Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitko sinä?

Blondipää
04.09.2021 |

Olemme olleet naimisissa 5v ajan ja suhteellisen tiiviisti tekemisissä miehen perheen kanssa.

1. Miestä pyydettiin veljensä lapsen kummiksi, mutta ei minua.

2. Minua ei koskaan pyydetä perhekuviin mukaan joita otetaan juhlissa, mutta miehen sisaruksien puoliset tulee kuviin.

Mies ei näe tässä mitään väärää ja kaikki on hyvin. Minulla taas on todella loukattu olo, turhaanko?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummius on ok. Ei tarvi pyytää puolisoita.

Vierailija
2/4 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummijuttu on minusta ihan ok, että pyydetään vain yhtä henkilöä eikä pariskuntaa eikä siitä pidä loukkaantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummiasia minustakin ok, mutta tuo valokuva on outo. Mitä sanovat jos vain kävelet kuvaan siinä missä muutkin puolisot? Itse en edes ajattelisi onko minua kutsuttu kuvaan, vaan pitäisin itsestäänselvyytenä ja menisin mukaan jos muutkin puolisot on.

Vierailija
4/4 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummiasiaa en ihmettele, mutta toi on musta outoo, ettei kuviin oteta.

Millainen se tilanne on? Pyydetäänkö ne muut puolisot niihin kuviin vai menevätkö vain? Jos menisit itsekin vaan kuviin mukaan niin häädettäisiinkö sinut pois? Että mitäpä jos vaan menisit niihin kuviin ja lakkaisit murehtimasta asiaa. Usein tollanen ulkopuolisuuden tunne itsellä johtuu vain siitä, ettei mene itse reippaasti tilanteisiin mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä