Mitä ruokaa syötte tänään?
Onko luvassa jotain tavallista parempaa viikonlopun kunniaksi? Itse en vielä tiedä mitä sitä tekisi.
Kommentit (24)
Aika peruskauraa eli hawaijinleikkeet valkosipuliperunoilla jotka juuri meni uuniin+salaattia. Jälkkäriksi teen omenapuiden sadosta omenahyvettä+vaniljakastiketta.
Herkkutattirisittoa. Löytyi muutama hyvä sieni iltalenkillä. Kaveriksi valkkaria. Kyllä meillä aina lauantaisin on jotain herkkua. Katan myös pöydän aina silloin kivasti.
Kasviskaalikääryleitä, tattikastiketta, keitettyjä perunoita, puolukkahilloa, paria lajia salaattia ja salaatinkastiketta. Jälkkäriksi omenajuustokakkua.
Itse tehtyä pitsaa. 😋 Eipä olekaan kohta vuoteen tehty.
Syätiin teriyaki-marinoitua broiskua wokkivihanneksien kanssa, riisiä ja salaattia. Jälkkärinä omenahyvettä.
Kaaviksia ja lihaa jossain muodossa.
Kalakeittoa, itse leivottua patonkia ja jälkkäriksi teen omena-mascarponepiirakkaa.
Lasten lempparia eli itsetehtyjä bataattiranskalaisia (fritataan) ja jalopenopopperseja (ei tehdä itse). Epäterveellistä joo mutta lauantai :-)
"Mummin lihakastiketta", keitettyjä perunoita ja salaattia.
Paistettua siikaa, pottuja (siikli) ja höyrytettyjä broccoliinoja.
Aamulla söin turkkilaista jugurttia pähkinöillä ja hedelmäsalaatilla, pari palaa suklaata ja kahvia maidolla.
Juoksin 30km aamulenkin ja vedin 2 geeliä sen aikana.
Kotona söin kotipizzan.
Illalla varmaan vielä kinkkukiusaustan ja ehkä jäätelöä.
Missä vegeitkijät ja muka lihansyöjät.
Rapuja ja varmaan peuraa. Kavereille mennään syömään
Leivoskahvit nyt ja illalla joku piiras (kinkku tai tonnikala).
Uunilohta ja muussia on illaksi tulossa. Tsatsiki ja salaatti lisukkeena.
Söin kaalilaatikon jämät ja yhden jauhelihapihvin. Salaatiksi kourallisen miniluumutomaatteja.
Syötiin fetajuustolla kuorrutettua lohta ja uunitomaatteja + salaattia.
Olen niin masentunut, joten syön vain roskaa joka päivä :( Tänään on mennyt levy suklaata, karkkipussi ja lettuja. Huomenna syön varmaan pakastepizzan.
Ja ennenkuin kysytte painoani, painan 53 kiloa ja olen noin 170cm pitkä
Paistettua broileria, herkkusieniä, vihanneksia ja riisiä.