Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
91901/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on vähän oudot juhlat, toisaalta jokainen tuolla on joutunut jotakuta äänestämään, ei sitä kenenkään ainakaan tarvitsisi ihmetellä. Jotkut ei vanhimpia varmaan muistakaan. Toisaalta voi pelata ja valehdella (ellei isoveli sitten päätä niitä kuuluttaa julki)

Siis Pekka otti koko porukan saunaan ja oluelle, ja saunassa saa keskustella siitä ketä on äänestänyt.

Tämä varmaan tarkoittaa sitä, että ei nimeämisiä tule, vaan kaikki on ensi viikolla häädössä.

Vierailija
91902/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu ulos talosta. Ei enää jaksaisi. Miksi määkii lapsen äänellä. Huohh.

Jassulle lempi puuhaa. Nyt saa ISOSTI puhua nimeämisistä. Tykkää noista juoruamista muutenkin. Seiskalehden suurkuluttaja varmasti.

Kyllä siellä Anssi ja kumppanit on eniten innoissaan. Jassun lyttäys sulla eiku jatkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91903/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa nyt kaikki puhuu toisten puheiden päälle.

Vierailija
91904/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu kertoo pulikavereistaa just kun tulevat häntä vastaan. Viinaan menee 30 donaa jos se voittaa. Ja tämä on mammojen suosikki🥴

Tämmöset suunnitelmat ihan omana itsenään. Huohh. 😵😵😵😵😵😵😵

Samalla vinkkaa ulkomaailmaan kavereille ja tutuille äänestäkää niin saatte kunnon juhlat. Toivottavasti nyt putoaa sunnuntaina.

Vierailija
91905/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Anssi voi tietää Samirin nimeämisperusteet???

Vierailija
91906/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on vähän oudot juhlat, toisaalta jokainen tuolla on joutunut jotakuta äänestämään, ei sitä kenenkään ainakaan tarvitsisi ihmetellä. Jotkut ei vanhimpia varmaan muistakaan. Toisaalta voi pelata ja valehdella (ellei isoveli sitten päätä niitä kuuluttaa julki)

Siis Pekka otti koko porukan saunaan ja oluelle, ja saunassa saa keskustella siitä ketä on äänestänyt.

Tämä varmaan tarkoittaa sitä, että ei nimeämisiä tule, vaan kaikki on ensi viikolla häädössä.

Kiitos tiedosta. Onko Taavi jo saanut kuulla, ettei Pekka ole häntä äänestänyt kuin ensimmäisellä kerralla...Että ei ollut mitään imperiumia. Haluaisin nähdä Taavin ilmeen kun saa tietää.

Vierailija
91907/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tai Villen nimeämiset... pk-huoneessa sisäpiirintietoa.

samin nimeämispisteet? tietää myös. Mitä ihmettä?

Vierailija
91908/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassulle lempi puuhaa. Nyt saa ISOSTI puhua nimeämisistä. Tykkää noista juoruamista muutenkin. Seiskalehden suurkuluttaja varmasti.

Hyvin se Seiskalehdeb ura lähti käyntiin niillä ulo otto jutuilla. Avaus on tehty. Semmosta se on bimboilla.

Vierailija
91909/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu oli törkeä Lassea kohtaan eilen kun kävivät röökillä. Lasse jankkasi kuinka hyvä jätkä lähti ja Jassu melkein ärähti että ’Joo joo’ Tämän takia tuli hiljaista niin Jassulla oli taas oiva tilaisuus aloittaa oma lässyttämisensä. Vihaan Jassun kaltaisia ihmisiä, omasta elämästäni pidän tuollaiset kaukana!

Kaikkiin Jasmiinan juttuihin en ihan usko, mutta jos vähänkään kertomastaan pitää paikkansa, tämä maa on tuhon oma. Täällä on kelkasta tipahtaneita, 50 000, nuoria jotka eivä opiskele, eivätkä käy töissä. Työttömiä on satoja tuhansia. Ei hyvältä näytä, kohta meidän pitää aidata kotimme piikkilanka-aidoilla, että uskallamme nukkua yömme.

Juu, ja omaa syytä ei ole mikään.

Kumma kun osa porukasta pärjää kuitenkin hyvin.

Ai niin, sehän on se osa nuorista jotka opiskelevat ja asettavat tavoitteita itselleen, pääsevät töihin valmistuttuaan .

Näin se menee. Niin makaa kuin petaa. Luuleeko joku että jollekin Jassulle yhtäkkiä löytyy unelmatyöpaikka, rikas mies ja täydelliset lapset. 

Ei se kuulkaa mene noin, pitää itse tehdä jotain menestyksen eteen.

Sä olet kyllä varsinainen jankuti jankuti läyhääjä.

Menee muutenkin sun jutut asukkaiden yksityiselämään joka ei meille kuulu.

Päivästä toiseen jaksat jankuttaa.

Te nykynuoret olette vain niin saamarin onnettomia tapauksia, että pitää vähän kommentoida. Kaikki pitäisi saada heti ja mielellään ilman oikeaa työntekoa. Itse olen maksanut asunnot sun muut ihan itse, eikä ole tullut mieleenkään mikään muu vaihtoehto kuin että itse se pitää hoitaa. 

Tulette vielä huomaamaan ettei tämä hyvinvointiyhteiskunta, jossa kaikki tippuu valmiina eteen ole mikään itsestäänselvyys. Kovat ajat ovat edessä .

Te nykynuoret.

Tälläkin palstalla huonokäytöksiset ja ulkonäön haukkujat eli ihan epä-älyllisesti käyttäytyvät on usein vanhempia naisia.

Ja jos aihe koskee miehiä, niin silloin miehiäkin, jotka haukkuu naisia ja te vanhemmat naiset roikutte silloin heidän perässään, ilmeisesti jostain nuorempien naisten haukkumiseen totuttautumisenne takia.

Tuo kaikki on todella typerää käytöstä. Olette jo vanhempia, joten teillä on ollut aikaa ajatella, oppia, sisäistää asioita ja kiinnittää huomiota omaan käytökseenne ja sen taustalla oleviin ongelmiin, mutta ette ole vieläkään valmiita siihen. Olette ohittaneet itsenne kehittämisen. Siihen ratkaisu ei ole katkeruus, vaan se, että teette sen nyt. Aloitatte vihdoin, jos haluatte auttaa itseänne. Teidän pitää itse tehdä se tai sitä ei tapahdu.

Olette kuitenkin eläneet helpon työelämän ja helppojen opiskelujen aikaa, ennen nykyistä teknistä, kiireistä, kilpailua korostavaa multitasking-aikaa, minkä joutuvat kokemaan jo lapset nuorina. Toisaalta siitä huolimatta nykyiset vanhemmat ovat lapsilleen huomattavasti aiempaa enemmän läsnä, väkivalta lapsia kohtaan on vähentynyt ja välittäminen lisääntynyt. Tämä kaikki vaatii nykyisiltä nuorilta erittäin paljon aikaa ja itsensä kehittämistä.

Koetteko hajoavanne itse, jos käyttäydytte hyvin toisia kohtaan?

Se on nimittäin itse itsestänne luomanne vaikutelma.

Mistä täällä voi päätellä, että ovat vanhoja naisia, nämä kommentoijat. En minä vaan tiedä, minkä ikäiset täällä kirjoittavat. Kerro mullekin, olen kiinnostunut tietämään mm. sinun ikäsi.

Kirjoittajat ovat usein itse kertoneet ikänsä tai sen milloin ovat eläneet, esim. "kun opiskelin 80-luvulla..." tai "silloin 90-luvulla me hoidettiin omat lapset niin, että...". Lisäksi monet ovat ilmaisseet olevansa naisia.

Tottahan tuo on, sen tiedätte te vanhemmat naiset jotka luette tätä. Sitä tosiasiaa ei muuta mielipiteenne. Kirjoittelemisenne muuttaisi vain se, jos ette sitä enää tekisi.

Kun tajusin, että suuri osa huonokäytöksisimmistä kirjoittajista onkin vanhempia (yli 45v.) naisia, niin yllätyin. Yllättymistäkin suurempi reaktio oli kuitenkin pettymys.

Olisi tosi kiva voida havaita älykkäitä tai edes hyväkäytöksisiä, tai itsensä ja muut hyväksyviä, tai jopa viisaita naisia enemmän kommentoijissa ja yleisesti yhteiskunnassa!

Vähintään toivoisin, että ikävimmät ja huonokäytöksisimmät ymmärtäisivät mitä tekevät ja kuinka typerää se on ja muuttaisivat toimintaansa.

Henkilökohtaisesti itse haluaisin voida arvostaa yleisesti vanhempia naisia nettikirjoittelijoina.

Minä voisin kiteyttää sen mitä varmasti monet vanhemmat ihmiset ajattelee sukupuolesta riippumatta. Jassu edustaa kaikkea sitä mistä ei monet pidä nykynuorissa. Talossa olevat miesoletetut pitävät huolta kunnostaan. Käyttäytyvät suht hyvin ja ottavat toisiaan huomioon, mutta mitä tekee Jassu. Makaa jalat levällään sohvalla, kiroilee, on erittäin ilkeä ja naama vääränä lähes koko ajan. Mikään ei maistu, paitsi viina, mässyt, roskaruoka, ym. meikkaukset. Monet vanhemmat ihmiset ovat saaneet hyvän kotikasvatuksen jossa opetettiin lapsia kunnioittamaan vanhempia ihmisiä. Opetettiin tekemään työtä ja kouluttautumaan. Heille opetettiin, ettei asiat tule valmiina kuin Manulle illallinen joita monet nuoret nykyään vaativat. Monelle on varmasti järkyttävää katsoa miten alas on vajottu kun nainen käyttäytyy tuolla tavoin vailla mitään moraalia.

Vierailija
91910/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

seuraatteko ollenkaan koko ohjelmaa?

Vierailija
91911/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se Anssi kun sanoi ,että nimesi Jassun kun se valitti jollain viikolla ? Jos niin ihan hyvä vaan.Toisaalta Jassulle ei mene jakeluun se ,että lopettaisi sen jatkuvan valittamisen.

Vierailija
91912/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ens viikko on finaaliviikko, joten totta kai kaikki on äänestyksessä. Eihän asukkaat voittajaa päätä.

Vierailija
91913/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonokäytöksiset ihmiset. Check Ilta-Sanomat tänään!

"Vaikka sosiaalinen media on omiaan ruokkimaan tällaista toimintaa, näkyy sisäistettyä naisvihaa myös puheissa ja teoissa.

Olen itsekin törmännyt elämässä tilanteisiin, joissa kaikista äänekkäimmin minua ovat arvostelleet toiset naiset. Olen saanut kuulla ottavani työpalavereissa liikaa tilaa ja minua on varoitettu antamasta itsestäni ”hankalan naisen” kuvaa.

MIESTEN ohella myös ulkonäköäni ovat kommentoineet erityisesti itseäni vanhemmat naiset, eivätkä suinkaan positiiviseen sävyyn. Ulkonäköön kohdistuva kommentointi esimerkiksi työelämässä on paitsi turhauttavaa ja loukkaavaa, myös täysin irrelevanttia. Asiallista kritiikkiä saa antaa, mutta sille täytyy aina olla perusteet.

Jos huomaa kritisoivansa esimerkiksi toisen naisen älykkyyttä, pätevyyttä tai ulkonäköä huolettomasti ja täysin ilman syytä, sortuu silloin ylläpitämään yhteiskuntamme vanhanaikaisia rakenteita ja piileviä asenteita, jotka edelleen yrittävät mahduttaa meitä yleisesti hyväksyttyyn muottiin."

Vierailija
91914/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on jassu innoissaan kun saa läyhätä luvan perästä, nyt on omalla alallaan. Kiljuu että tämä on hauskaa!

Vierailija
91915/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä Anssi ja kumppanit on eniten innoissaan. Jassun lyttäys sulla eiku jatkuu.

Etkö saa rauhassa haukkua vuoron perään joka miestä.

Vierailija
91916/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on jassu innoissaan kun saa läyhätä luvan perästä, nyt on omalla alallaan. Kiljuu että tämä on hauskaa!

Ihan samaa ainakin  Aki , Anssi ja Lasse sanovat

Vierailija
91917/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki ja Anssihan saivat katsoa nimeämiset palkinnoksi jostain boksin aukaisusta.

Vierailija
91918/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunassa nyt kaikki puhuu toisten puheiden päälle.

Hups,  ovatko saunassa, vallan ihanaa. En muuten ikinä koskaan ole tajunnut tätä saunaideaa, outojen toisilleen vieraiden ihmisten kesken. Itse olen mennyt savusaunaan kaikkien kesken kelteisillään en muuten.

Vierailija
91919/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu oli törkeä Lassea kohtaan eilen kun kävivät röökillä. Lasse jankkasi kuinka hyvä jätkä lähti ja Jassu melkein ärähti että ’Joo joo’ Tämän takia tuli hiljaista niin Jassulla oli taas oiva tilaisuus aloittaa oma lässyttämisensä. Vihaan Jassun kaltaisia ihmisiä, omasta elämästäni pidän tuollaiset kaukana!

Kaikkiin Jasmiinan juttuihin en ihan usko, mutta jos vähänkään kertomastaan pitää paikkansa, tämä maa on tuhon oma. Täällä on kelkasta tipahtaneita, 50 000, nuoria jotka eivä opiskele, eivätkä käy töissä. Työttömiä on satoja tuhansia. Ei hyvältä näytä, kohta meidän pitää aidata kotimme piikkilanka-aidoilla, että uskallamme nukkua yömme.

Juu, ja omaa syytä ei ole mikään.

Kumma kun osa porukasta pärjää kuitenkin hyvin.

Ai niin, sehän on se osa nuorista jotka opiskelevat ja asettavat tavoitteita itselleen, pääsevät töihin valmistuttuaan .

Näin se menee. Niin makaa kuin petaa. Luuleeko joku että jollekin Jassulle yhtäkkiä löytyy unelmatyöpaikka, rikas mies ja täydelliset lapset. 

Ei se kuulkaa mene noin, pitää itse tehdä jotain menestyksen eteen.

Sä olet kyllä varsinainen jankuti jankuti läyhääjä.

Menee muutenkin sun jutut asukkaiden yksityiselämään joka ei meille kuulu.

Päivästä toiseen jaksat jankuttaa.

Te nykynuoret olette vain niin saamarin onnettomia tapauksia, että pitää vähän kommentoida. Kaikki pitäisi saada heti ja mielellään ilman oikeaa työntekoa. Itse olen maksanut asunnot sun muut ihan itse, eikä ole tullut mieleenkään mikään muu vaihtoehto kuin että itse se pitää hoitaa. 

Tulette vielä huomaamaan ettei tämä hyvinvointiyhteiskunta, jossa kaikki tippuu valmiina eteen ole mikään itsestäänselvyys. Kovat ajat ovat edessä .

Te nykynuoret.

Tälläkin palstalla huonokäytöksiset ja ulkonäön haukkujat eli ihan epä-älyllisesti käyttäytyvät on usein vanhempia naisia.

Ja jos aihe koskee miehiä, niin silloin miehiäkin, jotka haukkuu naisia ja te vanhemmat naiset roikutte silloin heidän perässään, ilmeisesti jostain nuorempien naisten haukkumiseen totuttautumisenne takia.

Tuo kaikki on todella typerää käytöstä. Olette jo vanhempia, joten teillä on ollut aikaa ajatella, oppia, sisäistää asioita ja kiinnittää huomiota omaan käytökseenne ja sen taustalla oleviin ongelmiin, mutta ette ole vieläkään valmiita siihen. Olette ohittaneet itsenne kehittämisen. Siihen ratkaisu ei ole katkeruus, vaan se, että teette sen nyt. Aloitatte vihdoin, jos haluatte auttaa itseänne. Teidän pitää itse tehdä se tai sitä ei tapahdu.

Olette kuitenkin eläneet helpon työelämän ja helppojen opiskelujen aikaa, ennen nykyistä teknistä, kiireistä, kilpailua korostavaa multitasking-aikaa, minkä joutuvat kokemaan jo lapset nuorina. Toisaalta siitä huolimatta nykyiset vanhemmat ovat lapsilleen huomattavasti aiempaa enemmän läsnä, väkivalta lapsia kohtaan on vähentynyt ja välittäminen lisääntynyt. Tämä kaikki vaatii nykyisiltä nuorilta erittäin paljon aikaa ja itsensä kehittämistä.

Koetteko hajoavanne itse, jos käyttäydytte hyvin toisia kohtaan?

Se on nimittäin itse itsestänne luomanne vaikutelma.

Mistä täällä voi päätellä, että ovat vanhoja naisia, nämä kommentoijat. En minä vaan tiedä, minkä ikäiset täällä kirjoittavat. Kerro mullekin, olen kiinnostunut tietämään mm. sinun ikäsi.

Kirjoittajat ovat usein itse kertoneet ikänsä tai sen milloin ovat eläneet, esim. "kun opiskelin 80-luvulla..." tai "silloin 90-luvulla me hoidettiin omat lapset niin, että...". Lisäksi monet ovat ilmaisseet olevansa naisia.

Tottahan tuo on, sen tiedätte te vanhemmat naiset jotka luette tätä. Sitä tosiasiaa ei muuta mielipiteenne. Kirjoittelemisenne muuttaisi vain se, jos ette sitä enää tekisi.

Kun tajusin, että suuri osa huonokäytöksisimmistä kirjoittajista onkin vanhempia (yli 45v.) naisia, niin yllätyin. Yllättymistäkin suurempi reaktio oli kuitenkin pettymys.

Olisi tosi kiva voida havaita älykkäitä tai edes hyväkäytöksisiä, tai itsensä ja muut hyväksyviä, tai jopa viisaita naisia enemmän kommentoijissa ja yleisesti yhteiskunnassa!

Vähintään toivoisin, että ikävimmät ja huonokäytöksisimmät ymmärtäisivät mitä tekevät ja kuinka typerää se on ja muuttaisivat toimintaansa.

Henkilökohtaisesti itse haluaisin voida arvostaa yleisesti vanhempia naisia nettikirjoittelijoina.

Minä voisin kiteyttää sen mitä varmasti monet vanhemmat ihmiset ajattelee sukupuolesta riippumatta. Jassu edustaa kaikkea sitä mistä ei monet pidä nykynuorissa. Talossa olevat miesoletetut pitävät huolta kunnostaan. Käyttäytyvät suht hyvin ja ottavat toisiaan huomioon, mutta mitä tekee Jassu. Makaa jalat levällään sohvalla, kiroilee, on erittäin ilkeä ja naama vääränä lähes koko ajan. Mikään ei maistu, paitsi viina, mässyt, roskaruoka, ym. meikkaukset. Monet vanhemmat ihmiset ovat saaneet hyvän kotikasvatuksen jossa opetettiin lapsia kunnioittamaan vanhempia ihmisiä. Opetettiin tekemään työtä ja kouluttautumaan. Heille opetettiin, ettei asiat tule valmiina kuin Manulle illallinen joita monet nuoret nykyään vaativat. Monelle on varmasti järkyttävää katsoa miten alas on vajottu kun nainen käyttäytyy tuolla tavoin vailla mitään moraalia.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008417514.html

Vierailija
91920/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki voitti tehtävän jossa saivat arkusta kirjeen ja sai ottaa Anssin mukaan katsomaan kuka oli nimennyt ketäkin sillä viikolla ja näkivät kaikkien nimeämiset ja perustelut.

Ketju on lukittu.