Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä markettipapukahvi hyvää?

Kahvia koneeseen
04.09.2021 |

Mistä tavallisesta cittareista, prismoista tms. löydettävä papukahvista tykkäät kahviautomaattikäytössä?

Teen lähinnä cappuccinoja ja latteja. Jotkut pelikaanit ja lidl-kahvit jääneet käyttämättä, tulee turhan tyykit kupilliset ostella sokkona. Vinkkaa mihin olet tykästynyt

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Jura ja juon latte macchiatoa. Käytän Lidlin papuja siinä mustassa pussissa. 6 e kilo.

Välillä ostelen kahviliikkeistä italialaisia papuja, mutta totean että Lidl on yhtä hyvää. Kahvissani on niin paljon maitoa, etten huomaa kalliimmissa pavuissa mitään eroa.

Vierailija
2/6 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Segafredoa pystyy juomaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juomme kyllä ihan tavallisena kahvina, vaikka jauhammekin aina pavuista, mutta Mundo on ollut luottokahvimme jo vuosia.

Vierailija
4/6 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukku myös Lidlin n. 6 e Bellarom espresso 1 kg pavuille. Välillä lapsilta jotain hifi-pienpaahtimo papuja n. kymmenkertaisella hinnalla. Ei mitään lisäarvoa noissa ole meille ollut.

Vierailija
5/6 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä ostan Lidlin papuja, juodaan vaan espressoa. Mies ei tykkää Lidlin pavuista ja ostaa erilaisia kalliita papuja. Markettipavuista tykkää eniten Presidentin espressopavuista. Mä en huomaa mitään eroa kun pavut vaihtuu.

Vierailija
6/6 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitti vinkeistä!

Käyn hakemassa pussilliset näitä ja annan myös bellaromille uuden mahdollisuuden. Edellinen kokeilu sitä vuosia sitten meni kynttiläkippoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä