Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Mitä työtä voisi tehdä sängystäkäsin, silloin kun huvittaa. Saikkua saisi ottaa krapulapäiviä omalla ilmoituksella.
Mitä vaan yksityisyrittäjän töitä, vaikkapa alkaa nettivaikuttajaksi ja tosiaan mainostaa sponsoreiden tuotteita. Myös esim. etätöitä voi tehdä vaikka sängystä käsin. Suosittelen sullekin, ei tartte olla muille kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sairaana jaksanut kysellä työtä, kun oli tarjolla.
On sillä tänään neuvottelut puhelimitse.
Taitaa ruveta somessa mainostamaan. Sanoi ettei palaa vanhoihin töihin.
Sillä on niin paljon seuraajia että saa kyllä mainostettavaa.
Toivotaan ettei Jassun luottotietojen menetys vaikuta uusiin työsuhteisiin.
Akin livessä taas liikaa porukkaa. Keskustelevat keskenään. Joku siitä sanoi mutta ei auta kun pölöttävät vaan.
Vierailija kirjoitti:
Akin livessä taas liikaa porukkaa. Keskustelevat keskenään. Joku siitä sanoi mutta ei auta kun pölöttävät vaan.
Itseäni ei häirinnyt, oli oikein viihdyttävää seurata heitä kolmea, just sopivaa viihdettä kipeänä ollessa. Jassu mainitsi muuttavansa Helsinkiin jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei häirinnyt, oli oikein viihdyttävää seurata heitä kolmea, just sopivaa viihdettä kipeänä ollessa. Jassu mainitsi muuttavansa Helsinkiin jossain vaiheessa.
Mulla jäi loppu kuulematta.
Ärsytti et Minna tunkes ittensä siihen mukaan.
veikkaan että alkaa tejemään podcastia
Vierailija kirjoitti:
veikkaan että alkaa tejemään podcastia[/quote
Instassa mainostaa tuotteita. Näin käsitin kun kysyin asiaa.
Ei Jassulla ja Akilla mitään ole muuta kuin 500 km välissä,
Näin sanoi Aki ja ovat ihan väsyneitä kyselyihin.
Vierailija kirjoitti:
Ärsytti et Minna tunkes ittensä siihen mukaan.
Minnalta en keksinyt mitään kysyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Näin sanoi Aki ja ovat ihan väsyneitä kyselyihin.
Toivottavasti edes joku jaksaa lähteä Lieksaan. Ei ole asukkaista kait kukaan tulossa tsmmikuussa Akin luokse.
Seuraako joku Australian BB, kuka putosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sanoi Aki ja ovat ihan väsyneitä kyselyihin.Toivottavasti edes joku jaksaa lähteä Lieksaan. Ei ole asukkaista kait kukaan tulossa tsmmikuussa Akin luokse.
Useimmat palaavat siihen omaan elämäänsä pikkuhiljaa, samalla hiipuu yhteydenotot muiden asukkaiden kanssa. Muutamilla ystävyys kantaa pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Uusista se mies oliko Michael. Ei menetetty mitään.
Vierailija kirjoitti:
Perusta apina oma ketju Aussien bb:lle ja häivy spoilaamasta täältä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä työtä voisi tehdä sängystäkäsin, silloin kun huvittaa. Saikkua saisi ottaa krapulapäiviä omalla ilmoituksella.
Minä teen esimerkiksi taloushallinnon töitä ihan kotisohvalta. Yrittäjänä voin myös itse valita työaikani.
Jassu naureskelee sille mitä Metropoli kirjoittaa hänen joulusta. Itse on asioita puhunut.
Aki sanoi ettei tiedä missä Jassu joulunsa viettää.
Taitaa olla pelkkiä löpinöitä noi Akin ja Jassun jutut.
Katsotaan nyt meneekö edes Lieksaan. Sanoohan menevänsä mutta toteutus on sitten eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Jassu naureskelee sille mitä Metropoli kirjoittaa hänen joulusta. Itse on asioita puhunut.
Aki sanoi ettei tiedä missä Jassu joulunsa viettää.
Taitaa olla pelkkiä löpinöitä noi Akin ja Jassun jutut.
Katsotaan nyt meneekö edes Lieksaan. Sanoohan menevänsä mutta toteutus on sitten eri asia.
Jassu lietsoo mediaa kirjoittamaan tuolla lailla ja nauraa perään. Hän on jo ennen BB-taloon menoa ollut melkoinen mediakyylä ja seurannut eri julkkisten toimia. Nyt haluaa itse laittaa "pyörät pyörimään" kertoen kaikenlaista ikä ei sitten pidäkään paikkaansa. Akiin päin ei vilkaissutkaan talossa ennen kuin loppuviikkoina, kun huomasi kuinka Aki pärjäsi, eikä tullut häädetyksi. Jassu on huomion kipeä, pikkujulkku, joka haluaa Henna Kalinais-lookin. Puhuu toista ja tekee toista. Kusettaa seuraajiaan sanoillaan ja nauraa perään.
Vierailija kirjoitti:
on sekin kivempaa kun aki lukee yksin: onko jaccu kiva, -on se, koska töihin- huomenna x20
Toivottavasti tulee.....