Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, pystytkö panemaan useasti päivänmittaan niin, ettet laukea, vaan annat naiselle vain nautintoa?

Vierailija
04.09.2021 |

Ja haluatko sitten viimisellä kerralla laueta itse?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jokainenhan tavallaan. Minä tarvitsen paljon orgasmeja päivässä, ja onneksi mies niitä antaa. Ja ennenkuin taas joku vinkuu "emätinorgasmi on paras" (joku mies usein..) niin joo. mies panee ja minä saan,  Joten joku g-piste on johon TIETYSSÄ asennossa kalu osuu. ja mies tietää just milloin kiihdyttää panoa ja samalla jatkaa hellä hoitoa muutoin, likukkaalla sormella/sormilla. En voi käsittää miten isot on orgasmit näin! Squirt on taattu kyllä.

Mies saa milloin vain haluaa, ja kuinka usein haluaa. että en kyllä pihtaa, ja luojan kiitos, niin ei tee mieskään.

Onnenpekka sun miehesi….jos saa kysyä lipsahdatko koskaan vaikka reissun päällä vieraan mailan päälle kun selvästikin olet tosi kiimainen narttu….?

Vierailija
22/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

isokalu78 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jokainenhan tavallaan. Minä tarvitsen paljon orgasmeja päivässä, ja onneksi mies niitä antaa. Ja ennenkuin taas joku vinkuu "emätinorgasmi on paras" (joku mies usein..) niin joo. mies panee ja minä saan,  Joten joku g-piste on johon TIETYSSÄ asennossa kalu osuu. ja mies tietää just milloin kiihdyttää panoa ja samalla jatkaa hellä hoitoa muutoin, likukkaalla sormella/sormilla. En voi käsittää miten isot on orgasmit näin! Squirt on taattu kyllä.

Mies saa milloin vain haluaa, ja kuinka usein haluaa. että en kyllä pihtaa, ja luojan kiitos, niin ei tee mieskään.

Onnenpekka sun miehesi….jos saa kysyä lipsahdatko koskaan vaikka reissun päällä vieraan mailan päälle kun selvästikin olet tosi kiimainen narttu….?

Tässä nyt sillai ja tällai. Pitkään yhdessä. Ainahan sitä sattuu kaikkea, mutta kyllä mun oman miehen taidot ja himo on pääasiassa pitänyt kotona. Samoin hänet. Mutta molemmat siis himokkaita ollaan kovasti. Varmaan on aika poikkeava liitto meillä, paljon intohimoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo voi saada useita orkkuja saman panon aikana ja mä vaan yhden sen päätteeksi, siis kun on pantu pari tuntia. Sen jälkeen tarviin sellasen vartin tauon, jotta tykki saa hetken latautua ja sit mennään taas. En malta kyl millää jättää laakasematta, kuulostaa tosi pervolle sellanen pidättely ja johan tuo luulis mun vieraissa käyvän jossen laukeekkaan lopuks.

Vierailija
24/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

isokalu78 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt sillai ja tällai. Pitkään yhdessä. Ainahan sitä sattuu kaikkea, mutta kyllä mun oman miehen taidot ja himo on pääasiassa pitänyt kotona. Samoin hänet. Mutta molemmat siis himokkaita ollaan kovasti. Varmaan on aika poikkeava liitto meillä, paljon intohimoa.

Sisso kun ois siistiä osua paikalle tossa kohdassa kun voi sattua kaikkea…lertomasrasi päätellen omaat innokaan pesän…itse kanssa elän altiivisessa suhteessa ja naidaan paljon, silti aina joskus kun osuu kohdalle innokas kosteikko kurkkaan yleensä peremmälle. Aina oppii uutta myös kotiin viemisiksi. Kumin kanssa tietty vieraat satamat aina.

Vierailija
25/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokalu78 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

isokalu78 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisso kun ois siistiä osua paikalle tossa kohdassa kun voi sattua kaikkea…lertomasrasi päätellen omaat innokaan pesän…itse kanssa elän altiivisessa suhteessa ja naidaan paljon, silti aina joskus kun osuu kohdalle innokas kosteikko kurkkaan yleensä peremmälle. Aina oppii uutta myös kotiin viemisiksi. Kumin kanssa tietty vieraat satamat aina.

Siis me mitään kissapukuja tarvita! Haittaavat vain..

Vierailija
26/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö, puolentoistaminuutin seksi kuihtuu 30 sec per kerta.

Vierailija
27/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty panemaan laukeamatta, mutta useaan kertaan päivässä kuitenkin naidaan lähes aina viikonloppuisin. Tyttöystävä saa kyllä nautintoa ja minä orgasmini.

Vierailija
28/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta tulee mieleen väkisin kysymys. Jos sinulla Ap on miehesi kanssa loistavaa seksiä jokaikinen päivä, niin miksi vaivaudut kuluttamaan aikaasi vauva palstalla muiden mielipiteiden kyselyyn asiasta? Onko elämäsi muuten tylsää, haetko itsetunnollesi vahvistusta tjms? Kerro rohkeasti tänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi