Mies jatkoille exän luo
Mieheni päätyi baari illan jälkeen exänsä luo jatkoille kahdestaan. Ex on minunkin tuttuni, olemme istuneet baarissa samassa pöydässä ym. ja asutaan melkein naapurissa.. tulen ihan hyvin toimeen exän kanssa enkä sydämestäni usko että heillä oli mitään, joivat varmaan pari kaljaa siellä exän luona, minä olin kotona. Oli silti häiritsevää että hän viipyi siellä reilun tunnin. Siis olla tietoinen että siellä se on. Mies ei ymmärrä että olis mitään pahaa siinä, minä olen kontrolloiva mustasukkainen hirviö. Mitä mieltä olette että mies ja exä on kavereita tuolla tavalla? Mua ei häiritse se jos basrissa törmäävät ja ovat samassa pöydässä, mutta kahdenkeskinen aika häiritsee. Mitähän tässä vois tehdä? Korostan nyt vielä että en usko että olis seksiä tmv. ollut. Heillä pitkä suhde takana ja paljon yhteisiä tuttuja ym. puhuttavaa varmasti riittää. Pitäiskö mun vaan antaa olla ja luottaa mieheen kun se sanoo ettei ole mitään syytä epäillä mitään. Mua vaan häiritsee jos tästä tulee nyt joku uusi "normaali" että baarista lähtevät yhdessä exän luo jatkamaan iltaa. Ahdistaa.