Onneksi minä olen nyt täysi-ikäinen.
Eli saan tehdä mitä haluan. Suomi on vapaa maa ja täällä saa aikuisena tehdä mitä tahansa mitä itse haluaa tehdä.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi spämmätä pashaa vavvapalstalle.
Teetkö sinä niin?
Poika 18v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö sinä niin?
En, mutta sinä teet.
Onnea ja menestystä! Tee just niin ku haluat :)
Minun veljeni sanoi myös aikanaan noin äidilleni. Äiti sanoi, että hyvä; sinä sitten peset myös omat pyykkisi, osallistut ruokakululuihin ja ruoanlaittoon.
Kaksi viikkoa myöhemmin poika tuli äidin luokse ”eiks me voitais olla niin kuin ennenkin”.
Toki saat. Saat elättää itse itsesi, maksaa omat laskusi, tehdä itse ruokasi jne. Teoistasi ja päätöksistäsi kannat vastuun ja seuraukset. Muut eivät tulee enää pelastamaan. Tervetuloa aikuisuuteen!
Niin, onneksi täällä Suomessa ei ole olemassa esimerkiksi mitään lakeja joita rikkomalla voisi joutua vaikka vankilaan vaan jokainen saa tehdä juuri niin kuin itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun veljeni sanoi myös aikanaan noin äidilleni. Äiti sanoi, että hyvä; sinä sitten peset myös omat pyykkisi, osallistut ruokakululuihin ja ruoanlaittoon.
Kaksi viikkoa myöhemmin poika tuli äidin luokse ”eiks me voitais olla niin kuin ennenkin”.
Onneksi minun tyttöystävä laittaa ruokani, maksaa laskuni omalta tililtään ja pesee pyykkini sikäli kun sitä kertyy kun minä olen aina kotona alasti ja kesäisin kuljen myös aina ulkona alasti.