Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä kuinka paljon Taavin firmasta äänestetään veronmaksajien rahoilla.
Taavilla ei ole työntekijöitä. Hän on itse talossa. Kuka sieltä hänen firmastaan on äänestämässä?
Kyllä toiminimelläkin voi olla ulkopuolisia työntekijöitä aivan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku oli huolissaan Anssin tiunnettavuudesta ja valtavista seuraajamääristä, mutta eipä näy missään Anssin someissa mainostettavan että pitäisi äänestää Anssia. Sen sijaan Samirin somet huutaa kuumana, että äänestäkää, äänestäkää. Hyvin massiivinen kampanja menossa Samirilla, avovaimoko masinoi vai hrendit?
Huomannut saman. Onko muuten koskaan ketään aikaisempaa asukasta tuutattu noin voimakkaasti somessa esille kuuin Samiria koko sen ajan mitä ollut talossa? Aika uskomatonta
Samiria mainostetaan kyllä tauotta useammallakin kanavalla, taitaa olla sekä henkilökohtaisia tilejä että musiikkiuraan liittyviä. Kova kampanja menossa. Miksiköhän Samir on muten halunnut salata katsojilta ja muilta asukkailta sen että on Porin M-roomin omistaja ja toimitusjohtaha?
Eihän Taavikaan ole yrityksensä nimeä kertonut. Voisiko olla bb:n sääntökin, että ei saa mainostaa omaa yritystä. Ja voi olla myös niinkin, että Samir ei vain halua olla talon parturi.
Ei toki ole kyse yrityksen nimestä. Samir esiintyy vain entisenä huippu-urheilijana ja muusikkona, ei ole kertonut kellekään talossa, että on toimitusjohtaja ja omistaa menestyvän yrityksen. Taavi on ihan rehdisti puhunut kyllä bisneksistään ihan itse. Samir kielsi Minnaa kertomasta kellekään. Erikoista. Koettaako ratsastaa varattomuudella maaliin voittajana vai mikä?
Pidän myös tätä omituisena, miksi ei saanut kertoa muille asukkaille ja samalla katsojille, että on menestyvä ja varakas, olettaako että köyhänä muusikkona vetoaa enemmän muihin? Jotain hämärää tuossa Samirissa on, liian laskelmoiva koko ajan.
Ei halua leveillä, joka on kaunis piirre. Se taas on rumaa että valehtelee itselleen paremman VALEAMMATIN.
MIKÄ IHMEEN VALEAMMATTI? Tutkinnon suorittaneena saa ilmoittaa tämän koska on valmistunut siihen. Onko vaikea ymmärtää, haloo. Tällä hetkellä tekee kuitenkin baarissa töitä.
Toivottavasti työpaikka säilynyt eikä se, että Jasmiina kailotti paikan ravintolapäällikön vetävän kännit kolme kertaa viikossa, ole vaikuttanut hänen työuraansa.
Jassuhan kertoi irtisanoneensa itsensä eli ei ole työpaikkaa odottamassa :D
No sitten vaan työkkäriin. Uutena työtodistuksen BB ohjelmassa oma esittely elämästä ja käytöksestä ja motivaatiosta. Semmosta se on.
"Se oli wttumaisin se Lemmenjoki ja sitten kun se Pekka söi villikalapurkin...."
Olisi työntänyt sen purkin kuorineen möllin kitaan... 😄
Kamera 1 sekosi. Ilmeisesti tapahtui jotain sensurointia vaativaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset Ellan oksettavat mielipiteet sitten olivat ?
Ilmeisesti Ellan suosikit on vääriä ja tykkää liikaa Jassusta.
Siinä porukat näki mikälaisia elämän arvoja kunnioittaa. Että semmoinen lioteeltaan. Hyiiii.
Jassu on hauska ja päästää letkautuksia.
Se mitä tekee talon ulkopuolella ei vaikuta asiaan.
Hyi kuule itsellesi.
Itse äänestän sitä joka tuottaa viihdettä ja antaa omasta persoonastansa paljon.
Hiljaiset ei saa multa ääniä.
Ei se Krisukaan ollut mikään pyhimys ja silti voitti.
Vierailija kirjoitti:
Eilen Ella munasi itsensä pahemman kerran., antamalla oksettava mielipiteitä. En halua kuulla enää hänestä.
Minä en katsonut koostetta, koska tiesin, että koosteessa on eetu, jolle nimelle hänet on kastettu.
Mulla on niin syvä inho sitä kohtaan, suorastaan oksettava.
Säästin itseni oksennuskohtaukselta, kun jätin koosteen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkinen: onko tuo Anssi nyt tunkenut itsensä mukaan Akin tankotanssiesitykseenkin?!? On siis omaa kortinheittoa, sit tanssia Jasmiinan kanssa, nyt myös tankotanssimista… Uskomaton ruutuajankalastelija!
Tästä huomionhakuisuudestahan Anssia (ja Pekkaa) on muiden asukkaiden toimesta syytetty kauden alusta lähtien. Tuossa se taas alleviivautuu.
Aki on paras, sanokaa muut mitä sanotte. Aki on ylivoimainen voittaja.
Tuohon en usko. Oli vähällä tippua kun oli Nooran kanssa äänestyksessä.
Hippopotamus miljoo kirjoitti:
Hieno tuo Jasmiinan esitys.
Onko se saanut jonkun talon ulkopuolelta mukaan tuohon tanssiin? Tuo jumppapukuinen tyttö? Sehän on Anssi! Anssi auttaa bestiksensä BB:n voittoon!! (Onkohan itse jo tajunnut, kun pähkäillyt ja kertoo aina, mitä seuraavaksi tapahtuu...?)
Mitäs hienoo tuossa Jassun tanssissa on? Jokainen tuollai osaa tanssia. Mutta kun ei Jassu taivu shuffleen. niin oli pakko Anssi pelastaa. Jassu ei edes yritä vähän yli minuutin pätkällä tanssia. Puuskuttaa kovasti sen jälkeen.
Taavi paras kirjoitti:
Aivan huikeita täällä noi Taavi-fanien mainos"kampanja" viestit, huomaa että ollaan kaikki huumorintajuista ja jalat-maassa -porukkaa.
Täytyy toivoa, että Taavi saisi riittävästi illalla ääniä, ettei matka katkea.
Taavilla ei ole tollasta massiivista "oikeaa kampanjaa" eikä muuta tähteyttä, ja oma instakin hänellä täysin "mykkä" bb:stä, joten on kyllä vaarassa pudota.
En usko, että Taavi tippuu. Luulen, että tippuja on Samir. Tykkään kyllä Samirista.
Kamera 1 on suljettu koska Jasmiinan lapsivesi tuli lattialle ja synnytys on käynnissä!
Harasoooo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, Taavi taas pilaamassa Lassen esitystä. Tanssii tavalla joka oli muotia Moskovan diskossa vuonna 1980.
Me Moskovan mummot laitetaan kaikki ruplat jakoon että tanssisi talossa vielä huomennakin :D
Kannattaa kutoa niitä villasukkia nopiampaan tahtiin sitten, että ruplat riittää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä vaan sitä Samirin johtoa ihmettelen. Jos illalla lähetyksen jälkeen on vielä yli 40 % äänistä niin sitten kyllä on jotain häikkää tässä hommassa.
Samaa mieltä. Joko kyseessä on huijaus tai sitten on tullut jotain kolmekymmentä ääntä.
Ja mulla ei siis mitään kyseistä asukasta vastaan ole, mutta jotenkin ihmetyttää...
Sama mulla. En minäkään Samiria mitenkään vastusta. En vain näe realistisena sitä, että hänellä on tuollainen suosikkiasema suhteessa muihin. Laittaisko tuotanto taas ei suosituimman johtoon, todennäköisimpien jatkoon menijöiden kannattajilta tulisi tarve ja hätä äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida Taavin firmassa olla yhtään työntekijää, kun käyttää alihankkijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavilla ei ole työntekijöitä. Hän on itse talossa. Kuka sieltä hänen firmastaan on äänestämässä?
Kyllä toiminimelläkin voi olla ulkopuolisia työntekijöitä aivan hyvin.
Hän on kertonut käyttävänsä ainoastaan alihankkijoita. Tuskinpa he pystyvät Taavia tämän firman rahoilla äänestämään. Anssi sen sijaan...
Esitysten kanssa taitaa olla jotain ongelmia. Kovin kauan on jo kestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen Ella munasi itsensä pahemman kerran., antamalla oksettava mielipiteitä. En halua kuulla enää hänestä.
Ei munannut. Fiksusti puhui ja käyttäytyi. Sinä se tässä itsesi munasit.
Kait Ella saa tykätä kenestä haluaa.
Siinä on jätkä naisten vaatteissa, kuvottava sellainen. yök.
Vierailija kirjoitti:
Esitysten kanssa taitaa olla jotain ongelmia. Kovin kauan on jo kestänyt.
Ja siis myös kameran kanssa on ollut ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Kamera 1 sekosi. Ilmeisesti tapahtui jotain sensurointia vaativaa.
Kyllä, Anssi oli aloittamassa omaa esitystään.
Jotain mystistähän tapahtui eilenkin. Anssi oli silloin keittiössä, samoin Pekka. Taavi maalasi.
Veikkaan, että Anssilla hajoo "pakka".
Samir tuli dominoimaan. Tehtävät ja äänestykset. Hyväksykää se
Eli sinun mielipiteestä kiinni kenestä oikeasti pidetään