Puolisosi kolme parasta ja kolme ärsyttävintä piirrettä
Viikonlopun Prisma-reissulla heräsi tarve vetää syvään henkeä ja muistuttaa itseään puolison hienoista puolista, siitä lähti tämä ajatus. Ap aloittaa.
Parhaat: Huomaavaisuus (kantaa kauppakassit, tuo kukkia ja kohtelee perhettäni kauniisti) ja sinnikkyys (tekee tällä hetkellä kovasti töitä saavuttaakseen erään tavoitteensa, mitä ihailen). On myös superluotettava, toisin kuin vaikka exäni, jolla tuntui olevan jotain epämääräisiä virityksiä vähän joka nurkalla. Tämä nykyinen ei tunnu muita naisia huomaavankaan.
Ärsyttävimmät: jääräpäisyys ja herkkänahkaisuus (tulkitsee usein ihmisten sanomisia ja tekemisiä tosi negatiivisesti ja saattaa tulistua/loukkaantua herkästi). Tietty saamattomuus, esim. hän tietää, että päänsäryt alkavat taas, jos jättää fyssarin treenit väliin > jättää fyssarin treenit väliin > valittaa ja kiukuttelee, kun on päänsärkyä. Aaarggh!!!
Huh. Heti tuli parempi mieli kun sai vähän purkaa mutta toisaalta myös muistuttaa itseään toisen mukavista puolista. Teidän vuoronne!
Kommentit (28)
Luotettava, kärsivällinen ja rauhallinen, eli maadoittaa sinkoilevaa luonnettani, hyvä lasten ja toisten ihmisten kanssa, sielunkumppani.
Meillä on erilainen maku ns. pikkuasioissa, mikä on joskus ärsyttävää, esim. pukeutuminen. Ei järjestelmällinen. Pitää murheita sisällään, kun kannattaisi puhua ja selvittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja taas on pakko päästä haukkumaan miehiä.
kertoo kaiken naisista
Kertoo paljon sinusta, että kun keskustelun idea on luetella kolme hyvää ja kolme huonoa eli myös tasapuolisesti kehua, sinä keskityt vain siihen että ”haukutaan”. Jos olisit koskaan ollut läheisessä ihmissuhteessa, tietäisit että turhauttavia puolia löytyy aivan kaikista, se on normaalia ja väistämätöntä.
Kuka sitä paitsi sanoi että vain naiset saavat vastata? Puhe oli puolisosta, eli kerro toki omat kokemuksesi. Ai niin, ei sinulla ole niitä.
Miksi sinä olet ihmisen kanssa, jota mollaat ja halveksut?
Aloittajahan kirjaimellisesti heti ensimmäisessä viestissä sanoi ihailevansa miestään.
Joo, mutta hän osoitti myös kykenevänsä kriittiseen ajatteluun. Sellainen ei kilttikselle käy. Naisen tulisi olla seksinukke, joka ei koskaan haasta miestään vaan ainoastaan varauksettomasti ihailee tätä ja hurraa silmät loistaen tämän joka paukulle.
Sydämellinen, turvallinen, tutkimusmatkailija.
Uhoileva, hamstraava, tärvelijä.
Hyvät: Huomaavainen, mielikuvituksellinen, itsetietoinen.
Ei niin hyvät: Hyvin itsepäinen, erakoituva, pessimistinen.
Minun rakas on:
1. Lempeä
2. Ymmärtäväinen
3. Empaattinen
4. Lapsirakas
5. Sinnikäs
6. Rohkea
7. Urheilullinen
8. Herkkä
9. Ajattelevainen
10. Syvällinen
11. Epäitsekäs
12. Inspiroituva
13. Spontaani
14. Musikaalinen
15. Tekevä
16. Käytännöllinen
17. Ekologinen
18. Säästäväinen
19. Perhekeskeinen
20. Luotettava
21. Uskollinen
22. Hengellinen
23. Positiivinen
24. Kannustava
25. Rakastava
26. Rauhallinen
27. Turvallinen
28. Haluttava
29. Komea
30. Viitseliäs
31. Aito
32. Sopivan rempseä
33. Huomaavainen
34. Suora
35. Oppivainen
36. Joustava
37. Aikaansaava
38. Pitkäjänteinen
39. Vahva
40. Älykäs
41. Viisas
42. Huolellinen
43. Visuaalinen
44. Kärsivällinen
45. Tasa-arvoinen
46. Kunnioittava
47. Kiireetön
48. Asiallinen
49. Yhteistyökykyinen
50. Aina valmis pyytämään ja antamaan anteeksi
1. Hajamielinen
2. Yli-innokas
3. Äkkipikainen
Kahta en kadu: nuorena naimista ja osuuskaupasta ostamista.
Paras puoli on lojaalisuus minua ja perhettämme kohtaan sekä ahkeruus, tekee valittamatta kovasti töitä.
Ärsyttävin puoli on varmastikin ahdasmielisyys. Kauhistelee ja paheksuu harva se päivä milloin mitäkin ilmiötä mitä ei itse ymmärrä, esim. polyamorisia suhteita, hölmöjä pukeutumistyylejä, milloin mitäkin. En minäkään niitä omakohtaisesti ymmärrä, mutta ymmärrän, että ihmisillä on erilaisia kokemuksia ja elämänpolkuja, jotka johtavat erilaisiin tarpeisiin ja mieltymyksiin, jotka voivat olla hyvinkin erilaisia kuin omani mutta silti heille itselleen järkeenkäypiä.
Tiukka pylly, iso kikkeli ja osaa ottaa poskeen hyvin.
Mun mies on ihan kuin AP:n. Kohtelee minua kuin prinsessaa, tekee kovasti töitä perheen hyväksi ja on tosi minulle omistautunut ja luotettava. Toisaalta on myös vähän tuollainen liipaisinherkkä ja herkkätunteinen kuumakalle.