Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Lasse koki heti talossa kuumia hetkiä makuukammarissa. huh.
monenlaista ihmistuntijaa täälläkin että naurattaa. Nauru on hyväksi, hyväilee sisuskaluja.
Akillen iännii laitettaan mänemmään roppakaupalla!
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kkkk kirjoitti:
Taavi osaa antaa arvoa Suomen itsenäisyydelle kuten pitääkin. Virolaisia miehiä tuli sota-aikana taistelemaan meidän sotilaittemme rinnalla puolustamaan Suomea, se on todella merkittävää. Minä olen kiitollinen heille.
Jos Taavi olisi isänmaallinen, se olisi jäänyt ajamaan Viron itsenäisyyttä Neuvostoliitosta sen sijaan, että muutti turvaan Suomeen.
Hmm, mihkäs niitä suomalaisia mahtoi lähteä sankoin joukoin aikoinaan 1940-1960...
Sotalapsia lähti, mikä oli hieno juttu epävarmoissa oloissa, että ne saatiin turvaan. Lähes kaikki palasivat Suomeen.
Tuota 1940-1960 aikajanaa en käsitä.
1960-1975 muutti puolisen miljoonaa töihin Ruotsiin.
Hemmetti, mitä historian taitamista porukalla.
Hemmetin hemmetti, historiantaitaja. Kanadaan ja Yhdysvaltoihin.
No ei niitä paljon lähtenyt tuonne verrattuna Ruotsiin lähtijöihin.
Ihan perseestä kun kilpailijat vaan puhuu talossa olosta. Puhuisivat mielummin talon ulkopuolisista asioista. Ja sitten jauhetaan sitä kuinka huikeeta päästä finaaliviikolle. Ja ihan sama kuva voittaa kunhan pääsi finaaliin. Vitut. Sehän on sama kuin työpaikkahaastatteluissa pääsee kolmen parhaan joukkoon mutta ei saa duunipaikkaa. Tai lähtee reissuun ja huomaa kentällä että passi mennyt vanhaksi. Siistii, pääsin melkein reissuun. Sain melkein eilen. Voitin melkein lotossa. Urpoja kaikki.
Ei oo Akikaan tuolla paljon rättiä heilutellut, tänään imuroi ja hyvä niin. Eilen otsikotb kirkui Jaccu ja Aki saman peiton alla. Hellyyttävää.
Huh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistä itseäsi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kkkk kirjoitti:
Taavi osaa antaa arvoa Suomen itsenäisyydelle kuten pitääkin. Virolaisia miehiä tuli sota-aikana taistelemaan meidän sotilaittemme rinnalla puolustamaan Suomea, se on todella merkittävää. Minä olen kiitollinen heille.
Jos Taavi olisi isänmaallinen, se olisi jäänyt ajamaan Viron itsenäisyyttä Neuvostoliitosta sen sijaan, että muutti turvaan Suomeen.
On tainnut sulla jotain jäädä selvittämättä.
Viro itsenäistyi 1991. Taavi oli kai silloin noin 10-vuotias.eikö Taavi muuttanut suomeen 6-v
Olisiko Taavin siis 6-vuotiaana pitänyt alkaa taistelemaan Viron itsenäisyyden puolesta?
Patrioottisuus ei katso ikää. Nuorena on hyvä aloittaa.
Anssi huvittava kun on tietävinään kaikki mitä on tulossa tai on jo tapahtunut niin on jälkiviisas. MÄ sanoin, tiesin.. vaikkei oo kumpaakaan. Joka hommaan ahneena ryntää antamatta edes mahdollisuutta muille. Ja vaikee olla väärässä. Se on se kun luulee itsestään liikoja.
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kkkk kirjoitti:
Hmm, mihkäs niitä suomalaisia mahtoi lähteä sankoin joukoin aikoinaan 1940-1960...
Sotalapsia lähti, mikä oli hieno juttu epävarmoissa oloissa, että ne saatiin turvaan. Lähes kaikki palasivat Suomeen.
No ei, muutama höyrypää joka vaihtoi heti nimensäkin "ameriikkalaiseksi"
Syrjäyttääkö Jasmiina ensi vuonna Alma Hätösen paikan bb-juontajana? On samaa näköäkin ja Jasmiina ei suhise puhuessaan niin paljon kuin Hätönen.
Eihän noita kokemuksia voi missään muualla kokea kun BB talossa. Olenpa kade mutta en rohkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei Aki tätä nyt voita, en koskaan enää bb:tä katso. En ole ainoanakaan kautena näin kenestäkään tuntenut.
Aki johtaa tällä hetkellä ja ihmiset Lieksa, pohjois-karjalaiset ja kaikki suomalaiset Aki voittoon.
Aki kuljettaa metsäkonetta ja ne syö rahaa, nekin on huollettava. Akille voitto, kaikki mukaan.
Akihan on töissä, työnantajahan maksaa koneen huollot. Kauden pahinta tapettia en äänestä, ei mitään viihdearvoa. Kännissä älämölöä pitävää miestä en osaa oikein arvostaa, ihan tarpeeks niitä nähty. Mun äänet menee sille, jolla on käytöstavat ok myös kännissäkin.
Tollanen pikkunappula ei voittoa. Muistuttaa 15 vuotiaita.
Ei uskoisi että Aki ja Lasse on 26 v. molemmat. Aki on kuin puolta nuorempi.
Lassen jutut on kyllä tosi lapsellisia. Teini-ikäisen hölinää.
Kyllä! Aiemmin tykkäsin Lassesta (ei toki suurin suosikkini missään vaiheessa), mutta lapselliset hokemat eivät enää kiinnosta. Jassun ja Lasse "juttelemassa" on kuin teinitytöt kikattelemassa... En tykkää.
Outoa on.
Kaikkien kannattaisi tehdä BB-ohjelmasta valitus Julkisen sanan neuvostoon. Nimenomaan tuosta puolueellisuudesta Jasmiinan puffaamisessa koosteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sami oli minunkin suosikki en voi käsittää miten tuomonen kuin jassu vielä tuola olla. pekankin lähtö harmittaa vielä- Akille täältäkin ääni menee on ihana kiltti samana pysynyt kokoaja ei mitään esittämistä niin kuin jollain nyt. huomena finaali.
Kyllä me Sami fanit ollaan Jassua tiputtamassa kostoksi ilkeilystä. Samoin jäi monille tippuuneiden faneille hampaankoloon. Aki voittoon ja Jassu töitä etsimään, ja veroja maksamaan. 👍👍👍👍
Niin täälläkin. Aki voittoon. Samin haukkuja sinne mistä on tullutkin.
Huh kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kkkk kirjoitti:
No ei, muutama höyrypää joka vaihtoi heti nimensäkin "ameriikkalaiseksi"
Jaakko Pöntisestä tuli Jack Pöntinen.
Anssi on kyllä niin täysillä mukana tehtävät ja kilpailut. Näkee oikein miten innostuu. Silloin kun oli se matkalahjakortti skaba ja ehdin katsoa 24/7 jonku aikaa kun Piti lähteä käymään vieraissa. olin pois ja aloin heti kyttäämään 24/7 ja kun avaan niin Anssi siellä riemuitsee, nio kelaan siihen mihin jäin, oli huikeeta. Aivan mieletöntä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan perseestä kun kilpailijat vaan puhuu talossa olosta. Puhuisivat mielummin talon ulkopuolisista asioista. Ja sitten jauhetaan sitä kuinka huikeeta päästä finaaliviikolle. Ja ihan sama kuva voittaa kunhan pääsi finaaliin. Vitut. Sehän on sama kuin työpaikkahaastatteluissa pääsee kolmen parhaan joukkoon mutta ei saa duunipaikkaa. Tai lähtee reissuun ja huomaa kentällä että passi mennyt vanhaksi. Siistii, pääsin melkein reissuun. Sain melkein eilen. Voitin melkein lotossa. Urpoja kaikki.
Kaikkea ei kannata sanoa ääneen.
Jasmiina neito on saanut koosteissa paljon huomiota, onko voittaja, no en pane pahaksi. Kunhan ei Taavilasse voita. opaaa
Halusin kiittää Samiria viestilläni aamulla. Olikohan viestissäni "vikaa" kun ehkä poistettu? En ole löytänyt viestiäni enää.