Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
13161/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse 27v. nuori poika? Selvä. 

Eikös se ole 26? Ja kulahtanut munahaukka on 42 v, jonka oma poika vain 7 vuotta nuorempi, kuin jahtaamansa "poikanen".

Onkohan Minnan kaverit myös puumia? 

Miltäköhän hänestä tuntuisi puuma oman 19-vuotiaan poikansa kimpussa.

???

Täysi-ikäinen ajokortillinen auton omistava itsenäinen ihminen on 19 -vuotias. Hänellä on täysi päätäntävalta omista asioistaan.

Totta kai aikuisella on täysi päätäntävalta, enhän siitä edes puhunut. Ymmärsit väärin.  Tarkoitin miltä äidistä (tässä tapauksessa Minnasta) tuntuu kun vanhempi nainen oman pojan kimpussa.

Ymmärsin ihan oikein. Kun oma lapsi on täysi-ikäinen, niin hänen valintansa eivät kuulu minulle. Kumppaniensa määrä tai laatu ei ole minun asiani.

Kyllä minua vanhempana mietityttäisi jos olen kasvattanut lapsestani lutkail3van tytön joka heruttaa ja näyttää peffaansa medioissa, mutta kasvatusmetodeja on monenlaisia.

Kasvatat nunnan ja saat heruttajan, silloinkin voi miettiä menikö kasvatus putkeen vai kapinoiko lapsi heruttamalla kaikkia asetettuja rajoja vastaan. Ei kukaan tiedä tulosta etukäteen.

Se onkin sitä hyvän kasvatuksen tulosta ja hyvää vanhemmuutta, kun ymmärtää asettaa OIKEAT rajat. Tuloksen voi tätä kautta arvioida etukäteen, miksi tästäkin pitää tehdä vaikeaa ymmärtää?

Vierailija
13162/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka ja Sami puhuvat tekoälystäkin ihan eri tasolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13163/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi leffa loppua ja näyttää jokaiselle muutaman sekunnin hetki mitä tyhmää tehneet/sanonneet.Jassulle ja Minnalle esim miten huutanneet Samille ja Minna hetkutus kuinka touhusi Lassen kanssa.Voisi olla hiljaista huoneesa.

Vierailija
13164/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ollu vaikka edes joku oikeesti mielenkiintoinen elokuvaklassikko josta ois voinu syntyä keskustelua. Paskat.

Vierailija
13165/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katja kertoi yöllä että haaveenaan on perustaa kauppa, joka myy aikuisille lastenvaatteita.

Uteli muilta pystyvätkö ne ottamaan suihin kakomatta (koska jasmiina kakoo helposti).

Tämä "fiksu" aneeminen tapetti halusi myös tietää ketkä nuolevat anusta.

Yö meni kopeloidessa pekkaa sohvalla.

Ja tuolla se nyt istuu tiukassa paidassa pompputisseineen. Tuo notredamen pallinsoittaja.

Kateellinen much?

Mistä?

Katja on yököttävä, päivä päivältä äklöttää enemmön tuo anus-albiino.

Vierailija
13166/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisuhan oli täysin empatiakyvytön ja ilkeä, Pekka ei. Kaksi täysin erilaista ihmistä. Eilen Pekka oli innoissaan lasten kutsuista, yksi päivä oli taikinat naamassa, eikä itse huomannut mitään.Lapsenomainen, aito Pekka. Kykenee syvällisempiinkiin keskusteluihin. Ollaan nähty vasta raapaisu hänestäkin, kuten muista asukkaista. 

Krisu ei todellakaan ollut empatiakyvytön ja ilkeä. Paitsi ehkä jonkun Tarinan mielestä, kun Krisu ei nuollut hänen varpaitaan.

Pekan show on opeteltua ja tietoista. Tietää miten sitä ruutuaikaa ja siksi se on pakannut mukaan myös nuita hassunhauskoja asuja. 

Tällaisista kommenteista näkee heti kuinka heikko ihmistuntemus sulla on. Pekan roolia ei pysty vetämään kahta viikkoa 24/7, voit kokeilla itse niin näet. Ihan selväähän tuo on että Pekalla on adhd, olen lukenut netistä esimerkiksi Pekan koulukavereiden kirjoituksia, joissa sanovat että Pekka on ollut samanlainen lapsesta lähtien. Aika väsynyttä muutenkin että kun on vähänkään poikkeava niin on varmasti feikki, itsellänikin on adhd ja kuullut aika paljon neurotyypillisiltä kuinka muka pitäisi toimia.

Olet rohkea kun laitat itsesi alttiiksi arvostelulle ja kerrot tosta adhd:sta. Tapaan työkseni sinunlaisia "poikkeavia" kuten sanoit ja usein hämmästyn sitä ymmärryksen, hyväksymisen ja empatiakyvyn määrää, jota heillä  on muita kohtaan vaikka itseä ei niin aina kohdeltaisi. Kaikkea hyvää sinulle :)

Vierailija
13167/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi mitään sille, mutta kun ville ja sami tuolla tanssi, tuli vain mieleen että kaksi pedaria heiluu. Jotain niljakkaan karmivaa molemmissa. Varoituskelloni huutavat molemmista.

Ja ville puhui eilen lastenvaatteista, häntä kiinnosti miten lapsia puetaan esim aikuisten vaatteisiin. Oli tutkinut asiaa. 🤮

Tällaiset viestit voisi ilmiantaa poliisille ja tehdä rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta. Pedariksi nimittely on todella vakavaa.

En minä niitä pedariksi väittänyt, minulle vain tulee niistä sellaiset vibat.

Löysää nutturaa.

Vierailija
13168/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jäi mietityttämään se, mitä Aki sanoi antaessaan kaksi pistettä Laura L:lle, että se ei edes katso silmiin kun yrittää sille puhua ja kaikesta näkee, ettei se tällaisen juntin kanssa halua olla tekemisissä.

Niinhän se oli jo alusta lähtien. Hyvin nopeasti muodostui kolmen henkilön (Laura L, Lasse ja Taavi) kopla. He tuntuvat erittäin pinnallisilta, materialistisilta ja heidän puheissaan ja eleissään joitakin asukkaita kohtaan (vars. Akin, Juhanin, Pekan, Laura R:n) oli havaittavissa sellainen ivallinen sävy ja merkitseviä katseita heiteltiin.

Mikä yhdisti näitä asukkaita, joita nämä kolme katsoivat pitkin nenän vartta? - selvä maalaisuus, junttius, voimakas murre. Heitä sopii tämän kolmikon mielestä katsoa pitkin nenän vartta ihan luvan kanssa, koska he ovat suomalaisia tyhmiä juntteja, heidän mielipiteensä ovat kategorisesta väärin, he eivät tiedä mistään mitään jne.

Sitä vastoin minkä tahansa muun maan juntit ja maaseutu ja murteet ovat ihan ihania, tuli se juntti, maaseutu tai murre jostain Texasin ranchilta, Libanonin kukkuloilta, Somalian rannikolta, Japanin pikkukylästä, Australia takamailta - ne on lähtökohtaisesti siis niiku hirmu mielenkiintoisia, niistä riittää choko-kerrontaa ja ihmeellistä legendaa, noissa maissa käymisestä riittää matkakertomuksia, joita kerrotaan ihmeellisinä seikkailuina kaikille jotka viitsii vain kuunnella.

Laura R:n pelasti kolmikon silmissä se, et sehän on lesbo, joten se ei voi olla juntti vaan siis niinku trendikäskin, ku onhan joku Sannikin lesbo. Ville on jostain peräkyliltä kanssa, mut se on sivistäytynyt ja tullut ihmisten ilmoille ja jättänyt pois nolon murteen ja sit se on vielä gay, joten se ei voi olla niin juntti, vaiks on sekin vähän nolo mummofledoineen ja -vaatteineen. Aki on täysjuntti ja nolo ja varsinkin Laura L ja Taavi pelkää oman kilven tahriutuvan ja junttiuden tarttuvan omaan kiiltävään pintaan - koska niin Lauran kuin Taavinkin oma tausta ei niin sädehtivä ole heidän omilla standardeillaan - eikö Laura ole jostain peräkyliltä itsekin ja Taavi VIron neuvostotasavallasta syntyisin?

(Ja historiasta tietämättömille: Taavi on syntynyt Virossa aikana, jolloin Viro oli vielä osa Neuvostoliittoa, yksi sen osavaltioista, siis neuvostotasavalta, N-liitto taas oli supervalta joka hajosi 1990-luvun alussa lukuisiksi eri valtioiksi, suurin niistä on Venäjä)(omasta mielestäni Taavin tausta ja historia on kaikkein mielenkiintoisin, ja sit Akin ja Anssin (ja Pipan), koska ne ovat erottuvat tuosta muusta porukasta)

Vierailija
13169/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu on just sellainen asukas joka äänestetään melko alussa pois ja loppukaudesta huudellaan, että tulisi takaisin.

En ymmärrä miksei tätä voi vaan katsoa viihdeohjelmana vaan aina alkaa heti se sama jauhanta, että kuka ansaitsee voiton. Ei tämä ole mikään hymypatsaiden jako -ohjelma, varsinkaan nyt, kun kautta on kuukausia jäljellä. Kohta tuolla on Laurat (ja puheet on vaan jotain "Joo, joo, niinpä, niinpä, ihanaa!") ja joitain niistä miehistä joiden nimiä en edes muista. 

Minna on ärsyttävä, mutta olisi hänessä vielä ainakin muutamaksi viikoksi viihdearvoa esim. ulkotehtävässä tai joku viikon röökilakkojuttu.

Aivan samaa mieltä, vaikka itse inhoankin Minnaa ja Jassua en todellakaan haluaisi vielä noita ulos talosta, vaan jonkun täysin turhan kuten nyt äänestyksessä olevista Sannin.

Sanni ei anna katsojille mitään ja taitaa itsekin olla jo kypsä lähtemään.

Minä en ymmärrä minkä vuoksi ihmiset haluaa pitää talossa tyyppejä jotka ovat ilkeitä muita kohtaa. Tai pidetään viihteenä jotain draamailua ja muiden haukkumista yms.

Itse koen niin, että paras vaan kun tällaiset persoonat pistetään pihalle, ehkä viisastuvat miettimään omaa toimintaansa. Ns. opetuksena.

Ja mieluummin katson iloittelua, kenties hauskaa läpän heitto ja toimintaa, kuin jotain ”draamaa”.

No joo ja ei. Esimerkiksi vip-kaudella nähtiin, että myös hauskanpito ja hyvä yhteishenki voi olla viihdyttävää. Mutta toisaalta, kyllä minä mieluummin haluan pois nuo tapetit, jotka eivät anna yhtään mitään. En esimerkiksi ymmärtänyt, miten Petra voitti vip-kauden, kun Markku oli paljon viihdyttävämpi. Mieluumin katson sitä draamaa kuin mykkänä makoilemista. Esimerkiksi nyt valitsisin paljon mieluummin Sannin lähtöön kuin Minnan, mutta esim Juhanin ja Katjan kyllä toivoisin jatkavan Minnaa pidemmälle, vaikka eivät tuolla niin draamaa aiheutakaan. 

Mutta se draamailun ja ilkeilyn sietäminen ei ainakaan saa tekijää miettimään omaa toimintaansa. Se minua tässä risoo, että tuollaisten ihmisten toivotaan pysyvän talossa tuomaan jotain… niin mitä? Täysin turhaa ja idioottimaista toimintaa.

Sama jatkuu ulkomaailmassa.

Tosin en usko, että esim. Minnalla ja Jasmiinalla riittää kapasiteetti ymmärtää minkä vuoksi heidät haluttaisiin ulos talosta, tai minkä vuoksi käytös ei ole hyväksyttävää talossa, eikä ulkomaailmassa.

En sanoisi ihan näin. viime kaudella nautin aika paljon tilanteista, joissa Ellan ja Roopen sanoja soitettiin kaiuttimista ja Ella mokasi sääntöjenlukutehtävän puoli minuuttia sen jälkeen kun itse nauroi Krissen mokaamiselle ja kun Op ja Vili kuittailivat Ellan ja ARtun lotinoista. Juu, eiväthän siitä kovin pitkäksi aikaa opi, mutta eivät kyllä opi sitä häädönkään ansiosta. 

Jassuhan on osoittanut jo useampaan kertaan olevansa kykenevä itsetutkiskeluun ja oman toiminnan kriittiseen arviointiin. Viimeksi tänäaamuna kertoi Minnalle miten vaikutusaltis on muiden mielipiteille ja ennakkokäsityksille uusista ihmisistä. Sanoi tajunneensa tämän ja pyrkii jatkossa tutustumaan ihmiseen avoimemmin mielin. Eihän hän tule suuressa kaavassa muuttumaan tai muuttamaan toimintaansa, mutta kykenee sentään tajuamaan milloin menee niin sanotusti yli. Minnaan verrattuna Jasmiina on huomattavasti kehityskelpoisempi ja valmis myöntämään virheensä, etenkin kun tajusi ettei muut katso Samin höykytystä ja läyhäämistä. Jos näille mammoille näytettäisiin joku parhaat palat -video kuinka ovat käyttäytyneet, niin JAssu on se joka niistä jotain ottaa itseensä. Mutta ongelma on just siinä, että tämmöiset "otan opiksi"-tilanteet eivät noin räjähdysherkkää ja kovaluontoista ihmistä juurikaan muuta.

Se, että Jassu itse kehuu oppineensa ja ymmärtäneensä jotain, ei tarkoita vielä yhtään mitään. Tuollahan tuo edelleen jankkasi siitä kauppareissusta, vaikka on tuhat kertaa selitetty, että siitä ei kukaan ole puhunut . 

Vierailija
13170/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Sami muuntaa äänensä välillä tosi lapsekkaaksi?

Huomaako muut?

Vierailija
13171/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisitko lapsesi villelle tai samille hoitoon?

Minä en.

Vierailija
13172/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin täysi jasmiinaan, että on vaikeuksia katsoa ohjelmaa. Työntäisivät niin paljon apettaeteen että ei jaksaisi turpaansa aukoa.

Vierailija
13173/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois ollu vaikka edes joku oikeesti mielenkiintoinen elokuvaklassikko josta ois voinu syntyä keskustelua. Paskat.[/quote

Tuo porukka ei ansaitse mitään parempaa.

Vierailija
13174/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Sami muuntaa äänensä välillä tosi lapsekkaaksi?

Huomaako muut?

Huomaa. Karmivaa.

Myös napakympissä esitti 6v poikaa, deittiohjelmassa.

Jotain varotuskelloja tuo jätkä mulla soittaa.

Vierailija
13175/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...supervalta, joka hajosi...

Oliko se sittenkään niin superia?

Vierailija
13176/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin täysi jasmiinaan, että on vaikeuksia katsoa ohjelmaa. Työntäisivät niin paljon apettaeteen että ei jaksaisi turpaansa aukoa.

Simät muljahtelee siihen malliin että kenen päälle hyökkää seuraavaksi. Hui ja hyi.

Vierailija
13177/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse 27v. nuori poika? Selvä. 

Eikös se ole 26? Ja kulahtanut munahaukka on 42 v, jonka oma poika vain 7 vuotta nuorempi, kuin jahtaamansa "poikanen".

Onkohan Minnan kaverit myös puumia? 

Miltäköhän hänestä tuntuisi puuma oman 19-vuotiaan poikansa kimpussa.

???

Täysi-ikäinen ajokortillinen auton omistava itsenäinen ihminen on 19 -vuotias. Hänellä on täysi päätäntävalta omista asioistaan.

Totta kai aikuisella on täysi päätäntävalta, enhän siitä edes puhunut. Ymmärsit väärin.  Tarkoitin miltä äidistä (tässä tapauksessa Minnasta) tuntuu kun vanhempi nainen oman pojan kimpussa.

Ymmärsin ihan oikein. Kun oma lapsi on täysi-ikäinen, niin hänen valintansa eivät kuulu minulle. Kumppaniensa määrä tai laatu ei ole minun asiani.

Kyllä minua vanhempana mietityttäisi jos olen kasvattanut lapsestani lutkail3van tytön joka heruttaa ja näyttää peffaansa medioissa, mutta kasvatusmetodeja on monenlaisia.

Kasvatat nunnan ja saat heruttajan, silloinkin voi miettiä menikö kasvatus putkeen vai kapinoiko lapsi heruttamalla kaikkia asetettuja rajoja vastaan. Ei kukaan tiedä tulosta etukäteen.

Se onkin sitä hyvän kasvatuksen tulosta ja hyvää vanhemmuutta, kun ymmärtää asettaa OIKEAT rajat. Tuloksen voi tätä kautta arvioida etukäteen, miksi tästäkin pitää tehdä vaikeaa ymmärtää?

He ovat vain piilomasokisteja, sadisteja, heruttajia jne. Luulet tehneesi oikein, etkä koskaan saa tietää härskeistä pirskeistä ;)

Vierailija
13178/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten katsotaan lastenohjelmia possuvermeet päällä. Ei helkkari! Miksi tätä BB:tä tehdään? Saisi ohjaajat ja käsikirjoittajat vaihtua äkkiä ja alkaa tehdä ohjelmaa aikuisille ihmisille.

Ei kai nyt sentään, onko totta että katsovat nyt lastenohjelmia. Heitin piruuttani piilosilla olon ja leikkimökin, sopivaa virikettä sekin.

Vierailija
13179/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen koosteessa näkyi kun Melody otti lusikalla kattilasta perunamuusia ja söi ja otti samalla lusikalla uudestaan ja söi.

No sitähän se tekee aina. Ja hallitsee keittiötä. En mee siihen ravintolaan syömään jossa Melody on kokkina.

Aamulla ottaa lusikan ja samalla lusikalla maistelee kaikki ruuat.

Vierailija
13180/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva kattoo naisten laittautumista iltaa varten. Se on jotenkin rentouttavaa.

Ketju on lukittu.