Voisiko THL Salminen kertoa miten Suomessa on varaa testata yli 6 miljoonaa kertaan turhaan koronan takia, mutta passin takia ei voi?
Ihan mielenkiinnosta. Miten se koronatesti muuttuu yhtäkkiä tosi kalliiksi?
Kommentit (13)
Katso, kuka omistaa koronatestit.
Salminen sanoo, että koronapassivaatimus jää kaupallisten toimijoiden päätäntävallan alle, ja että koronapassiin vaadittavat testit täytyy maksaa itse.
Mihinkähän kaupallisiin toimijoihin tämä Salminen nyt viittaa? Koronapassin vaatiminen on vapaaehtoista, ja fakta on, ettei kaupalliset toimijat halua menettää osaa asiakkaistaan. Ihan turhaa lässytystä taas. Salminen on kohta Ylellä höpöttämässä taas omiaan kohta, 10 jälkeen ykkösaamussa, niin täytyy vaihtaa kanavaa:).
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Salminen olisi jo valmis helpottamaan jo kaupunkien taakkaa ja vähentämään myös jäljitystä ja testausta. Ministeriö ei.
Lue uutisia kunnolla, selviää sellaistakin, mitä ei suoraan sanota.
Salminen on globalistien sätkynukke, sillä mitään omia mielipiteitä ole. Marinin hallinto sille sanelee, mitä pitää sanoa. Tai se Marinin koronanyrkki.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Salminen olisi jo valmis helpottamaan jo kaupunkien taakkaa ja vähentämään myös jäljitystä ja testausta. Ministeriö ei.
Tässä on nyt kyse passista. Ei sairastuneista eikä altistumisesta vaan täysin turhasta testaamisesta. Sitäpaitsi passin saa ilmaiseksi vain väittämällä että on koronaoireita. Joten kun testataan turhaan niin mikä tässä nyt maksaa enemmän?
Sen takia että niillä "ilmaisilla" (jotka oikeasti eivät ole lähellekkään ilmaisia)testeillä jäljitetään tartuntaketjuja. Jos taas ei halua rokotetta mutta haluaa koronapassin niin sitten maksaa siitä testistä tasaisin väliajoin ihan itse. Näin muuallakin maailmassa toimitaan.
Vierailija kirjoitti:
Katso, kuka omistaa koronatestit.
Salminen sanoo, että koronapassivaatimus jää kaupallisten toimijoiden päätäntävallan alle, ja että koronapassiin vaadittavat testit täytyy maksaa itse.
Mihinkähän kaupallisiin toimijoihin tämä Salminen nyt viittaa? Koronapassin vaatiminen on vapaaehtoista, ja fakta on, ettei kaupalliset toimijat halua menettää osaa asiakkaistaan. Ihan turhaa lässytystä taas. Salminen on kohta Ylellä höpöttämässä taas omiaan kohta, 10 jälkeen ykkösaamussa, niin täytyy vaihtaa kanavaa:).
Taitaa olla Mehiläisen, pihlajalinnan, terveystalon osakkeita hänellä?
Ei se varmaan täällä ole, kysy vaikka sähköpostilla.
Kysymykseesi: rahat kuluivat jo?
Vierailija kirjoitti:
Ei se varmaan täällä ole, kysy vaikka sähköpostilla.
Kysymykseesi: rahat kuluivat jo?
Eikö sitten kannata lopettaa koko testaaminen kun varaa ei ole?
En mä veronmaksajana kyllä halua sinun lentolippuasikaan maksaa. Anteeksi vain, jos on varaa mennä ulkomaille, niin pitää olla varaa hankkia itse passikin-
Mitä pointtia koko testaamisella on? Sehän kertoo tilanteen vain tasan sillä hetkellä kun testi on tehty. Testattu on voinut helposti saada tartunnan ennen kuin on edes saanut negatiivista testitulosta. Tuntuu turhalta, kaksi rokotusta on paljon varmempi indikaattori.
Todellinen syy on siinä, että se näyttää huonolta, kun rokotetut testautuvat runsaissa määrin koronapositiivisiksi pcr-testillä. Miten lie kävisi epäherkemmällä antigeenitestillä on hyvä kysymys.
Vierailija kirjoitti:
En mä veronmaksajana kyllä halua sinun lentolippuasikaan maksaa. Anteeksi vain, jos on varaa mennä ulkomaille, niin pitää olla varaa hankkia itse passikin-
Nyt on kyse kotimaasta, ei ulkomaanmatkailusta.