Jättäisitkö miehesi jos löytäisit vieraan naisen korun
tai muuta sellaista sängystäsi tai muualta kodistasi?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä otin käyttöön yhden suht arvokkaan korun minkä löysin. Sitä oli omistaja varmaan hieman kysellyt, kun mieheni kierrellen kyseli mistä se on peräisin. Sanoin ostaneeni ja päivittäin käytin. Oli kiva katsella sitä ilmettä kotona 🤣
Erottiin kyllä myöhemmin.Voi ei :D olisittepa törmänneet yhdessä siihen naiseen, ja se olisi nähnyt korun sinulla. Olisi varmaan ajatellut sinun saaneen sen mieheltä.
Siinäpä olisikin ollut miettimistä, haluaako rakkaan, tunnearvokkaan ja kauniin perintökorunsa takaisin, vai hiljeneekö "miehen toivossa"? Pahinta, jos ukko piti vaan kertahoitona ja korukin jäi vaimolleen :D
Ehkä tässä loppuskenaariossa jo noutaisi korunsa pois.
Ja mitenköhän sen noudon sitten käytännössä toteuttaisit?
Menisit toisen kotiin ja olettaisit saavasi korusi takaisin?Ensin tietenkin mieheltä pyyntö palautukseen. Jos ei tulosta, kerrotaan vaimolle tilanne ja pyydetään koru pois. Jos ei tulosta, niin rikosilmoitus. Eiköhän, jos normaaleista ihmisistä on kyse, jokainen rehellinen anna korun takaisin omistajalleen ilman mitään turhaa hälyä. En nyt tarkoita jotain kympin helyä, mutta useiden satojen timanttisormusta en kyllä jättäisi kenellekään.
Noin kahden tonnin kaulakoru oli kyseessä. Rötös jo vanhentunut, joten voi myöntää. Edelleen minulla koru siis. Ei tullu nainen hakemaan, eikä ukko kehdannut suoraan vaatia. Jos tämmöisestä oikeuteen lähtisi, pitäisi olla sitten vähän näyttöä, että sulle alunperin kuulunut.
Kannattaa pitää huoli, että ei jätä mitään arvokasta jälkeensä. Voi tulla panolle hintaa.
Vierailija kirjoitti:
ai sä jätit korusi miehen sänkyyn ja toivot että se jättää eukkonsa. hah
Sieltä joku joka ei jättäisi miestään?
Minä löysin, nainen oli riisunut sormukset, korvikset ja kaulakorun yöpöydälle. Oli vissiin joutunut pikaiseen lähtemään kun olivat jääneet siihen. Eikä mieskään ollut niitä huomannut kirjankannen päältä kun oli lakanat vaihtanut ja pedannut.
Tulin työmatkalta ja tajusin heti ukon naamasta mitä oli hommannut, menin kuitenkin suihkuun muina naisina ja huomasin makkarissa korut kun omat riisuin, ettei suihkussa valu korvikset viemäriin. Korjasin talteen. Kun tulin suihkusta sanoin ukolle, että kenen shampoo on kylppärissä. Minunhan se oli mutta eihän ukko niitä erota eikä muista. Sain sampoosta syyn ja paineen ukolle ja se tunnusti, käskin lähteä heti. Muutti kaverinsa luo ja avoerottiin. Kämppä on minun, olen sen saanut vanhemmilta, eikä ukko kehdannut vinkua mistään, otti tavaransa ja meni.
Minä myin korut työmatkalla Tukholmassa panttilainaamoon, muijan timantit ja kullat, hyvän tilin tein.
Kerran eksä kysyi olenko löytänyt koruja, kun ovat tältä pettämiskumppanilta hukassa. Sanoin, että jos täällä ovat olleet ne korut niin imuriin ovat joutuneet ja sitä myöten polttoon, vihki ja kihlasormus olivat hukassa ja huomenlahjat.
😂💪