Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
En kestä Akia. Naureskelee Jassun menkkakivuille mutta vakavoitui kun tajusi, ettei kukaan muu naura. Onko muiden tuskalle nauraminen joku Lieksa juttu?
Saa naurekellakin Jassu on ahdistellut paljon Akia.
Taavia äänestävät ovat kovilla. Ei ole kiva muutaman päivän välein laittaa omia rahoja äänestykseen.
Sääli jos Taavi tippuu tämän takia.
Itselläni on harvoin kovia naistenvaivoja.Ehkä joku 5 kertaa elämän aikana on ollut noin kovat kivut. Kärsin myös suolistovaivoista ja usein ne kivut ovat naistenvaivoja pahempia.
Voisko jo lopettaa ton naurettavan esityksen tuo eukko.
Vierailija kirjoitti:
Onks kenenkään muun mielestä Lasse erinäköinen teeveessä ja kuvissa?
Luulen, että johtuu siitä, että on ollut lihasta ja ylipäätään painoa kuvissa enemmän kuin mitä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä Samirin sometileillä käydään kovaa mainoskampanjaa oman pojan puolesta. Seurasin jo ennen BB-taloa paria Samirin henkilökohtaista tiliä ja nyt kyllä pakko lopettaa kun pukkaa vaan Samirin äänestyskehotuksia jopa yv:llä.
Mulle oli kans tulu Samirin omalta tilitä viestiä että äänestäisin. Kukahan niitä ylläpitää, vaimo varmaan?
Ai Samirilla on lukuisia tilejä somessa joista tulee tuota mainostusta. Ei ole kyllä ennen asukkaita puffattu kuin vaaliehdokkaita. Jännää
Joo mulle tuli äänesysohjeet yksityisviestillä :D
En taida kuitenkaan Samiria äänestää, taidan lakata seuraamasta noita sen tilejä. Rasittavaa tuputusta.
Vierailija kirjoitti:
Taavia äänestävät ovat kovilla. Ei ole kiva muutaman päivän välein laittaa omia rahoja äänestykseen.
Sääli jos Taavi tippuu tämän takia.
Tuotannon yritys pelata Taavi pihalle kun lellikit Anssi ja Jassu on joka kerta hävinnyt sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks kenenkään muun mielestä Lasse erinäköinen teeveessä ja kuvissa?
Luulen, että johtuu siitä, että on ollut lihasta ja ylipäätään painoa kuvissa enemmän kuin mitä nyt.
Juu, voi olla. Oon kans miettiny et mistäköhän johtuu
Hetken jo luulin Pekan suhtautuvan vähän asiallisemmin ja ammatillisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää kyllä suuresti familyman -Anssin logiikka: jos tippuisi ennen finaalia, ”ei viitsi viikon takia lähteä käymään lapsien luona Oulussa”.
Siis lähes 200000€ verotietojen mukaan tienannut ei viitsi ostaa parin tunnin menopaluu -lentoja lastensa luo?? Mä lentäisin lasteni luokse yhden tunninkin takia, viikkohan on ihan luxusta jos on ollut kolme kk erossa!
Lopettakaa Anssin perheenkin parjaaminen. Saavat haastaa oikeuteen.
Eihän kukaan ole Anssin perhettä tässä missään vaiheessa parjannut?!?
Anssia ja hänen henkilökohtaisia valintojaanhan tässä parjataan! Vähän sisälukutaitoa nyt peliin!Jos mulla olisi ihanat tytöt ja rakas vaimo kotona odottamassa, en tosiaankaan edes harkitsisi jääväni huvin vuoksi hotelleihin aikaani kuluttamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä Akia. Naureskelee Jassun menkkakivuille mutta vakavoitui kun tajusi, ettei kukaan muu naura. Onko muiden tuskalle nauraminen joku Lieksa juttu?
Saa naurekellakin Jassu on ahdistellut paljon Akia.
Jaa millä lailla?
Vierailija kirjoitti:
Pisteet Jassulle siitä että puhui suoraan menkkakivuista. Jokaisen miehen tulisi ymmärtää, etteivät ne ole mikään hassunhauska juttu.
No todella hyvä, varmaan ensi kertaa moni katsoja kuulee menkkakivuista.
Toki on hyvä, että hän sen syyn ilmoitti, mutta ei tuo nyt kovin suuri sulka ole Jassunkaan hattuun. Vai sankariksiko pitäisi julistaa oitis ja kutsua presidentin linnaan.
Subin kaudella vuosia sitten ollut Tiina tajusi talossa olevansa raskaana. Poistui tuon jälkeen talosta.
Pääseeköhän Jassu juhlimaan voittoaan baarikierroksille, menee kuitenkin aikaa ennen rokotepassin saamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää kyllä suuresti familyman -Anssin logiikka: jos tippuisi ennen finaalia, ”ei viitsi viikon takia lähteä käymään lapsien luona Oulussa”.
Siis lähes 200000€ verotietojen mukaan tienannut ei viitsi ostaa parin tunnin menopaluu -lentoja lastensa luo?? Mä lentäisin lasteni luokse yhden tunninkin takia, viikkohan on ihan luxusta jos on ollut kolme kk erossa!
Lopettakaa Anssin perheenkin parjaaminen. Saavat haastaa oikeuteen.
Eihän kukaan ole Anssin perhettä tässä missään vaiheessa parjannut?!?
Anssia ja hänen henkilökohtaisia valintojaanhan tässä parjataan! Vähän sisälukutaitoa nyt peliin!Jos mulla olisi ihanat tytöt ja rakas vaimo kotona odottamassa, en tosiaankaan edes harkitsisi jääväni huvin vuoksi hotelleihin aikaani kuluttamaan!
Anssi taisi sanoa että lapsille liian rankkaa jos hän yhtäkkiä lähteekin taas viikonlopuksi pois just kun on pari päivää ehtinyt olla kotona. Ihan ymmärrettävästi haluaa olla myös finaalissa muiden mukana ensi sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Pekalla ois aikaa tiskata ja harjotella samalla Hamlettia. Muilla on vähän vaikeempaa, kun pitää tehdä jotain käsillä ja muilla ruumiin osilla. Kattilat tiskasivat yks/nuppi, mut tiskipöytä silti täynnä-
Kukahan on se joka ne laittaa koneeseen. Tuntuu, että kukaan ei koskaan sano Lasse kiitosta. Hän kuitenkin keittää joka aamu puurot ja tekee sämpylät/siemenleivät. On ollut kyllä ahkerammasta päästä tuolla köökin puolella Samirin kanssa ja pojilla on aina hauskaa. Möllöttäjät makaa yleensä sohvilla ja kyselee koska on vamista ja Jassu huutaa nälkänsä perään vali, valia myöden.
Miten on sun oman keittiön laita?
En voi kun ihmetellä, mikä saa 247 katsomaan talon asukkaita ja kommentoimaan joka ikisen liikkeen, joka ikisen ilmeen, joka ikisen katseen. Missä teidän elämä?
Nytärrrrrää ja panineita kehiin ja Jassulle hänen toimivaa salaattia kaikilla herkuilla. Tuolla on nyt niin yksipuolista ravintoa. Pääsisivät kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Pääseeköhän Jassu juhlimaan voittoaan baarikierroksille, menee kuitenkin aikaa ennen rokotepassin saamista.
Jyväskylässä ei ole passipakkoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli jos Taavi tippuu tämän takia.Tuotannon yritys pelata Taavi pihalle kun lellikit Anssi ja Jassu on joka kerta hävinnyt sille.
Kuka laittaa rahansa tähän hömppään, kun sitä ei joillakin ei tunnu olevan muutenkaan.
Samir pesi kattilan ainakin ja Anssi pannut.