Te jotka asutte vuokralla
Joko teillä on laitettu lämmöt päälle taloyhtiön puolesta?
Kommentit (36)
Kyllä, heti kun oli ensimmäiset viileät päivät. Tosin se auttaa asiaan kun huoltomies asuu samassa talossa.
Samassa kerrostalossa on myös omistusasuntoja, HAH HAH.
Remontit tehty niin huonosti, että onneksi ei ole oma ja jossain vaiheessa muutan.
On, jo pari viikkoa sitten kun yöt alkoi olla kylmiä.
Kyllä lämmintä tullut jo jonkin aikaa.
Ihan itse säätelen lämpöjäni ja laitoin päälle elokuun alkupuolella.
Sen takia näissä yksityisten sijoittajien vuokra-asunnoissa varmaan kylpyhuoneisiin tulee hometta. Onneksi ei ole oma.
Heipä hei sinne vanhan kansan edustajalle, joka kuvittelee että vuokralla asujat on kaikki köyhiä lähiössä asujia. Itse asun keskustassa, 150 neliön huoneistossa. Muutin tänne palatessani ulkomailta. Asun Suomessa taas muutaman vuoden ja sen jälkeen muutan taas. Vuokralla asuminen on minulle helppo ratkaisu. AP voisi hieman tarkastella niitä päässään olevia stereotypioita, joita varmaan riittää aiheesta kuin aiheesta.
Ei vielä, ikkunat on edelleen yötä päivää auki.
Ei. Koko viime talven oli patterit kylminä.
Ei ole päällä mutta silti 24C. Siedettävä siihen verrattuna, että kesällä oli koko ajan 29 +/- 2C.
Onko AP sitä sukupolvea, jolle kälysen okt:n omistaminen jostain pellolta oli kova juttu?
Miksi kukaan asuu vuokralla jos voi ostaa oman asunnon? Sehän on sama kuin vapaaehtoisesti heittäisi rahansa kaivoon eikä kukaan tekisi sellaista. Miksi sitten asuu vuokralla?
Poltan takkaa ei ole pattereita päällä.
Ei varmaankaan. Ei vielä kauhean kylmä ole mutta yöllä sen jo huomasi. Ei riitä yksi peitto talvella. Pitää talveksi hommata joku flanellipyjama ja paksumpi peitto :/
Voi nyt vi77u! Mä vaan kysyin onko teillä laitettu lämmöt päälle. Ihan asun itse vuokralla ja mietin miten muilla on kun meillä ei ole vielä laitettu ja saisi jo olla. En ole arvostellut ketään köyhäksi tai miksikään.
Ei ole. Tuskin laitetaankaan ennen marraskuun alkua. Vuokranantaja ei salli apupatteria koska pitää sitä palovaarana.