Kun mies inhoaa eläimiä, mitä tehdä? Ei siedä Koiria,kissoja eikä jyrsijöitä
Tottakai hoidan eläimet itse, mutta silti ukko valittaa. Koirat ovat hiljaa öisin. Kissat joskus naukuvat.
Kommentit (10)
Minäkään en siedä jyrsijöitä. Siksi meillä on kissoja. Ne pitävät jyrsijät loitolla.
Itse en ainakaan eläinrakkaana haluaisi olla ihmisen kanssa, joka ei pidä eläimistä.
Hieno mies. Eläimet (ehkä akvaarioelukkeja lukuun ottamatta) haisevat ja ovat muutenkin epäsiistejä. Esim. käyvät paskalla pyyhkimättä, ehkä nuoleskelevat omaa persereikäänsä (ja sen jälkeen kiehnäävät naamallaan omistajaa) ja tunkevat yöllä samaa sänkyyn sotkemaan lakanat.
Tunnen useita ihmisiä, jotka haluavat pitää eläintarhaa kotona. Jostain syystä ne ovat kaikki naisia.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen useita ihmisiä, jotka haluavat pitää eläintarhaa kotona. Jostain syystä ne ovat kaikki naisia.
Tunnen useita ihmisiä, joilla on kissa tai kissoja, koira tai kaksi. Useimmat heistä ovat miehiä. En halua ystäväkseni ketään, joka vihaa eläimiä. Mikä sellainen tyyppi luulee oikein itse olevansa?
Asukaa erillään, lähekkäin tai kauempana. Eläimet voivat paremmin, saavat elää rauhassa ja mies, kaikki ovat iloisia.