On se kyllä p*rkeleen sääli, että olen sinkku!
Hei sinkut!
Pieni kehumisketju lauantai-aamuun. Sen sijaan, että mietitään, mitä haluaa kumppanilta, niin mietitään mitä itse voisit kumppanille antaa.
Kertokaa, miksi on valtava sääli, että juuri te olette sinkkuja? Mikä tekisi teistä hyvän kumppanin?
Minusta tekisi hyvän kumppanin se, että olen kekseliäs, lojaali, seurallinen, intohimoinen ja älykäs. Voin tarjota kumppanilleni positiivisen elämänasenteeni ja haluni kokea ja oppia uutta niin pitkään kuin keho sallii. Tämän lisäksi koen olevani tarpeeksi itsenäinen ja itsellinen, mutta kuitenkin terveesti tarvitseva. Olen myös tarpeeksi vahva ottamaan vastaan kumppanini tarvitsevuuden. Teen myös ihan h*lv*tin hyviä sämpylöitä, joita aion nyt syödä ainakin kaksi.
Teidän vuoro!
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nätti, isot rinnat ja (kuulemma) hyvä perse, pitkät hyvinhoidetut luonnollisen väriset hiukset, korkeakoulutettu, omaa varalisuutta 300 000 arvosta, urallaan menestynyt, hyvä keskustelija, sivistynyt, seksistä paljon mutta vain harvojen kanssa pitävä, hyväkuntoinen ja urheilullinen nainen, joka osaa kokata aivan mitä vain.
Nämä eivät merkkaa mitään, jos etsii muutakin kuin petikaveria. Vaimomatskua et ole.
Onnea pinnalliseen elämääsi!Jotkut tuomitsevat toisia äänennopeudella, tylysti ja armotta. Heitä ohjaa kapeakatseinen asenne ja tyhjä sydän, ilman tippaakaan empatiaa.
Arvion saanut henkilö luetteli itse aika pinnallisia asioita, joilla ei parisuhteen kannalta ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Avauksen tarkoitus oli kirjoittaa itsestään jotain kivaa ja positiivista, ja ketju on täynnä arvostelua ja nälvimistä.
Sehän meni sitten ihan nappiin.
Suomessa ei ole hyväksyttyä kehua itseään eikä juuri muitakaan.
Mielenkiintoista olisi kehumisen lisäksi kuulla mitä itse pitää suurimpana syynä sinkkuuteensa vaikka olisi mielestään potentiaalia hyväksi kumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avauksen tarkoitus oli kirjoittaa itsestään jotain kivaa ja positiivista, ja ketju on täynnä arvostelua ja nälvimistä.
Sehän meni sitten ihan nappiin.
Suomessa ei ole hyväksyttyä kehua itseään eikä juuri muitakaan.
Mielenkiintoista olisi kehumisen lisäksi kuulla mitä itse pitää suurimpana syynä sinkkuuteensa vaikka olisi mielestään potentiaalia hyväksi kumppaniksi.
Se minua itseänikin ihmetyttää :D Olen vastaaja nro 21 edellä. Syy sinkkuuteni on se, ettei miehiä ole viimeisen vuoden aikana oikein tavannut missään. Ainoa keino on ollut Tinder ja sieltä olen valinnut ihan tavallisia miehiä. Ne joista olen ollut kiinnostunut, eivät ole kiinnostuneet minusta. Olisi kyllä kiva tietää miksi! Oma veikkaus on, että olen luonnossa rupsahtaneempi ja olemus on erilainen kuin kuvissa (46v), vaikka olen yrittänyt laittaa mahdollisimman todenmukaiset kuvat. Aitoutta, mukavuutta ja kroppaa on kyllä kehuttu, joten oletan että vika on naamassa :D
Vierailija kirjoitti:
Oon nätti, isot rinnat ja (kuulemma) hyvä perse, pitkät hyvinhoidetut luonnollisen väriset hiukset, korkeakoulutettu, omaa varalisuutta 300 000 arvosta, urallaan menestynyt, hyvä keskustelija, sivistynyt, seksistä paljon mutta vain harvojen kanssa pitävä, hyväkuntoinen ja urheilullinen nainen, joka osaa kokata aivan mitä vain.
Kiinnostuin välittömästi.
Minäkin nostan hännän nyt. Ajatukset vähän rönsyilee, mutta koittakaa kestää. Tämä sivusto sanoi, että teksti on liian pitkä niin postaan tämän sitten kahdessa osassa. Eli Pt. I/II:
Olen 42 vuotias eronnut yrittäjämies, jolla on lapsia ja tuntuu, että ne on este monelle naiselle, kun haen seuraa netistä. Olen komea ja melkein 190 senttinen ja lähes 100 kiloinen raamikas mies ja minulla on kiva ilmoitus ja kuvat, mutta ei tuu tykkäyksiä tai no tulee mutta ei sellaisilta joilta minä olisin kiinnostunut. En ole etsimässä mitään trendikästä kotihengetär seksipommia vaan ihan normaalia naista. Olen parisuhdeihminen ja tuntuu, että menen hukkaan...vaikka näin itse sanonkin. Ja on minua ihan helmeksikin sanottu.
Olen mukava ja ystävällinen eli toisin sanoen hyvällä tavalla kiltti(en sellainen mitä täällä palstalla luonnehditaan), mutta minulla on ihan omat mielipiteetkin ja ajatukset ja osaan pitää puoleni, tosin olen herkkä toisten sanomille ja jään sitten kelaamaan niitä. Olen iloinen tyyppi ja hymyilen paljon, mutta on minulla se melankolinenkin puoli.
Ajattelen ihan liikaa mieheksi:D Laaja-alainen ajattelu niin analyyttisesti kuin loogisestikin sekä tunneälyllisesti tuo minulle kompetenssia keskutella asiasta niin pinnallisesti ja syvällisestikin ihan hyvän yleissivistyksenkin takia. Tykkäisin keskustella kumppanini kanssa ilalla viinilasin äärellä kynttilänvalossa. Niin, minussa on paljon romantikonkin vikaa ja tykkään näyttää rakkauttani niin halauksin, suudelmin, teoin ja sanoin. Braavurina soitan kitaraa niin tykkään laulaa ja soittaa balladeja myös kumppanille(tietysti jos hän haluaa ottaa vastaan) Rakkaudesta ja ylipäätänsä puhuminen kaikista asioista ei ole ollut koskaan minulle este. No ehkä teininä. Osaan itsereflektoida paljon ja pystyn siten katsomaan itseäni peilistä, jos joku rassaa parisuhteessa ja joka aiheuttaa riitoja. Kehitän itseäni jatkuvasti, joten en ole sellainen tyyppi, joka jää sohvalle röhnöttää. Katson telkkaa tosi vähän muutenkin. Ei ole siis seuraa sohvalle kenen kanssa katsoisi mitään. No leffoja katson kyllä silloin, kun sille päälle huvittaa.
Kumppanin ei tarvitsisi mäkättää minulle siisteydestä, koska olen siisti ihminen ja katson mitä puen päälle(ihan tyylikäskin olen). Kotinikin on siisti, kodikas ja pidän siitäkin huolen. Kotityöt ei ole koskaan ollut vaikeita minulle. Minä olen se joka putsaa lattialta villakoirat(jos sellaisia on) ja rasvatahrat lattialta, mitkä syntyy paistaessa(tosin on minulla roiskesuojakin paistinpannuun). Pyykitkin hoituu ja ripustautuu kuivumaan sillä aikaa, jos kumppanini haluaa lukea kirjaa ja syödä suklaata. En näe mitään epäreiluutta siinä. Tosin jos toinen laiskottelee liikaa niin osaan sanoakin siitä, että vois vähän osallistua. Ja jos kumppani haluaa lähteä radalle niin en ole estämässä tai mustasukkainen mikäli luotan häneen 100% ja aina olen luottanut suhteissani. Itsenäisyys ja oma tila on tärkeitä parisuhteessa molemmille. Itsekin viihdyn tunteja harrastusteni parissa, joita pystyn tekemään kotona, joten en baareissakaan juokse. Juon muutaman viikolla ja joskus joinakin viikonloppuna enemmän. Ihan normaalia alkon käyttöä toisin sanoen.
PT. II/II
Vasara pysyy kädessä oikein hyvin ja olen hyvä korjaamaan asioita. Lähiaikoina olen korjannut paljon lasten leluja, kun kiinasta tulee vaan niin pas ko ja leluja:D Autollekin pystyn tekemään kaiken sen mitä nykyautoille pystyy tehdä. Eli "miestentyöt" hoituu helposti ja olen hyvä niissä(kin). Mitä liikuntaa tulee niin olen alkanut liikkua kunnolla viimeisen vuoden aikana ja minusta saisi seuraa ihan minne tahansa. Olen siinä mielessä utelias luonne, että asia kuin asia kiinnostaa.
Niin ensin piti sanoa meriitit niin sitten vois sanoa enemmän luonteesta. Olen fiksu, avoin ja empaattinen. Omaan hyvät käytöstavat ja olen peruskohtelias kaikille. Minussa on paljon old school tyyppiä(musiikillisesti esim.), mutta muuten olen ns. moderni mies. Pidän lapsista ja eläimistä ja olen se hassutteleva aikuinen heidän kanssa. Myös parisuhteessa tykkäisin hauskuutella, koska se tulee suoraan sydämestä ja aidosti ja hyvällä tavalla. Saatan myös ärsyttää tulevaa kumppania laulamalla samalla, kun teen kotitöitä:) Saatanpa kaapata hänet isoon syleilyyn takaapäin, kun hän kokkaa ruokkaa ja suudella kaulaa. Nämä on näitä asioita mitä kaipaan, koska olen myös tunneihminen ja haluan osoittaa välittämisen ja rakastamisen ehdoitta. Annan hirveesti parisuhteessa, mutta olen outo, koska en osaa ottaa niinkään vastaan ja sitä minun pitää opetella sitä enemmän. Olen yhden naisen mies, enkä ole koskaan pettänyt. Minulla on hyvät arvot. Arvoja molemmista päistä, mutta pääosin kuljen keskitietä. On niitä huippuja ja alamäkiä välillä ja ne kuuluvat elämään.
Minulla on myös kiva perhe ja sukulaiset ja ystävä, että kumppani viihtyisi senkin puolesta vierelläni eikä tulisi soraääniä tai mitään draamaa:)
Niin, mitä vikaa mussa on? No ainakin äidinkieli:) On niitä muitakin, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä...ehkä...riippuu miten avoin ja suvaitsevainen kumppaniehdokas on sillä niin olen minäkin.
Ja mitenköhän näitä mahtavia luonteenpiirteitä pääsee esittelemään, jos ei läpäise ulkonäköseulaa..?