Maailman kaunein asia on kahden miehen välinen rakkaus.
Nainen on syntinen, sillä hän ei heikkoudessaan pystynyt vastustamaan käärmettä, vaan söi kielletyn puun hedelmästä. Kahden miehen välinen rakkaus on puhdasta, kaunista ja pysyvää.
Kommentit (20)
Korjaus aloitukseen:
Maailman kaunein asia on rakkaus
Mielenrauhaa kaikille.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 18:02"]
Ja Jumala loi homon.....eikun?
[/quote]
Jumala luonu vittu yhtään mitään. Hihhuli.
Mahtavaa että joku muukin on samaa mieltä! :) Omassa lähipiirissä tämä totuus ei ole ottanut tuulta alleen..
Minkä takia se sitten oksettaa mua niin kovasti?
Kyllä näin on. Ne karvaiset perseet yhdessä on niin kaunista.
Siinä mielessä kyllä, että se on tasa-arvoista.
Siinä ei toinen osapuoli pyri hyötymään toisesta taloudellisesti tai muutenkaan. Mies rakastuu ihmiseen. Homokin.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 18:09"]
[/quote]
Siksi, koska sua oksettaa tietyt seksimuodot ja et pääse yli niiden ajattelemisesta. Mä arvaan, että sun mieli ei pääse esimerkiksi anaaliseksistä millään yli, sitä pitää vaan ajatella ja ajatella, vaikka kuinka oksettaa. Kyllä uskon, että siinä ajatusten myllertäessä jää se rakkaus vähän vähemmälle mielenkiinnolle.
Ei se ole mies eikä mikään, joka heikompaan sukupuoleen lähtee sekaantumaan.
Karvaiset? :D Kyllä me poitsufrendin kans ajellaan karvat perseestä, ja munista kans, on mukavampi nuolla!
Jaaha, miesviha-mies paikalla. Pyhä Vulva ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Olet ottanut liikaa kerralla suuhusi!
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 18:09"]
[/quote]
Siksi, koska sua oksettaa tietyt seksimuodot ja et pääse yli niiden ajattelemisesta. Mä arvaan, että sun mieli ei pääse esimerkiksi anaaliseksistä millään yli, sitä pitää vaan ajatella ja ajatella, vaikka kuinka oksettaa. Kyllä uskon, että siinä ajatusten myllertäessä jää se rakkaus vähän vähemmälle mielenkiinnolle.
[/quote] Heheehee, nyt meni totaalisen pieleen. Onneksi et valinnut valinnut kallonkutistajan uraa.