Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, pystytkö panemaan useasti päivänmittaan niin, ettet laukea, vaan annat naiselle vain nautintoa?

Vierailija
04.09.2021 |

Ja haluatko sitten viimisellä kerralla laueta itse?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tämmöinen mies joka ei itse jostain syystä lauennut vaikka miten koitettiin (vaikkei tätä nyt suoraan tässä tarkoitettu). jaksoi kyllä panna monta kertaa päivässä mutta oliko sitten kuitenkin kateellinen mun orkuille kun ei sitten enää halunnut minulle niitä antaa. ja siis oikeasti yritin kaikkeni myös että hän laukeaisi, koska oli ihana mies. mutta tää oli jotenkin vaikea tilanne kummallekin ja suhde kariutui.

Vierailija
2/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy helposti ainakin viikon verran. Jestas mutta se laukeeminen on mahtavaa kun muutaman kerran hoitelee vaimolle orkut ja sitten itse saa luvan joskus viikon päästä. Parasta huvia, tuntuu vaan että se on naiselle kovin tärkeätä saada muna laukee maan joka kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mennään noin, mutta useimmiten sitten mies laukeaa viimisellä kerralla, tai viimeistään seraavana päivänä. Mulla siis vaimona seksitaivas., joten ei tod. valittamista! Mies sanoo, ettei  se kovin vaikeata ole, mutta joskus ei pysty pidättämään, ja se on tietysti ihan ok. Joskus melkein pakotan häne tulemaan,tiedän kyllä konstit.

Vierailija
4/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut, kun haluan laueta aina seksin päätteeksi.

Vierailija
5/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kokeillut, kun haluan laueta aina seksin päätteeksi.

Varmaan naisetkin haluaisivat... :D

Mutta kokeiles, naisen mieliksi. Saatat itse yllättyä, miten kovaa saat lopuksi.

Vierailija
6/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyistä naista ei sellainen edes kiinnostaisi. Ei ole pitkien sessioiden ystävä.

Exän aikaan oli muutenkin kausi kun ei kovin helpolla lauennut ja silloin saatettiin panna tunteja ilman että edes lopulta laukesin.

Vierailija
7/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo saman päivän aikana montaa kertaa pannut, mutta sanotaan kun pari viikkoa harrastaa tätä ja panee vaikka joka toinen päivä, niin alkaa tuntua aivan orgastiselta jo se pelkkä paneminen ja ihan vaan munaan koskeminen, eikä oikein edes tee mieli laueta, jotta se sama kiimainen panetusfiilis ja tuntoherkkyys pysyisi päällä.

Vierailija
8/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei ymmärrä miehistä, ainakaa minusta, juuri mitään. Jos esileikki on tarpeeks pitkä. En tuu ollenkaa mutta sen 1,5h aikana mitä jaksaa touhuta tulee jotai mikro-orgasmeja. Vähä laimeempia ko pikapanosta mutta monia. Mutta naisille se mällin lentäminen on se juttu, sitä ku ei tuu nii mies ei voi olla tyytyväinen

Vierailija
9/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette nyt kaikki ihan tajunneet. Mies siis panee useasti päivän aikana, ei siis yhdellä kertaa, vaan muna saa olla rauhassa välillä. Vain minä vaimo siis saan. Tämä varmaan on sitä edgingiä myös, ja kun lopulta mies saa, niin onhan se ainakin karjunnasta päätellen melkoista. Ja minähän nautin. Ja sii ihan jokapäivä tätä. ja melkein jokapäivä mieskin saa lopulta sitten. Tätä tarkoitin. Jotain 4 kertaa päivässä tätä.

Vierailija
10/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on just parasta, pitkittää laukeamista ja antaa naiselle orgasmeja. Ja sitten kun itse tulee, se on ihan jäätävän kova orgasmi.

Vierailija
11/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on just parasta, pitkittää laukeamista ja antaa naiselle orgasmeja. Ja sitten kun itse tulee, se on ihan jäätävän kova orgasmi.

Juuriniin!

Ja siksi minä vamokin, voitan, saan päivässä monta orgasmia, ja lopulta annan meihele sellaiset kyydit, että melkeen saa sydärin. Molemmat tykkää.

Vierailija
12/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en saisi laueta, kun sekin onnistuu monta kertaa päivän aikana.

Vierailija
13/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai sitä olekkaan kielletty. Taidat olla vielä hyvin nuori. Ei se niin helppoa ole enää yli 50 veellä laueta monasti. Onnistuu kyllä joskus, mutta kun joakäivä rakastellaan, niin ei kyllä aina mitenkään.

Vierailija
14/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, ikää on sen verran kuitenkin, että laukeamisen (omani) säästän mielelläni viimeiseksi. Nainen saa kyllä niin paljon kuin haluaa, pientä jarruttelua, jos on liian kuumat paikat itselle. Viimeinen kerta sitten yltiöpäistä nussimista eläimellisesti "kaikkea mahdollista" kokeillen ja nauttien. Lauettua tulee väsymys. Muut kerrat mielenkiintoisesti eivät aiheuta samaa, vaikka nautin todella niistäkin.

Vierailija
15/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai sitä olekkaan kielletty. Taidat olla vielä hyvin nuori. Ei se niin helppoa ole enää yli 50 veellä laueta monasti. Onnistuu kyllä joskus, mutta kun joakäivä rakastellaan, niin ei kyllä aina mitenkään.

No en nyt mikään poikanen enää ole.

M51

Vierailija
16/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn, ikää on sen verran kuitenkin, että laukeamisen (omani) säästän mielelläni viimeiseksi. Nainen saa kyllä niin paljon kuin haluaa, pientä jarruttelua, jos on liian kuumat paikat itselle. Viimeinen kerta sitten yltiöpäistä nussimista eläimellisesti "kaikkea mahdollista" kokeillen ja nauttien. Lauettua tulee väsymys. Muut kerrat mielenkiintoisesti eivät aiheuta samaa, vaikka nautin todella niistäkin.

Oikea asenne! Naisenakin sitten kiva antaa kaikkensa miehelle, joka noin paljon antanut minulle. Silloin todella "kyyditsee" miehn maaliin.

Vierailija
17/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tekniikka jolla mies voi tulla mutta ilman että laukeaa.

Vierailija
18/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en nyt mikään poikanen enää ole.

M51

Ohos, saat siis monasti päivässä! Aika hyvin sitten kyllä. Meillä jokapäivä ja ei mies (sua vanhempi kylläkin) jokapäivä saa kun kerran, joskus 2. Usein myös jättää seuraavaan päivään, on sitten isompi.

Vierailija
19/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän teoreettinen kysymys meillä, kun nainen haluaa sitä nautintoa yhdellä kertaa sen verran perusteellisesti, että se riittää hänelle helposti viikoksikin, ei ole tarvetta moneen kertaan päivässä.

Itse kyllä tykkään paljon kiihottuneena olemisesta ilman laukeamista, ja pystyn itseäni kiusailemaan pitkäänkin ottamatta orgasmia. Naiselle tästä ei kuitenkaan olisi kovin paljoa iloa, koska tällaisessa tilassa sitä on niin kiihottunut, että pystyisi tekemään mitään vain hyvin varovasti. Millin hidas liike edestakas ei toiselle juuri iloa tuottaisi.

Ja ennen kuin joku sitä kysyy, niin kyllä, teen hyvää suulla ja sormin, mitta se ei ole vaimolle se juttu jolla suurimman nautinnon saa. Minä tekisin sitä oikein mielelläni pitkin päivää, mutta hän on mieluummin ilman, jos luvassa ei ole muuta.

Ja lopuksi, tämä on senkin vuoksi teoreettinen asia, että vaimo ei kestä katsella jos minä en saa orgasmia. Usein itseäni kiusoitellessa hän ottaa ennemmin tai myöhemmin ohjat jos vain on käden ulottuvilla, koska ei kestä enää katsoa.

Vierailija
20/28 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokainenhan tavallaan. Minä tarvitsen paljon orgasmeja päivässä, ja onneksi mies niitä antaa. Ja ennenkuin taas joku vinkuu "emätinorgasmi on paras" (joku mies usein..) niin joo. mies panee ja minä saan,  Joten joku g-piste on johon TIETYSSÄ asennossa kalu osuu. ja mies tietää just milloin kiihdyttää panoa ja samalla jatkaa hellä hoitoa muutoin, likukkaalla sormella/sormilla. En voi käsittää miten isot on orgasmit näin! Squirt on taattu kyllä.

Mies saa milloin vain haluaa, ja kuinka usein haluaa. että en kyllä pihtaa, ja luojan kiitos, niin ei tee mieskään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan