Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On se kyllä p*rkeleen sääli, että olen sinkku!

Vierailija
04.09.2021 |

Hei sinkut!

Pieni kehumisketju lauantai-aamuun. Sen sijaan, että mietitään, mitä haluaa kumppanilta, niin mietitään mitä itse voisit kumppanille antaa.

Kertokaa, miksi on valtava sääli, että juuri te olette sinkkuja? Mikä tekisi teistä hyvän kumppanin?

Minusta tekisi hyvän kumppanin se, että olen kekseliäs, lojaali, seurallinen, intohimoinen ja älykäs. Voin tarjota kumppanilleni positiivisen elämänasenteeni ja haluni kokea ja oppia uutta niin pitkään kuin keho sallii. Tämän lisäksi koen olevani tarpeeksi itsenäinen ja itsellinen, mutta kuitenkin terveesti tarvitseva. Olen myös tarpeeksi vahva ottamaan vastaan kumppanini tarvitsevuuden. Teen myös ihan h*lv*tin hyviä sämpylöitä, joita aion nyt syödä ainakin kaksi.

Teidän vuoro!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on korkeakoulututkinto, hyvä työpaikka, omakotitalo pääkaupunkiseudulla, sijoituksia ja raha-asiat kunnossa. En siis tarvitse elättäjää, enkä talkkaria kun nekin hommat osaan hoitaa itse.

Olen urheilullinen ja terve, hoikka, tiimalasivartaloinen ja pitkähiuksinen.

Tykkään seksistä paljon ja olen siinä aktiivinen, en mikään lahna :D

Olen hyväsydäminen ja huumorintajuinen, hyvä keskustelija ja kuuntelija, haluan ilahduttaa ihmisiä ja huomioida heitä. Jos minulla olisi mies, pitäisin häntä kaikin tavoin hyvänä, tukisin ja auttaisin missä vain voin (en tarkoita paitojen silitystä), leipoisin herkkuja ja keittäisin aamukahvit :)

Olisin kyllä mielestäni jollekin miehelle ihan unelmanainen, mutta mistähän sellainen mies löytyisi? Tinder-miehistä ei ainakaan saa mitään irti, kaikki hyytyy heti alkuunsa kun en ole etsimässä mitään yhdenyönjuttuja ja siksi vaikutan varmaan aluksi melko kylmältä.

Vierailija
22/47 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä omakehu ja itserakkaus löyhkää tässä ketjussa

Ja kateus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on korkeakoulututkinto, hyvä työpaikka, omakotitalo pääkaupunkiseudulla, sijoituksia ja raha-asiat kunnossa. En siis tarvitse elättäjää, enkä talkkaria kun nekin hommat osaan hoitaa itse.

Olen hyväsydäminen ja huumorintajuinen, hyvä keskustelija ja kuuntelija, haluan ilahduttaa ihmisiä ja huomioida heitä. Jos minulla olisi mies, pitäisin häntä kaikin tavoin hyvänä, tukisin ja auttaisin missä vain voin (en tarkoita paitojen silitystä), leipoisin herkkuja ja keittäisin aamukahvit :)

Olisin kyllä mielestäni jollekin miehelle ihan unelmanainen, mutta mistähän sellainen mies löytyisi? Tinder-miehistä ei ainakaan saa mitään irti, kaikki hyytyy heti alkuunsa kun en ole etsimässä mitään yhdenyönjuttuja ja siksi vaikutan varmaan aluksi melko kylmältä.

Mitkä ovat kriteerisi miehelle? Veikkaan että vastaus löytyy sieltä.

Vierailija
24/47 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon nätti, isot rinnat ja (kuulemma) hyvä perse, pitkät hyvinhoidetut luonnollisen väriset hiukset, korkeakoulutettu, omaa varalisuutta 300 000 arvosta, urallaan menestynyt, hyvä keskustelija, sivistynyt, seksistä paljon mutta vain harvojen kanssa pitävä, hyväkuntoinen ja urheilullinen nainen, joka osaa kokata aivan mitä vain.

Tämä porukka unohtaa aina kertoa, että ovat luonteeltaan niin hulluja ja vikaantuneita, että yhdenkään ihmisen ei pitäisi mennä 10 metriä heitä lähemmäs saati sitten pariutua heidän kanssaan tai syntyä heidän lapsekseen. He tekevät lähiympäristönsä elämästä yhtä he-l-v-ettiä ja joutuvat siksi elämään yksin.

:-D

En unohtanut, luin vain aloituksen ja vastasin siihen.

Syy, miksi en ole parisuhteessa on se, että olen koulutetumpi kuin 99 % miehistä ja miesten aloitukset kosahtavat joka ikinen kerta siihen, kun kerron, mitä teen työkseni. Poikkeuksetta.

Tämän lisäksi on toki vaikeita luonteenpiirteitäkin, mutta ei hommat koskaan etene sellaiseen pisteeseen, että niillä olisi merkitystä.

Puolisoehdokkaat ovat huomanneet luonnevikasi ajoissa ja pakottaneet sen vuoksi. Toki oma käsityksesi on toinen ja voit vaikka maailman tappiin selittää sen johtuvan ammatistasi ja siihen liittyvistä seikoista.

Vierailija
25/47 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuossa ole kyse luonneviasta tai persoonallisuushäiriöstä. Kyllä sen ennen pitkää huomaa ja silloin kannattaa juosta, kun vielä ehtii. Kumma kyllä nämä luonnevikaiset eivät itse huomaa vikaansa lainkaan.

Vierailija
26/47 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kateus

Jos minua (kommentin kirjottaja) tarkoitit kateelliseksi niin väärässä ole. En voi olla kateellinen itsekeskeisille ja omahyväisille ihmisille. Nuo ei minun arvoasteikolla ole hyveitä

Vierailija
27/47 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli, kun en huoli ketään kumppania nauttimaan hyvistä taloudenhuolto- ja remppataidoistani, säästäväisestä luonteestani jonka ansiosta asun jo nuorena omistusasunnossa, leikkisästä ja lempeästä luonteestani josta useimmat eläimet ja lapset tykkää, ja hyvistä ruoanlaittotaidoistani joiden ansiosta loihdin pöytään kaikkea hyvää aina kimchistä karjalanpaistiin, eclaireista omenapiirakkaan ja pirun hyvistä pullista aina rouheaan pulled porkiin. Olen kuin joku 50-luvun kotirouva mutta nautin luomastani herrankukkarosta ihan kissani kanssa kaksin.

Vierailija
28/47 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kateus

Jos minua (kommentin kirjottaja) tarkoitit kateelliseksi niin väärässä ole. En voi olla kateellinen itsekeskeisille ja omahyväisille ihmisille. Nuo ei minun arvoasteikolla ole hyveitä

Olen eri mutta ei noissa vastauksissa ole mitään sellaista joka oikeuttaa nuo syytöksesi. Nimenomaan tulee sellainen olo että sinä olet tässä se luonnevikainen ja löydät itserakkautta ja luonnevikoja sieltä missä niitä ei voi tekstistä päätellä. Pyydettiin listaamaan omia hyviä puolia. Niin tehtiin. Katso peiliin.

Vierailija
29/47 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat kriteerisi miehelle? Veikkaan että vastaus löytyy sieltä.

Sellainen ihan tavallinen maanläheinen mies olisi hyvä, ei mikään kiiltokuvapoika, kunhan on hyväsydäminen, keskustelutaitoinen ja urheilullinen :)

Vierailija
30/47 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksen tarkoitus oli kirjoittaa itsestään jotain kivaa ja positiivista, ja ketju on täynnä arvostelua ja nälvimistä.

Sehän meni sitten ihan nappiin.

Vierailija
31/47 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mik*i kir*oitat n*in?

Koska sensuuri. Ei mene julkaisu läpi, jos on kovin ruokotonta kieltä. Tarkistusbotit hoksaavat myös kaikista tavanomaisimmat ja selkeimmät s*nsuurit, joten asteriskia pitää käyttää luovasti.

Vierailija
32/47 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mik*i kir*oitat n*in?

Koska sensuuri. Ei mene julkaisu läpi, jos on kovin ruokotonta kieltä. Tarkistusbotit hoksaavat myös kaikista tavanomaisimmat ja selkeimmät s*nsuurit, joten asteriskia pitää käyttää luovasti.

Kyllä tänne voi kirjoittaa perkele

Vierailija
33/47 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelun koko tarkoitus oli kehua itseään.

Vierailija
34/47 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon nätti, isot rinnat ja (kuulemma) hyvä perse, pitkät hyvinhoidetut luonnollisen väriset hiukset, korkeakoulutettu, omaa varalisuutta 300 000 arvosta, urallaan menestynyt, hyvä keskustelija, sivistynyt, seksistä paljon mutta vain harvojen kanssa pitävä, hyväkuntoinen ja urheilullinen nainen, joka osaa kokata aivan mitä vain.

Tämä porukka unohtaa aina kertoa, että ovat luonteeltaan niin hulluja ja vikaantuneita, että yhdenkään ihmisen ei pitäisi mennä 10 metriä heitä lähemmäs saati sitten pariutua heidän kanssaan tai syntyä heidän lapsekseen. He tekevät lähiympäristönsä elämästä yhtä he-l-v-ettiä ja joutuvat siksi elämään yksin.

:-D

En unohtanut, luin vain aloituksen ja vastasin siihen.

Syy, miksi en ole parisuhteessa on se, että olen koulutetumpi kuin 99 % miehistä ja miesten aloitukset kosahtavat joka ikinen kerta siihen, kun kerron, mitä teen työkseni. Poikkeuksetta.

Tämän lisäksi on toki vaikeita luonteenpiirteitäkin, mutta ei hommat koskaan etene sellaiseen pisteeseen, että niillä olisi merkitystä.

Puolisoehdokkaat ovat huomanneet luonnevikasi ajoissa ja pakottaneet sen vuoksi. Toki oma käsityksesi on toinen ja voit vaikka maailman tappiin selittää sen johtuvan ammatistasi ja siihen liittyvistä seikoista.

Olisi kiinnostava tietää, että miten minun luonnevikani paljastuvat aina, kun vastaan kysymykseen ammatistani. Käykö näin naisille useinkin vai vain omassa tapauksessani?

Vierailija
35/47 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuossa ole kyse luonneviasta tai persoonallisuushäiriöstä. Kyllä sen ennen pitkää huomaa ja silloin kannattaa juosta, kun vielä ehtii. Kumma kyllä nämä luonnevikaiset eivät itse huomaa vikaansa lainkaan.

Täällä oman elämänsä Ben Stiller jakaa diagnooseja tuntemattomille ihmisille.

Vierailija
36/47 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kateus

Mistä ihmeestä sait päähäsi, että nämä ihmiset olisivat itsekeskeisiä ja omahyväisiä? Luitko aloitusta lainkaan?

Vierailija
37/47 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole täydellinen enkä vaadi sitä toiseltakaan, koska osaan paljon ja olen hauska - oikeasti. Mun luona toinen on kotonaan, tykkään kosketuksesta ja seksistä, mutta en takerru. Mun kanssa saa olla oma itsensä. Tykkään tunteesta, että olet vain olemassa. Mitäs vielä... Olen vähän salaperäinen, mutta lojaali ja vastuuntuntoinen. Tylsä kotihiiri ja villi-ihminen.

Vierailija
38/47 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pinnallisia asioita listasit. Mitä sun sisältä löytyy? 

Tässä keskustelussa oli käsittääkseni tarkoitus kehua hyviä puoliaan. Sisältäni löytyy niitä vähemmän. Aloita toinen keskustelu niistä, niin kerron.

Jos sisältäsi ei löydy mitään niin mitä edes voisi kysyä?

Kyllä sieltä löytyy paljonkin, mutta vähemmän asioita, jotka tekisivät minusta hyvän kumppanin miehelle.

Eli et siis ilmeisesti ole uskollinen, lojaali, empaattinen, sympaattinen, syvällinen, huumorintajuinen, käytännöllinen, ihmisläheinen, avulias, älykäs, saati epäitsekäs, kun kerran kerrot, että sisältäsi ei löydy juuri mitään mikä tekisi sinusta hyvää kumppania miehelle?! Itsehän tässä juuri omin sanoit kerrot että sisältäsi ei löydy juuri mitään, mikä tekisi sinusta hyvän kumppanin miehelle! 

Ihan mielenkiinnosta pitää kysyä, että mitä sitten sisältäsi löytyy, ja etenkin paljon, kun ei määritelmäsi mukaan ainakaan kovin paljon positiivisia asioita tunnu löytyvän?!

Vierailija
39/47 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pinnallisia asioita listasit. Mitä sun sisältä löytyy? 

Tässä keskustelussa oli käsittääkseni tarkoitus kehua hyviä puoliaan. Sisältäni löytyy niitä vähemmän. Aloita toinen keskustelu niistä, niin kerron.

Jos sisältäsi ei löydy mitään niin mitä edes voisi kysyä?

Kyllä sieltä löytyy paljonkin, mutta vähemmän asioita, jotka tekisivät minusta hyvän kumppanin miehelle.

Eli et siis ilmeisesti ole uskollinen, lojaali, empaattinen, sympaattinen, syvällinen, huumorintajuinen, käytännöllinen, ihmisläheinen, avulias, älykäs, saati epäitsekäs, kun kerran kerrot, että sisältäsi ei löydy juuri mitään mikä tekisi sinusta hyvää kumppania miehelle?! Itsehän tässä juuri omin sanoit kerrot että sisältäsi ei löydy juuri mitään, mikä tekisi sinusta hyvän kumppanin miehelle! 

Ihan mielenkiinnosta pitää kysyä, että mitä sitten sisältäsi löytyy, ja etenkin paljon, kun ei määritelmäsi mukaan ainakaan kovin paljon positiivisia asioita tunnu löytyvän?!

Ja onko rehellinen edes? No siihenhän saadaan vastaus, kun ja jos vastaa(rehellisesti)!

Oho, joku alapeukuttaja ei ilmeisesti usko että nuo luetellut ominaisuudet kuuluisivat hyviin omaisuuksiin parisuhteessa? Voi vaan kuvitella mitka sitten kuuluvat?! Alapeukuttajalle tiedoksietä tuo itseään kehuva postaajahan nimenomaan kirjoitti, että hänen sisältään löytyy paljon, mutta EI MITÄÄN MIKÄ TEKISI HÄNESTÄ HYVÄÄ KUMPPANIA MIEHELLE! JOs joku itse itsestään noin kertoo, niin pakko se on kai uskoa, vaikka alapeukuttaja ei uskoisikaan! 

Vierailija
40/47 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta: että miehetkö arvostavat, jos nainen on ”uskollinen, lojaali, empaattinen, sympaattinen, syvällinen, huumorintajuinen, käytännöllinen, ihmisläheinen, avulias, älykäs, epäitsekäs...” ? Nyt on joku vitsikkäällä päällä tänään.