Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko avomiehellä jotain salattavaa?

Tytteli
04.09.2021 |

Mieltäni askarruttaa miehen outo käytös. Iltaisin hän menee aikaisin nukkumaan, kuitenkin näen että hän on makuuhuoneessamme tietokoneella, pitkäänkin. Minä itse olen suht vähäuninen ja selviän kuuden tunnin yöunilla, en voi mennä nukkumaan yhdeksältä. Mieheni kävi vastikään työmatkalla ja vuokrasi auton itselleen, hän oli kuitannut vanhempiensa osoitteella vuokrauskuitin, vaikka olemme asuneet jo kymmenen vuotta yhdessä samassa osoitteessa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli-ongelma? Onko luottotiedot kunnossa?

Vierailija
2/16 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko käynyt työreissulla myös jonkun naisen luona ? Outoa tuo että laittaa vanhempien osoitteen auton papereihin. Selvästi on jotain salattavaa. Ei nyt halua sinulle kaikkea kertoa ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onko se valehtelua jos jättää kertomatta osan puolisolle ?

Vierailija
4/16 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vanhempien osoite voi tulla autovuokraamon asiakastietokannasta, jonne sitä ei ole kukaan päivittänyt. Lisäksi eihän tuolla tavalla mitään pysty peittelemään. Yksin tuon perusteella ei voi siis tehdä mitään johtopäätöksiä.

Vierailija
5/16 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti reissulle aikaisin aamulla ja tuli seitsemältä kotiin, siinä ajassa ehtii tietysti vaikka ja mitä. Miten voisi tarkistaa asiaa? Jos kysyn miksi vanhempien osoite, tulee varmasti vastauksena joku keksitty syy, eli se ei auta asiaan.

Mitä tekisitte vastaavassa tilanteessa?

Vierailija
6/16 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi asiakastietokannassa olla joku hyvin vanha osoite? Osoite oli kirjoitettu miehen omalla käsialalla.

Vierailija
7/16 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on vakooja. Hänet tunnetaan myös nimellä James Bond. Siksi salailua.

Vierailija
8/16 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumaa, unohda koko juttu.

Vierailija
9/16 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
10/16 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytteli kirjoitti:

Miten voi asiakastietokannassa olla joku hyvin vanha osoite? Osoite oli kirjoitettu miehen omalla käsialalla.

Ai tää olikin provo. Autovuokraamoissa vuokrauslomake tulostetaan koneelta.

Vierailija
11/16 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja naiset pettävät.

Aina se on ollut näin ja tulee olemaan.

Mitäpä tuota miettimään ja murehtimaan.

Siinä menee vaan elämä turhaan vatulointiin.

Vierailija
12/16 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on jotain salattavaa.

Vierailija
13/16 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytteli kirjoitti:

Mies lähti reissulle aikaisin aamulla ja tuli seitsemältä kotiin, siinä ajassa ehtii tietysti vaikka ja mitä. Miten voisi tarkistaa asiaa? Jos kysyn miksi vanhempien osoite, tulee varmasti vastauksena joku keksitty syy, eli se ei auta asiaan.

Mitä tekisitte vastaavassa tilanteessa?

Lopettaisin tämän typerän lässytyksen ja tekisin jotain hiukan hauskempaa esim. pitäisin turpani kiinni.

Vierailija
14/16 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas tekemällä tehty ongelma, luultavasti jopa keksitty provo. Mutta jos olisi totta, niin miksi et kysy. "Ai nukkumaan, tietokoneella sinä notkut taas puolille öin". "Miksi auton vuokrauskuitissa oli vanhempiesi osoite?"

Problem solved.

Jos meillä jompi kumpi alkaisi epäillä sen takia, että toinen on tietokoneellaan, niin emme muuta ehtisi tehdäkään. Nytkin minä olen koneellani. Illalla mieskin enemmän tai vähemmän omallaan. Jos hän vuokraisi auton, niin en minä sitä kuittia missään vaiheessa edes näkisi, miksi näkisin?

Vierailija
15/16 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on poissaolevan oloinen, paljon tietokoneellaan, suhde ei ole enää ihan kohdillaan, riitelyä, pisteeksi iin päälle vanha osoite vuokralapussa?

Pistää miettimään!

Vierailija
16/16 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko mielestänne olla joku rehellinen selitys, esim. Dementia? Ei, tämä ei ole provoa vaan ihmetystä.