ei tullut aikanaan paria? Minusta ja kaveristani ei kai siksi että olimme liian ujoja kunnes oli myöhäistä, löysin toisen.

[/quote]

jaa miksikö, hyvä kysymys.. :) enkä siihen osaa vastata ihan suoraan, joten siksi kai hän matkassani (mielessä) kulkee vieläkin. 

Vierailija
6/7 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vieläkin ihastunut exääni,vaikka seurustelen toisen kanssa.Olemme kavereita ja joudun hillitsemään itseni etten ole exän seurassa "liian ystävällinen",hänkin on varattu. Muuten tämä sivuihastus ei haittaa elämää,päin vastoin,ihastuksen tapaaminen piristää päivää.

Vierailija
7/7 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jäädä humalassa kaksin kovin pitkäksi aikaa. Humalassa ollessaan mun ihastukseni ei tee selvää aloitetta mutta aistin että ylittäisi kynnyksen jos minä tekisin sen. Tunnen tyypin kaukaiselta ajalta. Molemmat varattuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme