12 cm vai 14 cm paistinpannu kananmunan paistoon?
Olen hankkimassa paistinpannua, joka olisi vain kanamunan paistoon. Mikä olisi ideaalihalkaisija? 12 cm, 14cm vai joku muu?
Kommentit (14)
Eikö kenelläkään ole munapaistinpannua? Ap
Sellainen seitsemän pienen letun pannu on aika kätsy munien paistoon. Saa kivoja paksuja munia jotka on täydellisen kokoisia ruisleivän väliin.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen seitsemän pienen letun pannu on aika kätsy munien paistoon. Saa kivoja paksuja munia jotka on täydellisen kokoisia ruisleivän väliin.
Kiitos vinkistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
tämä
12 senttiä jos haluaa kovan munan, 14 jos käy löysempikin.
Itsellänihän on yksi 27cm pannu joka sopii kaikkeen.
Pikkulettupannuja löytyy myös 4:llä syvennyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Salli minun nauraa, sinulla ei takuulla ole 27-senttistä pannua! Miten mittasit sen??
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli lapsuudenkodissani 4 letun pannu. Se olisi varmaan sinkulle optimaalisempi kananmunapannuksi kuin 7 letun pannu.
Meillä pienin paistinpannu on 20 cm halkaisijaltaan, ja siihen mahtuu 3 kananmunaa kerralla.
Yhdelle kananmunalle 12-14 cm pannu on varmaan ihan jees, mutta kumpi on parempi, riippuu siitä, kuinka paksun/ohuen siitä kananmunastasi haluat. Jos kaksi kananmunaa paistat kerralla, niin 14 cm on varmaan aikalailla minimi.
Blinipannu on oivallinen yhden kananmunan paistamiseen. Halkaisija n 14cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salli minun nauraa, sinulla ei takuulla ole 27-senttistä pannua! Miten mittasit sen??
https://www.prisma.fi/fi/prisma/fiskars-brasserie-paistinpannu-27cm
Eikö kenelläkään voi olla esim. tätä pannua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule meille nauramaan meidän 27 cm valurautapannulle.
On meillä 28 cm Lidlistä ostettu pinnoitettu pannu. Yksi vanhan, jo pois heitetyn pannun kansi sopii täydellisesti tuohon Lidlin pannuun.
Hu-huu? Eikö ketään kiinnosta paistinpannut?