Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Jos saisit lahjaksi lahjakortin, minkälaisen lahjakortin haluaisit?

Vierailija
10.10.2014 |

Mihin liikkeeseen/kylpylään/kuntokeskukseen/ravintolaan tmsp?
Mä voisin ottaa lahjakortin Yves Rocherin liikkeeseen, ostelisin isot määrät hemmottelutuotteita sieltä. :-P

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin liikkeeseen, josta voisin ostaa puuttuvat asukokonaisuudet (juhlavaatteet, hienompi arkitakki tuulipuvun kamuksi ja muutekin hienompi arkilook, vähän kenkiä). Siellä olisi toki myös urheilupuoli ja kempparipuoli erikseen ja siellä olisi naamalleni juuri passeli meikkivoide :)

Vierailija
2/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean lahjakorttikin käy, en ole turhan kranttu :) Ja olenpa sellaisia joskus saanutkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lahjakortin kylpylään tai dayspahan. Voisi olla niukin naukin varaa mennä sinne omalla rahallakin, mutta tuntuu et onko mulla oikeus tuohon. Jos olisi maksettu valmiiksi, niin olisi parempi omatunto.

Vierailija
4/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin matkatoimistoon, Fashion storeen tai Stockalle.

Vierailija
5/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan osta lahjakorttia ellen 100% varmasti tiedä että vastaanottaja sen haluaa käyttää.

Ostin kerran 70e lahjakortin kaverille synttärilahjaksi kasvohoitoon ja joskus vuoden päästä tuli siitä puhe niin kävi ilmi ettei ollut sitä edes käyttänyt. Vitutti. Meni taivaan tuuliin sekin raha.

Vierailija
6/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvohoito tai urheiluhierojalle lahjakortti 

Vierailija
7/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaikka Sokokselle. Sieltä saa kaikkea eikä varmasti jäisi käyttämättä. Ripsipidennykseen tai kasvohoitoonkin vois olla kiva, mutta niissä on aina vaaransa että unohtuvat ja jäävät käyttämättä jos ei heti mene kauneushoitolaan.

Vierailija
8/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierontaan, itselle ei tule ikinä mitään tuollaista luksusta ostettua.

Vierailija
9/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarpeeksi iso lahjakortti, niin ottaisin sen johonkin huonekaluliikkeeseen. Pienempi summa taas johonkin kosmetiikkaliikkeeseen, joka myy selektiivistä tai jollain tavalla erikoisempaa kosmetiikkaa, esim harvinaisempia merkkejä.

Vierailija
10/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin missä täyttäsvät juonteet ja tissit pitäs uusia vähän vois vyötäröstäki ylimäärästä imasta..

Vierailija
11/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin tarkka siitä minne, joku tavaratalo tai kirjakauppa tms. olisi ainakin varmasti helppo käyttää. En erityisemmin hingu päästä kasvohoitoon, mutta käyttäisin kyllä sellaisenkin lahjakortin jos paikka olisi lähellä.

Olennaisinta minusta on että lahjakortin summa on jossain suhteessa siihen ostopaikkaan. Olen saanut esim. 50 euron lahjakortin Vepsäläiselle, ja se jäi käyttämättä kun ei ollut mitään isompaa sisustusinvestointia just sinä vuonna tulossa. Ehkä Vepsäläisellä myydään jotain mitä saisi 50 eurollakin, mutta ei tullut lähdettyä varta vasten selvittämään asiaa. Toinen mikä jäi käyttämättä oli 200 euron matkalahjakortti. Olisi pitänyt ostaa monen tonnin matka (siis perheelle) jotta olisi saanut siitä sitten tuon kaksisataa alennusta.

Vierailija
12/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen universaalin, joka kaupassa käyvän, eli käteisen

Vierailija
13/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 22:15"]Kasvohoito tai urheiluhierojalle lahjakortti 
[/quote]

Mulla tismalleen samat

Vierailija
14/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin jonkun viikonloppukylpylälahjakortin. ♡

Vierailija
15/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella onnellinen lahjakortista ihan minne vain, että saisin talveksi uuden toppatakin.

Vierailija
16/18 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää lahjakorteista, jos ihan rehellinen olen. Mulla ne tuppaa aina jäämään käyttämättä. Nytkin on tuolla 100€ lahjakortti johonkin kauneushoitolaan. Se jää varmaan käyttämättä, kun en ehdi, eikä oikein kiinostakaan. Samoin meinasi jäädä käyttämättä lahjakortti h&m:lle, kun en mä sieltä itselleni mitään yleensä osta. Menin sitten lopulta ja ostin sukkahousuja koko rahalla :) Muuta en keksinyt. vaatteetkin oli niin huonolaatuisen oloisia ja pääosin jotain tekokuituja ja inhottavan tuntuisia.

Ennemmin lahjaksi vaikka kortti, mihin ne rahat vaan väliin ja tekstiksi vaikka " Hemmottele itseäsi haluamallasi tavalla"

Silloin ne tulis käytettyä just siihen, mistä itse tykkää ja mitä haluaa. 

Vierailija
17/18 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tykkää lahjakorteista. Aiheuttavat paljon stressiä, kun pitäisi ehtiä käyttämään ja olosuhteiden vuoksi ei aina kykene. Lahjakortin voimassaoloaikaakaan ei voi määrättömästi pyytää pidentämään. On joskus jäänyt käyttämättä. Sitten tulee kauhea mielipaha lahjanantajaa/-antajia kohtaan, kun lahja on mennyt hukkaan.

Paras saamani lahjakortti on ollut Akateemiseen. Lahjan antajat tunsivat minut tarpeeksi hyvin tietäen rakkauteni kirjoihin :)

Kaikennäköiset hemmotteluhoitolahjakortit ovat minulle vaikeita :/

Jos pitäisi valita, niin lahjakortti sellaiseen kohteeseen, jossa on todella paljon erilaisia vaihtoehtoja, kuten Stockmann, Sokos, Ikea, K-Rauta, tms. Eli ei siis vain yhden asian liike. Tavarataloista saa eri osastoilta valtavasti vaihtoehtoja, kuten myös noista muista mainituista.

Vierailija
18/18 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkomatkojen lahjakortti.

Menemme joka kesä Italiaan Pohjois-Gardalle ja nekin matkasta säästyneet rahat voisi sitten käyttää upeaan illalliseen järvenrantaravintolassa ihania maisemia ihaillen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan