Miehille, rakasteletteko aina silmät kiinni puolisoanne
Mun mieheni ei osaa/pysty pitämään silmiä auki. Hän touhuilee aina silmät kiinni ja tämä vaivaa minua. En ole mitenkään yi painoinen. (50kg) ja muutenkin kroppa kunnossa. Mies taas ylipainoinen reippaasti.
Mistä tämä voisi johtua ettei pysty rakastelemaan silmät auki. Jotenkin itsetunto laskee tästä. Exäni sentään katsoi silmiin ja kosketteli kasvoille ja muualle vartaloon. Nyk. mieheni pitää vain ja ainoastaan lantiosta kiinni ja "panee" niin kauan samaa nopeutta kunnes laukee...
Kommentit (26)
Mun miehessä on kyllä jotain vikaa,kaikilla muilla on ns normaalit miehet mutta mun mies takaapäin panomies kun muuhun ei kykene ja silmätkin kiinni eikä saatana osaa koskea mihinkään muuhun kun lantioon että saa pantu nopeempaa ja homma olis ohi!
Alkaa ärsyttää yhä enemmän,joka mies alkaa tekemään asialle jotain tai mä lopetan tän suhteen, jonkun mielestä tyhmä syy mutta mulle niin tärkeä etten voi elää näin. Pinna kireällä kokoajan kun ei saa nautintoa ja tyydytystä ja ärsyttää! Ollaan 1,5v jo yritetty että seksi muuttuis tai mies on siis luvannut muuttua mutta mitään ei tapahdu. Kerran suutuspäissäni sanoin kun "jätti mut kylmäksi" oman laukeemisen jälkeen että meidän olisi pitänyt sopia vapaa suhde kun ei tämä seksi oikein anna sitä mitä odotan.
Olkaa onnellisia te kaikki naiset joiden miehet osaa rakastella :) Niin ja anteeksi vuodatukseni.
Ap
Tykkään erittäin paljon katsella, kosketella, hyväillä ja suudella naisystävääni, heti seksin jälkeen, silloin kun en jaksa/pysty seksiin, tai silloin kun halua seksiä todella innokkaasti...
Seksi on minulle kuitenkin usein suorittamista, oman nautinnon lisäksi pitää/haluan jatkuvasti pohtia naiseni nautintoa.
Ainoastaan silloin kun saan BJ hoitoa selällä maaten, niin minun ei tarvitse tehdä mitään, vaan voin pelkästään nauttia... ja tällöin usein silmät kiinni, koska...
tuntoaisti on vomakkaimmillaan, kun muut aistit (kuten näkö) ovat rajattu/pois käytöstä. M40
Mun mies on välillä silmät kiinni, välillä katsoo vartaloani ja koskettelee jne, välillä katsoo silmiin. Itse pidän varmaan silmiä kiinni enemmän kuin mies mutta katson välillä. Meillä mies on hyväkroppainen ja itsellä ei niin hyvä jos ei nyt ihan järkyttäväkään, ylimääräistä löytyy. Mutta tiedän että mies tykkää niin olen tavallaan tottunut siihen että katsoo, vaikka se pahimmassa rynkytyksessä vähän häiritseekin :) Kuinka iso maha miehelläsi sitten on ettei mitkään muut asennot onnistu? Kuulostaa enemmän että itsetunnon puutteen takia puuttuu myös kokeilunhalu. Meillä on aina ollut paljon seksiä ja kokeilemme usein erilaisia asentoja. Olemme löytäneet ihan uusia kombinaatioitakin kun ollaan taiteltu toistemme jäseniä ja kroppia :D Takaapäin tulee kyllä nopeasti.... Yhtäkaikki PUHU miehellesi tunteistasi, ei ole oikein joutua toimimaan miehen spermakuppina. Kuulostaa kyllä että teillä on muitakin ongelmia suhteessa vai juontaako ne juurensa tuosta seksistä tai ylipainosta?
Entisen kanssa silmät kiinni perä auki, nykyisen kanssa toisinpäin..koska ihoahan ei riitä sentäs ihan kaikkeen!
jaa a.. Niin iso mahalaukku ettei nälkä lähde pienellä määrällä. Lenkille ei lähde. Tekis edes jotain mutta ei kiinnosta. sanotaan että painaa 130kg..
Kadehdin kyllä,koska mietin jatkuvasti kuinka ihanaa seksiä muut naiset saavat kun miehen kunto kestää ja maha ei ole tiellä. Kamalinta on kun vien lapsia hoitoon niin ajatukset harhailee lasten kavereiden isien perään.. Välillä tekee niin paljon mieli ettei tuollaisille ajatuksille voi mitään. Ne tulee itsestään.
Ap