Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Muut siivoon, mitä tekee Anssi?
Tehköön mitä lystää. Ei enää kannata pälistä. Suosikit päätetty.
Taavi osaa antaa arvoa Suomen itsenäisyydelle kuten pitääkin. Virolaisia miehiä tuli sota-aikana taistelemaan meidän sotilaittemme rinnalla puolustamaan Suomea, se on todella merkittävää. Minä olen kiitollinen heille.
Tuotanto järjestänyt Anssi kuvaamaan, eihän se osallistuisi siivoomiseen tietenkään kun ei "muka" sotkekaan.
Monet ovat hoksanneet, että onko tuo ulosottovelkainen sittenkään niin hyvä voittaja ja ovat kääntyneet äänestämään Akia.
Jassu ei monen mielestä olekaan niin suosittu, kun joku aika sitten. Jassu sai jo 2000, mitä jää kun maksaa huimia velkojaan. Ilmeisesti Jassu ei ole ollut pitkään aikaan työelämässä ollut, velat odottaa.
Jassu voikin varautua lähtemään talosta ekana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saarinen näytti olevan pikku hiprakassa. Oli niin maailman omistajaa että.
Niko Saarinen on Suomen turhimpia julkkiksia. Ärsyttävä tyyppi.
Niko on hauska mutta hän oli kyllä totaalisen pihalla talon tapahtumista kun väitti Lassea tapetiksi mutta Anssia mielenkiintoiseksi.
Nikohan sanoikin katsovansa koosteita. Aivan kaksi eri ohjelmaa, koosteesta ei saa ollenkaan todellista kuvaa, mitä talossa tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saarinen näytti olevan pikku hiprakassa. Oli niin maailman omistajaa että.
Niko Saarinen on Suomen turhimpia julkkiksia. Ärsyttävä tyyppi.
Niko on hauska mutta hän oli kyllä totaalisen pihalla talon tapahtumista kun väitti Lassea tapetiksi mutta Anssia mielenkiintoiseksi.
Anssi on ihana.
Siksikö,kun tanssii hyvin?
Pitkän harkinnan tuloksena suosikistani ( helppo oli yksi pudottaa) syntyi päätös:
Anssi. Katson kokonaisuutta, kotitalouden raha-asioilla ei saa olla ratkaisevaa vaikutusta, se miten on koko kauden pelannut, johti tähän tulokseen.
Eri mieltä saa olla mutta tämä on minun päätös.
Ihan sama mitä näinä päivinä tekevät tai jättävät tekemättä. Huohhhh..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei Aki tätä nyt voita, en koskaan enää bb:tä katso. En ole ainoanakaan kautena näin kenestäkään tuntenut.
Aki johtaa tällä hetkellä ja ihmiset Lieksa, pohjois-karjalaiset ja kaikki suomalaiset Aki voittoon.
Aki kuljettaa metsäkonetta ja ne syö rahaa, nekin on huollettava. Akille voitto, kaikki mukaan.
Akihan on töissä, työnantajahan maksaa koneen huollot. Kauden pahinta tapettia en äänestä, ei mitään viihdearvoa. Kännissä älämölöä pitävää miestä en osaa oikein arvostaa, ihan tarpeeks niitä nähty. Mun äänet menee sille, jolla on käytöstavat ok myös kännissäkin.
Tollanen pikkunappula ei voittoa. Muistuttaa 15 vuotiaita.
Tarkoittanet Jassua jonka käytös kuin paha murrosikä päällä,joka suhteessa minkä olemme nähneet kaikkinensa joka suhteessa.
Akihan vaikuttaa niin yleissivistyksen kuin käytöksenkin puolesta huomattavasti fiksummalta kuin Jasmiina. Kuka ihme voi äänestää Jasmiinaa? Eli öykkäröintiä, kiroilua, kiusaamista, huutamista, kiroilua, huonoja elämäntapoja, puuttuvaa elämänhallintaa (elänyt yli tulojensa ja huijannut Kelan etuuksia) jne...??? Jasmiinalla vaikuttaa olevan todella narsistinen elämänasenne. Ei ansaitse BB-voittoa öykkäröinnillään , vaan töihin ja kustantamaan elämänsä ja velkansa.
Se mikä Jassun kohdalla nähdään öykkäröintinä, Akin kohdalla onkin todella suloista. Hirveä mekkala nousi Jassun oksentelusta, mutta Akin oksentamusesta vaietaan. Aki kiroili jopa omalla tsemppitervehdysvideollaan, mutta Jassua haukutaan rääväsuuksi. Akin kohdalla työnteko on kunnollista, mutta Jassu on vain kaljankaataja ilman elämän suuntaa. Akin kännikäytös on järkyttävän noloa ja on kertonut monenlaisista törttöilyistään ja ryyppyreissuista, mutta Jassu on alkoholisti kun kertoo bilettämisestään.
Sekä Jasmiina että Aki ovat kännissä käyttäytyneet kuin känniläiset, enkä peukuta kumpaakaan tuossa. Kommentoinkin käytöstä BB-talossa yleensä. 24-vuotiaan Jasmiinan manipuloiva käytös on näin katsojan näkökulmasta ollut lähestulkoon koko ajan ala-arvoista, lähinnä uhmaikäisen tasolla olevaa,.
Mitä toi Lassen koko ajan hokema oppaa tarkoittaa?
kkkk kirjoitti:
Taavi osaa antaa arvoa Suomen itsenäisyydelle kuten pitääkin. Virolaisia miehiä tuli sota-aikana taistelemaan meidän sotilaittemme rinnalla puolustamaan Suomea, se on todella merkittävää. Minä olen kiitollinen heille.
Taavi on ehdottomasti talon komein mies. Olihan virolaiset maatamme puolustamassa sodassa, samaisessa talvi ja jatkosodassa on ollut myös isäni.
Pitäsköhän olla äänestämättä ketään. Monta hyvää tyyppiä tuolla ni oikeestaan ihan sama melkeinpä kuka voittaa
Vierailija kirjoitti:
Pitkän harkinnan tuloksena suosikistani ( helppo oli yksi pudottaa) syntyi päätös:
Anssi. Katson kokonaisuutta, kotitalouden raha-asioilla ei saa olla ratkaisevaa vaikutusta, se miten on koko kauden pelannut, johti tähän tulokseen.
Eri mieltä saa olla mutta tämä on minun päätös.
Anssi on pärjännyt talossa oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Symppis-Lasse voittoon!
Lyhytpinnanen kuumakalle. Ei voitoarvoa.
Lassen taktiikkana on olla kaikille kiva,mutta ne mikroilmeet,ne mikroilmeet,ne paljastaa todellisen luonteen jos osaa tulkita.
Jassu tippuu ensimmäisenä. En enää laita kortisto eurijani. Säästän kaljaan.
Vierailija kirjoitti:
kkkk kirjoitti:
Taavi on ehdottomasti talon komein mies. Olihan virolaiset maatamme puolustamassa sodassa, samaisessa talvi ja jatkosodassa on ollut myös isäni.
Hienoa mutta ei mitään tekemistä bb-äänestyksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Lassen koko ajan hokema oppaa tarkoittaa?
Lasse kerto eilen eilisessä koosteessa, et se huudahdus on lähteny sen kaveriporukasta jossa sitä käytetään vähän niin kun semmosen hyvän fiiliksen ja menon ilmasuun.
En ihan sanatarkkaan muista miten se sano...
En kyllä ymmärrä, millä ihmeen logiikalla täällä jotkut fanittavat Akia ihan täysillä, mutta kuitenkin inhoavat Jassua. Pidättekö te sinä idolianne tyhmänä vai muuten vain säälittävänä, kun tämä on ihan hulluna Jassuun?
Vierailija kirjoitti:
Pitäsköhän olla äänestämättä ketään. Monta hyvää tyyppiä tuolla ni oikeestaan ihan sama melkeinpä kuka voittaa
Jassun haluan pois. Pakko äänestää Akia ja isolla summalla.
Jassu on kyllä nähty keittiössä siivoilemassa paljon useammin kuin Aki tai Anssi. Muu porukkahan jatkuvasti Anssillekin valittaa kun jättää vaatteensa siihen vaatekaappisyvennyksen penkille.