Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ovulaatio/kuukautiset keskenmenon jälkeen

Vierailija
11.10.2014 |

Miten pian teillä on ollut? 2 viikkoa lääkkeellisestä tyhjennyksestä, vuoto lähes kokonaan loppunut. Vessassa käydessä paperiin jää vähän rusehtavaa, muuten ei vuoda.

Eilen alkoi tuntua toispuoleista jomotusta alavatsalla ja säteilee alaselkään. Ihan kuin olisi munasolu jo irtoamassa tai sitten menkat tulossa. Vai onko mulle tulossa joku tyhjennyksestä johtuva tulehdus? Pakko varmaan soittaa naistenpolille jos tää vaan jatkuu.

Olisin kiitollinen jos kertoisitte omia kokemuksianne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
2/8 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alko ekasta km menkat 3kk päästä. Joten en tiiä ovulaation aikaa. Toisesta km huomasin limoista ja tikutin oviksrn 4vk kmsta. Menkat tuli siis 6vk km jälkeen. Kolmannessa km tuli ovis 2vk jälkeen ja menkat siis 4vk kmsta. Että hyvin yksilöllistä on :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 09:59"]

Mulla alko ekasta km menkat 3kk päästä. Joten en tiiä ovulaation aikaa. Toisesta km huomasin limoista ja tikutin oviksrn 4vk kmsta. Menkat tuli siis 6vk km jälkeen. Kolmannessa km tuli ovis 2vk jälkeen ja menkat siis 4vk kmsta. Että hyvin yksilöllistä on :-)

[/quote]

Kiitos vastauksesta! Onpa sulle sattunut monta keskenemenoa =(

Tää kipu on niin toispuoleista että jotenkin tuntuu ettei liittyis keskenmenoon. Hei, mullahan on ovistikkuja kaapissa. Testaan niillä.

Vierailija
4/8 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkuun tuli 2 viivaa! Oho! Mutta ei kai viel saa yrittää uutta raskautta =( Ei malttais oottaa.

Vierailija
5/8 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppaan tätä vielä. Luulen että mulla on ovis nyt 2 viikkoa lääkkeellisestä tyhjennyksestä. Onko muita joilla on ollut samoin?

Vierailija
6/8 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita kokemuksia? ap

Vierailija
7/8 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näkyä vielä edellinen raskaus.

Vierailija