Ristiäislahja
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 09:58"]
Jos et ole kummi, eikä erikoistooveita ole, niin vaippoja, talvivaatetta, vähän isompaa vaatetta, soseita
[/quote]
Vaippoja ja soseita? Et voi olla tosissasi.
Jos et ole kummi, eikä erikoistooveita ole, niin vaippoja, talvivaatetta, vähän isompaa vaatetta, soseita
[/quote]
siis ei todellakaan!! jotain mistä jää muisto :) esim. lasten astiasto, (koruliikkeestä saatava) valokuva-albumi, (pehmo)lelu
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:03"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 09:58"]
[/quote]
Vaippoja ja soseita? Et voi olla tosissasi.
[/quote]
Kyllä olen. Me saimme niin paljon kaikkea muuta, että kavereiden kasaama hyöty lahja oli iloinen yllätys
Mun tyttäreni sai muutaman korun, pari vaatetta, vauvakirjan, pari kalliimpaa lelua ja erittäin tarpeellisesti d-vitskutippoja, nestemäistä panadolia, keittosuolatippoja (ja äidille kylmägeeliä jos hartiat kipeytyy kanniskelusta ;)). Lääkesetin kanssa oli siis myös tosi kaunis helmikorusetti.
Itse en koskaan esittänyt kummemmin toiveita, koska sellaisia ei oikein edes ollut. Pidin kaikista lahjoista ja suurin osa niistä onkin sellaisia, jotka tyttö saa itselleen isompana :)
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:14"]
[/quote]
siis ei todellakaan!! jotain mistä jää muisto :) esim. lasten astiasto, (koruliikkeestä saatava) valokuva-albumi, (pehmo)lelu
[/quote]
Astiasto? Kylä 1 keraaminen lautanen ja muki riittävät.
Viimeksi kun olin ristiäisissä, vauva sai minikokoisen nomination-korun, jota voi sitten suurentaa kun saa uusia laattoja siihen lahjaksi. Aika hauska idea ja erilainen.