Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7kk yhdessä (vasta) ja nainen haluaa seksiä joka päivä

Vierailija
04.09.2021 |

Tuleekohan tää viel pitkäänkin jatkuu näin vai vain alussa? Itse en oikein jaksa

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä tyttöystäväsi on rakastunut sinuun syvästi ja olettaa, että miehet haluaa seksiä aina ja jatkuvasti.

Hän haluaa tehdä sinut onnelliseksi, mutta ei tiedä että vähempikin riittäisi.

Sano joskus " tänään vaan halitaan" tms, voi olla tyttiskin helpottunut.

Keskustelu tietysti asiasta on myös paikallaan.

Tai sitten naisella vain itsellään on kovat fyysiset tarpeet? Todennäköisempi vaihtoehto. Eivät kaikki naiset harrasta seksiä miestä miellyttääkseen. Itselläni on päivittäinen kova fyysinen tarve yhdyntään, mieluumin pari kertaa.

Onko yhdyntä sinulle välttämätön siinä tapauksessa, että tulet esileikissä useasti? Miten sinulla tuo fyysinen tarve yhdyntään ilmenee?

On välttämätöntä, vaikka tulisin esileikissä montakin kertaa. Pillu vaatii sitä elintä sisään, sellainen kouristava tunne, joka ei helpota, ennen kuin mies työstää sillä elimellään.

Vierailija
22/25 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse halusin joka päivä ekat 5 vuotta sitten 3-4 krt viikossa. 15 vuoden jälkeen kerran viikossa ja 20 vuoden jälkeen en enää kertaakaan. Ikää nyt 40v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/25 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi!😔

Vierailija
24/25 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen hankkimaan lapsia, kun kerran asian äärellä olette päivittäin. Lasten saannin jälkeen naisellisia muuta tekemistä, 16 vuoden jälkeen saattaa seksihalut palata, niin ehdit vetää henkeä.

Vierailija
25/25 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltu 40 vuotta ja ihan jokapäivä haluan edelleen. Mulla onkin ihana mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän