Mielipiteesi nimestä Maura?
Kommentit (41)
Sopii hyvin jossain englanninkielisessä maassa. Suomessa liian moni ei tykkää, joten siksi hankala. Ei sitä muiden tykkäämistä tietenkään tarvitse miettiä yhtään.
Se viiksekäs karjala-muija tiktokista tulee mieleen.
Jos ette ole irlantilaisia, unohtakaa.
Minulla on vain poikia. Jos olisin saanut tytön, hän olisi Maura. Karjalassa jo kauan sitten ilmeisesti venäläisestä
nimestä ’vääntynyt’ ja kaunis kuin mikä!
Maura Murrayko se oli se kadonnut nainen...
Kiva nimi!
On yleisessä käytössä ainakin espanjankielisissä maissa ja Aasian maissa.
Vähä niinku Mauri tai Laura mutta kuulostaa siltä että on transsukupuolinen. Pippelityttö tai pimppipoika.
Lausutaan englanniksi moora. Kulostaa heti paremmalta. Vähän niinku Maureen. Elikkä Mauriin kun työnnetään penis takaapäin.
Ihan hyvä nimi. Tarkoittaa muistaakseni tummaa. Itse en kuitenkaan antaisi, koska en pidä r-kirjaimista nimissä.
Kaunis, ylvään tumma ja salaperäinen nimi.:)
Mikäli saan tyttären, tulee hän saamaan tämän nimen. Toinen nimi on sitten vähän vanhempi, kotomainen nimi.
En tykkää. Suomalaisittain lausuttuna miehekäs, englantilaisittain pehmeämpi.
Tulee mieleen mauruaminen. En pidä myöskään nimestä Mauri.
On todella ruma sekä kirjoitusasultaan että ääntämykseltään. Kuulostaa miehiselle, melkein kuin Mauri, ja toisaalta tulee mieleen myyrä. Onneksi ei ole oma nimeni...
Tulee mieleen Rea Mauranen, mutta mielestäni Maura etunimenä ei oikein sovi Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
:'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hajosin totaalisesti..
Mille kommentille? Vai Maura-nimelle?
Tykkään. Mielikuvaani varmasti vaikuttaa se, että lukiossani oli Maura-niminen tyttö, joka oli todella kiva ja kaunis. Muita Mauroja en ole kohdannutkaan. Tykkään itse tuollaisesta harvinaisemmasta etunimestä etenkin, jos sukunimi on tosi yleinen. Esim. Maura Mäkinen tai Maura Lehtinen olisivat minusta kivoja yhdistelmiä.
Maura? Ja sisaruksen nimeksi Miura? ,,,,,,,,,,LoL. Vihaatko jo valmiiksi tulevia lapsiasi niin paljon, että annat heille nimet, joista takuulla kiusataan?
:'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hajosin totaalisesti..