Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lumenen meikkivoidemainos

Vierailija
04.09.2021 |

Tumma malli ja sävyjen nimet tyyliin tan, deep tan, dark. Mikähän olisi jonkun toisen merkin vastaava meikkivoide kuin Lumenen CC? He eivät ilmeisesti valmista enää minun ihonvärilleni sopivia tuotteita.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://a i j a a .com/gzV7MZ

Voisiko tässä olla syy sille, että tummia meikkivoidesävyjä on niin paljon??? 😑🤔😑😑

Ei aukee, vaikka otan välilyönnit pois.

Vierailija
22/23 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko, että ne kaikki tummaihoiset naiset Suomessa ostelee jotain Lumenea? Eiköhän niillä ole joku kansainvälinen, hyväksi havaittu merkki, jota ostevat, ja elleivät löydä, tilaavat netistä. Niinhän me vaaleahipiäisetkin tehdään, jos marketin hyllyssä ei satu olemaan juuri sitä omaa sävyä.

Lumene haluaa vain hyvesig-naloida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 vuotta käytetty blondeja valkoihoisia malleja ja nyt kun brändi on muutaman viime vuoden aikana laajentanut kuvastoaan alkaa loukkaantuneet blondit rageemaan.

Kuvastoa ei ole laajennettu, vaan muutettu niin, että meikkivoiteita on tarjolla vain tummaihoisille.

Missä kaupassa asioit, meidän kaupungin prismat, cittarit, emotionit ym. tarjoaa kyllä edelleen Lumenen sävyissä niitä vaaleitakin, itse käytän sävyä ultra light cc-meikkivoiteesta.

Joo, kyllä niitä edelleen on olemassa, mutta vähemmän. Ne vaaleimmat sävyt ovat usein loppu, koska niitä ostetaan eniten. Tuosta linkistä voit nähdä, että vaaleille ihoille sopivia sävyjä on kolme, sitten yksi välimuotoa eli medium ja tummille ihoille sopivia sävyjä on jopa kuusi kappaletta. Kohderyhmä on tehty aika selväksi.

https://www.lumene.com/fi/meikit/kasvot/meikkivoide/stay-meikkivoide-sk…

Voi i.d.i.o.o.t.t.i 🥱🤣🤣🤣 Kuinka montaa valkoisen sävyä on mielestäsi olemassa??? Entä tumman sävyjä?? Minuun verrattuna aasialainenkin on ERITTÄIN tumma, ihan olen livenä verrannut käsien ihoa ja olen joka ikiseen ulk. verrattuna valkoinen kuin paperi.

Ovatko todella sinun mielestäsi kaikki tummemmat ihmiset samanvärisiä??? 🤣🤣🤣 Jos olisi eri valkoisen sävyjä ihmisihossa, olisi myös vaaleita meikkivoiteita useampaa eri sävyä🥱🥱🥱

Hymiöhyökkäyksestä päätellen meni tunteisiin jonkin verran....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä