Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistaako joku, millaista täällä oli yli 10v. sitten?

Vierailija
04.09.2021 |

Siis joskus 2000-luvun puolivälissä.

Hauskaa sakkia, sekä hyviä ja hauskoja ketjuja (oikeesti hauskoja ja sana halussa ihmisillä).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, se oli hauskaa ja kuplivaa meininkiä. Odotin silloin kuopusta ja olin täällä paljon. Sai aina nauraa. Ei ollut sairasta jankutusta, miespervoja eikä natsisensuuria niin kuin nykyään.

Vierailija
2/7 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, se oli hauskaa ja kuplivaa meininkiä. Odotin silloin kuopusta ja olin täällä paljon. Sai aina nauraa. Ei ollut sairasta jankutusta, miespervoja eikä natsisensuuria niin kuin nykyään.

Tämä oli siis joskus n vuonna 2005.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva tietää millaista on ollut. Olen ollut täällä vasta puoli vuotta.

Vierailija
4/7 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 luvun puoliväli on vuosi 2500 joten tuskin sitä voi muut kun aikamatkustajat muistaa.

Vierailija
5/7 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut täällä 10 vuotta sitten mutta 20 vuotta sitten olin. Täällä solmittiin jopa ystävyyssuhteita ja ihmiset tapasivat toisiaan. Hyvä henki, hauskaa huumoria ja aitoa vertaistukea tarvittaessa.

Vierailija
6/7 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että oli hauskempaa ja vähemmän ongelmaisia ihmisiä.  Alamäki alkoi viimeistään vuonna 2015 kun tänne alkoi tulla enemmän ja enemmän tietyn tyyppisiä miehiä.

Vierailija
7/7 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin usein kysymässä tyhmiä tai kertomassa jostain ongelmasta. Aina tuli fiksuja neuvoja ja paljon oli empatiaa. Mollaajia ei juuri ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä